Ga naar inhoud

Porsche 991-2 GT3

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik denk dat je zo een kleur rap “beu” bent. Dan liever gewoon zwart of GT/Rhodium Silver

Geplaatst:

Onlangs een (weliswaar vers gewassen) Pana gezien in dat crayon, vond dat toch wel uitermate geslaagd!

Geplaatst:

Het is ook minder opvallend dan rood.

Geplaatst:

Wat coole geeky info:

"This is the front tire carrier. Completely new part, it's full spherical balljoint, from the 918, first of the Motorsport car to have it. "IMG_6073-2.JPG.4f404483a95aef3a6a4350905d958ce9.JPG

"This one is harder to see, but they put in a new NACA duct on the bottom and direct extra air flow to the drive shaft joint on the gearbox. First of it's kind also, this duct never appeared".IMG_6075-2.JPG.9c1f6c9b86078945fa3dd58038a4328b.JPG

Geplaatst:
7 minutes ago, RRD said:

@Porker heb je er al 1 besteld?

Eerst m'n huis verkopen, het is 1 van de laatste manuele als ik zo op immoweb kijk. Dan zal ik de bon tekenen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
9 hours ago, tato said:

Daar ga je op termijn spijt van krijgen. Crayon is een modekleur. Je kan nu toch ook niet zeggen dat Crayon echt sportiviteit uitstraalt imo.

Moeilijk, die kleur past misschien beter in California waar de zon altijd schijnt dan hier waar het mogelijk (ik weet het niet) op een vuile witte auto lijkt in de herfst/winter. 

Rood is ook maar rood of je moet het al heel speciaal gaan maken zoals bij Lamborghini met Rosso Vik. 

Geplaatst:
1 uur geleden zei Porker:

Eerst m'n huis verkopen, het is 1 van de laatste manuele als ik zo op immoweb kijk. Dan zal ik de bon tekenen.

Dan zou ik zeker genoeg vragen. :P

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
7 hours ago, Timo said:

Moeilijk, die kleur past misschien beter in California waar de zon altijd schijnt dan hier waar het mogelijk (ik weet het niet) op een vuile witte auto lijkt in de herfst/winter. 

Veel komen die dingen toch niet buiten in herfst/winter :P 

Geplaatst:

De meest stijlvolle kleur, GT zilver...

ccd11bde2af28ab9afca9ef00b5736df.jpg

5e66075a1ef9f24b989f7cf10d0e87ae.jpg

• Vind ik leuk 6
Geplaatst:
GT3 RS Mk2

44F1702E-1A81-4835-ADEE-A155B7F52C70.jpeg.0ae9f50b251e1f26f9a428fb4e4718d8.jpeg

Is natuurlijk nog dikker, hoewel ik de gewone GT3 iets stijlvoller vind. De RS vind ik redelijk overkill qua design.
Ik ben vooral benieuwd of deze RS ook met manuele bak te verkrijgen zal zijn.
Geplaatst:
46 minutes ago, BMWMB said:

Is natuurlijk nog dikker, hoewel ik de gewone GT3 iets stijlvoller vind. De RS vind ik redelijk overkill qua design.

RS modellen zijn enkel PDK vanaf nu, volgens interview met Andreas Preuninger. 

Knap met zilveren velgen:

IMG_1887.jpg.3c9d0534b9063fd1b83244d1a578000b.jpg

Geplaatst:
4 hours ago, Porker said:

IMG_1887.jpg.3c9d0534b9063fd1b83244d1a578000b.jpg

Zo'n knappe auto zo mottig maken. :sick: :sick: :sick: 

5 hours ago, BMWMB said:

5e66075a1ef9f24b989f7cf10d0e87ae.jpg

Automotive perfection. :inlove: :inlove: :inlove: 

Geplaatst:
1 hour ago, Phil said:

Zo'n knappe auto zo mottig maken. :sick: :sick: :sick: 

Vertel ons, wat deed deze man verkeerd, oh BMW-orakel? :roll:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
7 uur geleden zei BMWMB:

Ik hoor van alles. Ik denk dat p er zelf nog niet uit is. In ieder geval zou de r/GT3 handbak er in passen. 

Geplaatst:
37 minutes ago, Porker said:

Vertel ons, wat deed deze man verkeerd, oh BMW-orakel? :roll:

De reflectoren (kan hij niet aan doen natuurlijk), maar vooral, vind die velgen echt niet knap in zilver. En een witte auto heeft in mijn ogen altijd iet of wat contrasterende velgen nodig.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
12 minutes ago, Phil said:

De reflectoren (kan hij niet aan doen natuurlijk), maar vooral, vind die velgen echt niet knap in zilver. En een witte auto heeft in mijn ogen altijd iet of wat contrasterende velgen nodig.

Reflectoren akkoord, maar die zwarte velgen op lichte kleuren is gewoon een modeverschijnsel. Ik zie dat ook graag, maar ik vind het verfrissend om ze eens te zien zonder. Bij een 997 had je quasi altijd zilveren velgen op een witte GT3, dat was toen perfect normaal.

997GT3Gen1_02.jpg.f04304292607e143e78b7c7b649ab49c.jpg

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik moet zeggen wit en zilveren velgen op een 997 ja, op een 991 nee, geen idee waarom.

Geplaatst:

Ik vind wit met zilveren velgen ook minder knap. Zwart is misschien dan weer teveel contrast, maar antraciet is zeer knap.

03f6e72605ab4c2184b3f3170fcc600c.jpg

Geplaatst:
33 minutes ago, Porker said:

Reflectoren akkoord, maar die zwarte velgen op lichte kleuren is gewoon een modeverschijnsel. Ik zie dat ook graag, maar ik vind het verfrissend om ze eens te zien zonder. Bij een 997 had je quasi altijd zilveren velgen op een witte GT3, dat was toen perfect normaal.

997GT3Gen1_02.jpg.f04304292607e143e78b7c7b649ab49c.jpg

Akkoord, maar die velgen lenen zich daar meer toe.

Prachtige velgen trouwens. :inlove:

Ook in het zwart op een 997.1 RS...

Geplaatst:

Trouwens donkergekleurde velgen is iets van alle tijden.

Bentley-Blower-8_2569900c.jpg

Geplaatst:

De coloribus et gustibus...

Geplaatst:

Hier stond onlangs een Jet Black GT3 met zilveren velgen.

Superknap, sober en purposeful.

We zijn te gewoon geraakt aan de zwarte velgen trend.

Een Voodoo Blue PTS met zwarte velgen is natuurlijk ook mega wijs maar soms is less echt wel more.

Die GT zilvere met de zwarte velgen hierboven is ook echt knap, maar die combo zou ik liever hebben op een AMG GT R.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid