Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Pas de 12de terug van reis, anders direct  :(

Kans is reëel dat we daar dan nog zitten hoor. :lol:

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Kans is reëel dat we daar dan nog zitten hoor. :lol:

Om 15u?  :D

Geplaatst:

HOMO, bier afwijzen om naar venten te gaan zien...

's Wel de Sega he gast.

Geplaatst:

Om 15u?  :D

Die kans is misschien iets kleiner.

Geplaatst:

West-Vlaanderen meets Antwerp/Limburg.

In het biertopic lukte het niet zo goed, en ook voor mezelf ging het wat te snel overdag zodat ik dat allemaal een beetje uit het oog verloren had.

Nieuwe poging:

Zaterdagavond 11 juni, vanaf ongeveer 19:00, locatie te keizen, maar ergens in Antwerpen of de Kempen.

Ik rijd, en er kunnen er een paar mee.

(ik beperk me tot max 2 alcoholische dranken, en ben BOB, kotsen en masturberen in m'n auto is verboden)

Vorige keer in Turnhout in De Penge, was zeer goed meegevallen, mag gerust ook nog eens (op voorwaarde dat we 't bovenste verdiep mogen reserveren).

Maar andere ideëen ook welkom.

Nadien nog een pretritje door Antwerpen centrum kan er altijd bij :D @@RRD

Quoten en untaggen aub, apart bijzetten voor de westvlamingen wie meerijdt. Af te spreken op carpoolparking Torhout of Loppem, uur nog vast te leggen en wat vettigheid vreten op voorhand is ook mogelijk. Laat ons eerst kijken wie allemaal geïnteresseerd is.

Waarom in Holland en niet in West-Vlaanderen? Ware een stuk practischer.

Heb die dag een verjaardagfeest voor onze kleine bij ons ma. Indien het niet te ver is, kom ik wel af.

Geplaatst:

Waarom in Holland en niet in West-Vlaanderen? 

Niet goed bezig.

Geplaatst:

Niet goed bezig.

Nee. Bij de volgende staatshervorming, moeten ze echt es werk maken van de grenzen te hertekenen.

Provincie Antwerpen terug aansluiten bij Holland,

Nederlands en Belgisch Limburg eindelijk hun eigen onafhankelijke staat geven,

Ijzeren gordijn terug optrekken, maar rond het Brussels gewest,

West- en oost Vlaanderen terug verenigen in 1 land met Picardie en Henegouwen als het keizerrijk Vlaanderen,

Namen-Luik als kolonie teruggeven aan Italie

en de provincie Luxemburg geven we gewoon aan het Groot Hertogdom, zo is dat eindelijk ook een redelijk land...

Bij deze zijn alle problemen der Belgische politiek opgelost en kunnen Filip en Laurent eindelijk niks doen zonder schuldgevoelens :D

Geplaatst:

Provincie Antwerpen terug aansluiten bij Holland,

Kom kom, wij verdienen complete soevereiniteit.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Kom kom, wij verdienen complete soevereiniteit.

Als Antwerpen een soevereine staat wordt, is de kans wel groot dat die geregeerd zal worden door een coalitie NVA-Vlaams Belang. Worden alle buitenlanders buitengezwierd...   

:D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Soit.

Gent of Aalst liggen ong in het midden tussen Roeselare en de Kempen.

Bij @@tuscani of bij @@gTa gaan drinken? Zij kunnen een barbecueke organiseren :D

Geplaatst:

Een paar weken geleden ook in da cafee gezeten met RRD en Carlito, wijs spel. Nieuw bier leren kennen en ga het proberen zoeken ook :)

Ferre quadrupel, da wast

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

@@DenDuvel, ik zit dan idd in de West-Vlaanders, dus @@Bompa, kan ik alvast een plaatsje reserveren?  :) Bedankt!

Is gereserveerd! Nog 3 over.

Moet eens zien of ik kan. Als ik kan wel interesse, maar dan zou ik ook graag meegaan met @@Bompa :D

Gereserveerd! Nog 2 over.

@@Bompa ik denk dat je best een buske inlegt!

't Is voor de rappe en de rest moet maar zelf rijden! Genoeg met een busje gereden, never again :D

Waarom in Holland en niet in West-Vlaanderen? Ware een stuk practischer.

Heb die dag een verjaardagfeest voor onze kleine bij ons ma. Indien het niet te ver is, kom ik wel af.

Omdat we op een autoforum zitten en niet op een haardforum.

Als je altijd rond je kerktoren blijft maak je niks mee. Dat ik dat nu aan jou moet vertellen!

Geplaatst:

Ik ga proberen aanwezig te zijn...
Navenant met wie ik mag meerijden @@Bompa, @@Polygoon of @@Tiep, laatste 2 moeten dan wel ff mij hun nummer bezorgen, zal ik een smsje sturen of bellen met de melding of ik het al dan niet kan halen.

Geplaatst:

Gereserveerd voor TCT, nog 1 te gaan.

Geplaatst:

Ik ga proberen aanwezig te zijn...

Navenant met wie ik mag meerijden @@Bompa, @@Polygoon of @@Tiep, laatste 2 moeten dan wel ff mij hun nummer bezorgen, zal ik een smsje sturen of bellen met de melding of ik het al dan niet kan halen.

Ik zie dat het al niet meer nodig is maar je hebt m'n nummer via de whapp groep.

Geplaatst:

Ahja,juist.

Geplaatst:

's Wel de Sega he gast.

Gaat dan fritten eten, zie je em ook.

Geplaatst:

Frieten

Ik werd al heel enthousiast maar toen had ik door dat ik me mislezen had. :(

Geplaatst:

Interesse:

• Jupke
  • Bompa
  • wooter
  • Polygoon
  • Tiep
  • Lotuzzz
  • janvkn
  • riektis
  • CharlesV
  • gl3nn
  • DRIVER-W
  • Gert-jan
  • quadrifoglio
  • Stephane
Geplaatst:

Gereserveerd! Nog 2 over.

Thanks. Ik en SjarelV wonen bovendien erg dicht bij elkaar :). Ik ben wel nog niet volledig zeker dat het zal passen.

Geplaatst:

Thanks. Ik en SjarelV wonen bovendien erg dicht bij elkaar :). Ik ben wel nog niet volledig zeker dat het zal passen.

Ik ook nog niet helemaal zeker, maar ik hou je zeker op de hoogte @@Bompa. @@McLovin, jij goesting voor mee te gaan?
Geplaatst:

Moet lukken, iemand die langs Pulle moet?

Zoersel is ook goed. Dan moet je maar wat omrijden naar Pulle!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in