Phil 12.519 Geplaatst: 27 februari 2017 Geplaatst: 27 februari 2017 10 hours ago, Stabilo Boss said: Quote
Mbman 3.470 Geplaatst: 23 april 2017 Geplaatst: 23 april 2017 nu woensdag, met de 3liter. Zal iets laten weten. Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 23 april 2017 Geplaatst: 23 april 2017 1 minute ago, Mbman said: nu woensdag, met de 3liter. Zal iets laten weten. Prachtig. Waar? Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 23 april 2017 Geplaatst: 23 april 2017 1 minute ago, Mbman said: Asse Rijdt ge efkes langs Leuven? Quote
Mbman 3.470 Geplaatst: 23 april 2017 Geplaatst: 23 april 2017 dat zal een nipte zijn, heb hem maar 2uurtjes tijdens mijn bandenwissel Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 23 april 2017 Geplaatst: 23 april 2017 Gefcukt. Had graag wel es in dit ding gezeten. Quote
Alexanderr 36.251 Geplaatst: 24 april 2017 Geplaatst: 24 april 2017 In maart was ik even in Londen en heb daar eentje zien staan in Sloane Street. Full black. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk echt verrast was hoe goed de auto klopte IRL ... maar toch mist hij voor mij de tijdloosheid van z'n voorganger ... Ben ook wel erg benieuwd om er eens mee te rijden. Quote
Gast Geplaatst: 24 april 2017 Geplaatst: 24 april 2017 Gisteren eentje zien staan, hij is mooier dan op foto. Quote
Mbman 3.470 Geplaatst: 24 april 2017 Geplaatst: 24 april 2017 9 uur geleden zei Alexanderr: In maart was ik even in Londen en heb daar eentje zien staan in Sloane Street. Full black. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk echt verrast was hoe goed de auto klopte IRL ... maar toch mist hij voor mij de tijdloosheid van z'n voorganger ... Ben ook wel erg benieuwd om er eens mee te rijden. op de zoute rally stond er ook eentje. Mij stoorde dan vooral de niet rechte achterkant én het feit dat de laadvloer niet perfect vlak was wanneer alle zetels (elektrisch) neergeklapt werden. Volgens de hostess daar aanwezig was de reden dat het nog geen definitief model betrof. Ik ben benieuwd of dit opgelost is. Quote
zeramed 142 Geplaatst: 29 mei 2017 Geplaatst: 29 mei 2017 Vandaag m'n eerste gezien, bah ,afschuwelijk, met dat gat die omhoog gestoken zit.. Je ziet de helft van het onderstel zitten. Hopelijk zie ik er niet veel meer. Quote
Marvin 250 Geplaatst: 30 mei 2017 Geplaatst: 30 mei 2017 13 hours ago, zeramed said: Vandaag m'n eerste gezien, bah ,afschuwelijk, met dat gat die omhoog gestoken zit.. Je ziet de helft van het onderstel zitten. Hopelijk zie ik er niet veel meer. Had precies hetzelfde idee toen ik er enkele dagen terug een zag langsrijden. Ieuw. En de achterlichten zo lelijk. Quote
Speedhunter 4.891 Geplaatst: 30 mei 2017 Geplaatst: 30 mei 2017 Heb onlangs ook mn eerste gespot. Een witte, nee danku. Quote
fuxhound 793 Geplaatst: 12 september 2017 Geplaatst: 12 september 2017 Volgens Land Rover is het de extreemste Land Rover ooit! Land Rover kondigde in 2015 al aan dat er extra ruige LaRo’s zouden gaan komen met een SVX-label. SVX moest een projectje gaan worden van Jaguar-Land Rover’s Special Vehicle Operations (SVO). In tegenstelling tot de SVO/SVR-modellen van Djèk en Range Rover (rijtest), die staan voor snelheid en luxe, zouden de SVX modellen van LaRo onvervalste offroad-kanonnen moeten worden. Het heeft even geduurd, maar dit is ‘m dan: de eerste loot aan de SVX-boom. Hij heet de Land Rover Discovery SVX en onder de kap huist een 5.0 liter grote V8 met supercharger en 525 pk. Maar de motor met lekker ouderwets brute specs is slechts het begin, want het gaat bij deze auto dus vooral ook om zaken als een grotere bodemvrijheid, hoger geplaatste carrosserie door aangepaste wielophanging, langere veerweg en grote all‑terrainbanden. En denk niet dat het een showmodelletje is om stoer te doen op de beurs die we na de IAA nooit meer terugzien: Land Rover heeft het zelf over een ‘productierijpe voorloper van ultieme all‑terrain Land Rover Discovery’. De productieversie van de Discovery SVX is de eerste Land Rover die in het SVO Technical Centre met de hand zal worden gebouwd. De noeste werklieden van dit centrum beginnen met het maken van Dicovery SVX-en in 2018. De Disco SVX is voorzien van Hydraulic Active Roll Control (H‑ARC), dat moet voorkomen dat de auto omtuitelt. Een actief middendifferentieel en een elektronisch sperrend achterdifferentieel zorgen voor voldoende tractie onder alle omstandigheden. De aan- en afrijhoeken zijn groter dan bij de gewone Disco, dankzij de hoger geplaatste carrosserie. Ook heeft de Disco SVX een paar puike schoenen, namelijk gesmede lichtmetalen wielen met hogere Goodyear Wrangler all‑terrainbanden in de maat 275/55 R20. Dankzij de relatief hoge wang van de banden kennen ze een lagere contactdruk en presteren ze beter op een zachte ondergrond. Kortom, een serious bit of kit, deze LaRo Disco SVX. Zie jij het wel zitten om er volgend jaar de Vaalserberg mee te trotseren, of heb je liever een Subaru SVX? https://www.autoblog.nl/nieuws/de-discovery-svx-is-de-ultieme-all-terrain-land-rover-102134 Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 20 september 2017 Geplaatst: 20 september 2017 Dat dit hier nog niet staat. Behoorlijk impressive, hoge I-want-factor. Met de s/c V8 erin, 525 paardjes en 625 Nm. Mucho gusto. Achterkant blijft echter z'n slechte kant... 1 Quote
JanC 7.876 Geplaatst: 20 september 2017 Geplaatst: 20 september 2017 Ik vind het door die achterkant één van de meest weerzinwekkende auto's die er vandaag te koop zijn. Spijtig, want de voorkant is niet mis... Quote
Ritsuke 6.262 Geplaatst: 21 september 2017 Auteur Geplaatst: 21 september 2017 Die SVX is zo dik maar ik zou niet kunnen leven met die achterkant. Er rijden ondertussen al enkele "gewone" Discovery MY2018 rond en ik kan er maar niet aan wennen. Quote
Polygoon 15.057 Geplaatst: 21 september 2017 Geplaatst: 21 september 2017 Die achterkant is echt mottig! Multipla-mottig. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.