Ga naar inhoud

Porsche 991-2 GT3

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zou voor saphir blau of Indisch rot gaan. Geel zal weer te veel zijn op een coupe. 

Geplaatst:

Geel op een GT3 is de max ... 

@ir_fuel uwe beste maat gaat ene kopen: 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Gewoon zo in dat rood zonder verdere franjes. Done. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

[mention=127]ir_fuel[/mention] uwe beste maat gaat ene kopen: 

Jokke?
Geplaatst:

Die kans is 0, voor trackdays vind ik dat gewoon TE duur, en op de openbare weg net te onpraktisch om als daily te gebruiken. Als je dan ook al koerst met een 991 cup, blijft voor MIJ alleen het "hebben" over en tot nu toe is voor mij een auto bezitten vooral rijden, niet hebben. 

Voor @BMWMB lijkt me dat bv wel een te "verantwoorden" wagen. Hij houdt van de looks, het hebben, haalt hem af en toe eens uit voor een rit en doet er een sporadische rustige trackday mee die weinig impact heeft op zijn running cost. Zo een aankoop moet stroken met wat je verwacht van dit type wagen. 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
6 minuten geleden zei Jokke_vlo:

Die kans is 0, voor trackdays vind ik dat gewoon TE duur, en op de openbare weg net te onpraktisch om als daily te gebruiken. Als je dan ook al koerst met een 991 cup, blijft voor MIJ alleen het "hebben" over en tot nu toe is voor mij een auto bezitten vooral rijden, niet hebben. 

Voor @BMWMB lijkt me dat bv wel een te "verantwoorden" wagen. Hij houdt van de looks, het hebben, haalt hem af en toe eens uit voor een rit en doet er een sporadische rustige trackday mee die weinig impact heeft op zijn running cost. Zo een aankoop moet stroken met wat je verwacht van dit type wagen. 

But the wife said 'No!'

Geplaatst:

Ow ow ow vrouwenlogica he !

female--yes-means-no.gif

11033043_441049322729110_1299918924_n.jp

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

There's always the but but there's always the butt.

Geplaatst:

True that.

Geplaatst:
But the wife said 'No!'

Inderdaad, en ik kan haar wel volgen in haar mening.

Het is nu niet dat de GTS een straf is om mee te rijden, en de GT3 heeft in haar ogen enkel maar nadelen: minder gerieflijk, geen achterbank, veel opzichtiger, en alweer een stuk duurder. Zeker dat laatste is juist, want ik moet 40k opleggen voor zo'n GT3 en dan komt daar nog eens 11k BIV bij. Ze zegt dat ik eens moet leren content te zijn met wat ik heb, en als brave huisvader moet ik haar daar wel gelijk in geven.

De GT3 zal dus nog een tijdje een droom blijven, maar ik ben zeker dat deze droom ooit vervuld zal worden.[emoji3]

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

De vraag is natuurlijk: sinds wanneer beslissen vrouwen over auto's.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

YOLO @BMWMB het leven is zo kort en kan zo snel voorbij zijn: YOLO !

Als dat geen reden meer is. Niet uitstellen wat nu al kan. 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
Zojuist zei PJH:

De vraag is natuurlijk: sinds wanneer beslissen vrouwen over auto's.

Uw bevallige vriendin een kleine beetje kennende doe je me nu wel denken aan een blaffende hond. 

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

GTS met winst verkopen, manuele GT3 kopen (uniek, stijgt ook in waarde) na x jaar ook verkopen enz.

Kleir.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Verkoop het aan haar als een business model :D

Geplaatst:
Inderdaad, en ik kan haar wel volgen in haar mening.
Het is nu niet dat de GTS een straf is om mee te rijden, en de GT3 heeft in haar ogen enkel maar nadelen: minder gerieflijk, geen achterbank, veel opzichtiger, en alweer een stuk duurder. Zeker dat laatste is juist, want ik moet 40k opleggen voor zo'n GT3 en dan komt daar nog eens 11k BIV bij. Ze zegt dat ik eens moet leren content te zijn met wat ik heb, en als brave huisvader moet ik haar daar wel gelijk in geven.
De GT3 zal dus nog een tijdje een droom blijven, maar ik ben zeker dat deze droom ooit vervuld zal worden.[emoji3]

11k BIV???

SHIT zeg ×100
Geplaatst:

Ik zou toch alweer voor een zilvergrijze gaan, hoewel ik deze keer eens het GT-zilver zou kiezen.

iris?COSY-EU-100-17116bXqc6eP3Hi1qwT9Hcn

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Het spijtige is dat deze 991 stilaan aan het einde loopt van z'n loopbaan. Deze 991 is er al van september 2011, en dus verwacht ik een nieuw model eind 2018 / begin 2019. Deze GT3 is pas leverbaar begin 2018, dus na een jaar rijd je al met een oud model. Misschien toch beter wachten op de '992' GT3. :)

Geplaatst:

Ondanks dat hij nog een pak beter is dan de 991.1, vind ik hem er niet mooier op geworden (los van het stuurwiel).

Spoiler, en diffusor onderaan de auto achteraan, vind ik niet echt geslaagd, esthetisch.

Form follows function uiteraard, maar het oog wil ook wat.

Geplaatst:

De looks zijn subtiel veranderd, want het verschil tussen de 991.1 en 991.2 GT3 is zeker kleiner dan tussen de 997.1 en 997.2 GT3. Ik vind de 991.1 zeer knap, maar deze is door z'n veranderingen toch net weer wat knapper geworden. Zeker de neus is net dat beetje agressiever geworden. Hmmmmmm...:inlove:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
18 minuten geleden zei BMWMB:

Het spijtige is dat deze 991 stilaan aan het einde loopt van z'n loopbaan. Deze 991 is er al van september 2011, en dus verwacht ik een nieuw model eind 2018 / begin 2019. Deze GT3 is pas leverbaar begin 2018, dus na een jaar rijd je al met een oud model. Misschien toch beter wachten op de '992' GT3. :)

Zo kan je blijven uitstellen met een eindereeks product. :lol:

Als de 992 GT3 er dan is, ga je weer willen wachten tot de facelift. :P

Geplaatst:

Dat is juist, maar het is toch lang wachten tot begin volgend jaar. 't Is te zeggen, @Alexanderr kan niet meer eerder leveren. :)

Geplaatst:

Bij BMW hebben ze bij de huidige modelreeks voor de eerste keer de M3 vrij snel uitgebracht. Vroeger was dat ook later in de cyclus, dacht ik.

Misschien is er nog hoop dat Porsche dat ook gat doen?

Geplaatst:
Dat is juist, maar het is toch lang wachten tot begin volgend jaar. 't Is te zeggen, [mention=477]Alexanderr[/mention] kan niet meer eerder leveren. [emoji4]

Nie willen ja

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid