Ga naar inhoud

14/08 Trackday Circuit des Ecuyers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
@BlackFox met de 1-CWU-xxx en de donkere 18" OZ's. Ik reed met de S2000 1-CXP-451 met de pandasticker op de achterbumper. 

Trouwens, die Lotus van u. Fak man :inlove: 

Was dat dan in blackfox zijn gat dat ik bijna zat het laatste half uur ? Shit dat was ne close call
Geplaatst:
@BlackFox met de 1-CWU-xxx en de donkere 18" OZ's. Ik reed met de S2000 1-CXP-451 met de pandasticker op de achterbumper. 

Trouwens, die Lotus van u. Fak man :inlove: 

Ik heb je ook gezien
Ging goed vooruit[emoji1303]
Geplaatst:

Best wel content van mijn stints, leuke ervaring Ecuyers in het droog.  Ook even getest hoe dicht je tot het kegeltje kan rijden, een schampschot was mijn deel.  Op de terugweg ook nog bijna een fazant aangereden.

Geplaatst:
48 minuten geleden zei Jokke_vlo:

Was dat dan in blackfox zijn gat dat ik bijna zat het laatste half uur ? Shit dat was ne close call

Dat denk ik niet, zou ik me wel herinneren?

Ben ook atijd meteen aan de kant gegaan als er een snellere afkwam, vooral als ik de Exige zag afkomen :D
Heb dan nog een paar keer een paar bochten proberen volgen, maar dat was onbegonnen werk :D

Laatste half uur was mijn tank trouwens leeg, heb ik niet meer gereden...

Geplaatst:
Best wel content van mijn stints, leuke ervaring Ecuyers in het droog.  Ook even getest hoe dicht je tot het kegeltje kan rijden, een schampschot was mijn deel.  Op de terugweg ook nog bijna een fazant aangereden.

Was plezant!!!
Arme kegel
Geplaatst:

schitterende dag gehad!

in het begin wel even wennen aan een nieuw circuit, maar toen het alsmaar beter begon te gaan en ik een ritme vond was het zalig. Gooien en smijten met de Clio.:inlove:

Veel mooi speelgoed gezien van mede-forummers.

Geplaatst:
2 uur geleden zei Jokke_vlo:

No idea. En ik ben normaal ook telkens zo rap mogelijk ad kant gegaan als ik een zwarte raket zag afkomen. Moest het toch zijn: mijn oprechte excuses!

2 uur geleden zei Brunault:

Ik heb je ook gezien
Ging goed vooruitemoji1303.png

Thanks. Eerste keer deftig circuit dus ik hoop dat ik niemand gehinderd heb. Heb nu wel vertrouwen in het kistje gekregen. Al was het verschil tussen BlackFox zijn PSS en mijn Potenza's echt een hemelsbreed verschil qua grip.

Lijnen had ik pas helemaal door na mijn co-ritje id Caterham (:inlove:) muv van die lange rechtse doordraaier.

Laatste halfuur wat driftjes gezet, fijne afsluiter. 

Volgend jaar ben ik weer van de partij als alles toelaat. 

Geplaatst:

Iedereen ging zeer vlug uit de weg en er werd zeer respectvol gereden

Geplaatst:
36 minuten geleden zei Brunault:

Iedereen ging zeer vlug uit de weg en er werd zeer respectvol gereden

Behalve het laatste half uur :D:D 

grrr

Geplaatst:

Ik kon mijn kegeltje op geen betere plaats gepakt hebben.  Nieuwe sticker en 't is terug in orde.

image.jpeg

Geplaatst:

Vuilzak grijze Porsche
Die trage

Geplaatst:

Impressie van hoe het er van toe gaat in de E30 ...

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
4 minuten geleden zei McLovin:

@Salokin, jij was dan diegene met ICM?

Neen, @ICM was diegene met mij.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
9 minuten geleden zei McLovin:

Staat écht wel proper:

2vbqxvq.jpg

Wat doe jij in mijn fotobibliotheek?

image.jpeg

Geplaatst:
9 minutes ago, Salokin said:

Wat doe jij in mijn fotobibliotheek?

image.jpeg

Nee, wat doe JIJ in mijn fotobibliotheek?

image.jpeg

Geplaatst:
12 minutes ago, Salokin said:

Neen, @ICM was diegene met mij.

Ik vraag het aan met jou.

Geplaatst:

Het is helemaal anders rijden dan met de 997GT3RS vroeger (minder leuk, wegens minder scherp) maar standaard uit de doos best geschrokken hoe vlot de GTS te rijden is (in rondetijd uitgedrukt). Kar is op die manier al even snel dan mijn afgestelde, uitgelijnde GT3RS was. Toch wel straf. 

Door het sterk aanwezig onderstuur ook supermakkelijk om hem makkelijk snel te rijden. Wel allemaal ten koste van beleving, rijgevoel en rijplezier. 

Vergeleken met de Exige, moet ik eerlijk zijn............... is dat precies in een een camion dat je stapt. Het verschil is echt wel immens achter het stuur..............

Geplaatst:
7 minutes ago, Jokke_vlo said:

Het is helemaal anders rijden dan met de 997GT3RS vroeger (minder leuk, wegens minder scherp) maar standaard uit de doos best geschrokken hoe vlot de GTS te rijden is (in rondetijd uitgedrukt). Kar is op die manier al even snel dan mijn afgestelde, uitgelijnde GT3RS was. Toch wel straf. 

Door het sterk aanwezig onderstuur ook supermakkelijk om hem makkelijk snel te rijden. Wel allemaal ten koste van beleving, rijgevoel en rijplezier. 

Vergeleken met de Exige, moet ik eerlijk zijn............... is dat precies in een een camion dat je stapt. Het verschil is echt wel immens achter het stuur..............

Bedankt voor de ervaring, ik doe deze week nog de overschrijving.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 uur geleden zei ICM:

Bedankt voor de ervaring, ik doe deze week nog de overschrijving.

Zal ik je ook mijn rekeningnummer doorgeven?

Geplaatst:
2 minutes ago, Salokin said:

Zal ik je ook mijn rekeningnummer doorgeven?

Als je een schone geste doet in de verkoopprijs van je Ferrari, dan wel.

Geplaatst:

vanuit de clio:

Geplaatst:

Chapeau Ken !!

Dat is zeer mooi en beheerst gereden met de fwd en relatief weinig "pk".

Talent is hier zeker aanwezig. Zitten paar heel mooie perfecte stukjes tussen man ! 

De tips of kritiek zijn details. 

- De eerste keer dat je "naar beneden" rijdt mag je zeker iets dieper de hoek in gaan, echt naar de grens van het asfalt voor je instuurt, je gebruikt hier de breedt van de piste niet ideaal. 

- Bij het naar boven rijden naar die dubbele chicane, kan je imo een stuk vroeger op de gas. 

Voor de rest echt knap, je banden lijken op de grens te zitten je weet beheerst te zoeken naar maximale grip. Mooi mooi mooi 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in