Ga naar inhoud

Porsche 991-2 GT3

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
You're doin' it wrong. [emoji3] 
59e9b7c389db5_2017-10-1900_00_15-PorscheCarConfigurator.jpg.610156f198df1df45d4d8b7f743981be.jpg
Kuipstoelen (de klapbare variant, niet de nieuwste met hoogteregeling) en contrasterende stikking. Op een touring.

Ideaal die klapbare stoelen, om eventuele bagage achter de stoelen te kunnen zetten.
Geplaatst:

Vind ik ook. Al is bagage sleuren met een GT3 natuurlijk niet de hoofdbedoeling :D maar voor mij zou dat ook een nuttige toepassing zijn.

Ik ben er niet uit of ik een touring zou nemen of een Clubsport, ik denk toch het laatste.

Geplaatst:

Leuke review, eigenlijk wil je ze allebei. Zo verschillend in persoonlijkheid...

Geplaatst:

Idem, echt wel. :inlove:

En ik blijf bij mijn zwart + alu-kleur gespoten wielen + alu-kleur raamomlijsting, zoals die laatste foto. :inlove:

Zou helemaal af zijn om daar een zeer lichtgekleurd interieur in te stoppen, crème/vanille/magnolia/... zoiets (maar enkel de zetelbekleding en de deurinzetten, de rest mag zwart met contraststitch).

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
5 minuten geleden zei gTa:

En ik blijf bij mijn zwart + alu-kleur gespoten wielen + alu-kleur raamomlijsting, zoals die laatste foto. :inlove:

Zou helemaal af zijn om daar een zeer lichtgekleurd interieur in te stoppen, crème/vanille/magnolia/... zoiets (maar enkel de zetelbekleding en de deurinzetten, de rest mag zwart met contraststitch).

Zalig! Beetje E89 LSE spec :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Screenshot-2017-10-23FrankWalliserFrankWalliserTwitter.png.e5ff433c832a15cb2b6fb3eb8e9540ac.png

Welke kleur is dat?
Geplaatst:
1 uur geleden zei gTa:

Het is itt de configuratorfoto wél erg knap.

me want :inlove:

Geplaatst:
2 hours ago, gTa said:

Dat is blauw, blinde beer!

Geplaatst:
16 minutes ago, Porker said:

blinde beer!

Passende nummerplaat.

Geplaatst:
2 hours ago, Capitol said:

Welke kleur is dat?

Ik vermoed Graphitblau, echter compleet gefnuikt door een iPhone filter.

Geplaatst:

Ik zou toch GT3 met spoiler willen denk ik... We zijn het al al die jaren zo gewend :oops:

Geplaatst:
On 10/19/2017 at 12:02 AM, gTa said:

2017-10-18 23_58_39-Porsche Car Configurator.jpg

Dit kun je niet maken. 

Lijkt op een gewone Carrera S met GT3 velgen en dan nog met dat chroom. Dan moet je je kapot schamen. Een GT3 moet een GT3 zijn. 

• Vind ik leuk 2
  • Thanks Friendly 1
Geplaatst:
3 minuten geleden zei Timo:

Dit kun je niet maken. 

Lijkt op een gewone Carrera S met GT3 velgen en dan nog met dat chroom. Dan moet je je kapot schamen. Een GT3 moet een GT3 zijn. 

Ik kan dat wel maken, en te zien aan de foto's van de exemplaren die al rond rijden zou ik niet de enige zijn, integendeel. Maak jezelf los van dat verschrikkelijke hokjesdenken, Timo.

Dit is geen GT3 (tout court), dit is een GT3 touring. In 't lang en in 't breed, zonder inboeten, zoals Porsche 'm heeft bedoeld en waar klanten naar vragen. And it's fucking awesome and beautiful. :inlove: 

Als jij een GT3 touring niet wil, fine by me. Als jij een GT3 touring met zwarte wielen en zwarte raamomlijsting: fine by me.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
3 uur geleden zei Porker:

Screenshot-2017-10-23FrankWalliserFrankWalliserTwitter.png.e5ff433c832a15cb2b6fb3eb8e9540ac.png

niemand die een opmerking heeft op dat rode lijntje op de velg

Geplaatst:

Jouw spec doet mij op één of andere manier zo hard aan een 997.1 denken.

Je spect die auto zoals een 35 jarige advocaat die zou speccen (of is dit hokjesdenken?) die net een kleine heeft maar niet aan de buitenwereld wil laten zien dat hij een opgefokte Porsche heeft van +160k maar eentje heeft gekocht van 'maar' 120k. En dat dat beige interieur, ik zie het al voor mij. :( 

Allemaal heel knap maar dan pak je maar een S/4S. 

Geplaatst:
45 minuten geleden zei Porker:

Dat is blauw, blinde beer!

Nu je 't zegt. :D NOG beter :inlove:  (maar ik verwijs naar mijn configje van wat hoger, eigenlijk)

Geplaatst:
7 minuten geleden zei Timo:

Dit kun je niet maken. 

Bring on the zever over lijstjes, leder en stiksels! Als je aan het stuur zit zal je snel voelen dat het een GT3 is ;)

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
7 minuten geleden zei Timo:

Jouw spec doet mij op één of andere manier zo hard aan een 997.1 denken.

Je spect die auto zoals een 35 jarige advocaat die zou speccen (of is dit hokjesdenken?) die net een kleine heeft maar niet aan de buitenwereld wil laten zien dat hij een opgefokte Porsche heeft van +160k maar eentje heeft gekocht van 'maar' 120k. En dat dat beige interieur, ik zie het al voor mij. :( 

Allemaal heel knap maar dan pak je maar een S/4S. 

Waarom bepaal jij wat ik pak? (Allez, zou pakken?)

Er is een astronomisch verschil tussen een S/4S en een GT3: de motor. Is het je al gedaagd dat het om auto's gaat en dat het rijden (motor, onderstel) daarbij de éérste en belangrijkste elementen zijn? Als ik een kleine 200k te spenderen zou hebben, zou het géén S/4S zijn maar net wél een GT3, juist om wille van die motor. (Geen kwaad woord over de motor van de Carrera's maar die van de GT3 is een compleet andere klasse.)

Anderzijds: ik houd meer van ingetogen looks dan van schreeuwerige toestanden, ja. Dan nog kan ik een gewone GT3 bijzonder hard smaken en zou ik vermoedelijk zo-eentje nemen omdat ik 'm (hard) zou willen tracken en dus een Clubsport zou nemen. Maar stel dat iemand de krachtbron van de GT3 wil maar dat enkel als road car ziet en het niet zo op spoilers begrepen heeft?

Zo zaniken over iets dat ge zélf niet zou pakken, miljaar zeg. Pak dan wat anders? Wees blij dat er zo'n diversiteit mogelijk is...

Geplaatst:

Was dat al zaniken? Mijn excuses dan, dat bedoelde ik zo niet. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 minuut geleden zei Timo:

Was dat al zaniken? Mijn excuses dan, dat bedoelde ik zo niet. 

Accepted. Dat je één keer reageert, oké, maar je doet het meermaals en gaat daarbij nogal astrant te werk, genre "dat doe je niet" en "pak je maar iets anders". Kwam nogal als zaniken of nosy over, ja. :D 

Geplaatst:
11 minuten geleden zei Timo:

Iedereen heeft dat beetje @PJH in zich he. Wat puur is moet puur blijven. :D

Daar zit 'm het zaniken net. Dit IS nog puur.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid