Soul 6.060 Geplaatst: 22 januari 2017 Geplaatst: 22 januari 2017 Deel het met ons, jouw autotestament. Veel van ons hebben een of meerdere auto’s die je nooit wil wegdoen. Je raakt er mee vergroeid en je hebt er vaak allerlei speciale (rij- of achterbank)momenten mee beleefd. Maar...de kans dat je lievelingsauto jou overleeft, is zeker niet onbestaande. Wat zou jij willen dat er gebeurt met je lievelingsauto als je er zelf niet meer bent ? Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 22 januari 2017 Geplaatst: 22 januari 2017 Op voorwaarde dat ik deze die ik op oog heb te pakken krijg, mag nissan heritage hem komen halen voor het museum in Japan. Ze moeten hem wel zelf verschepen en heel den santeboetiek, en aangezien die nooit echt veel waard zal zijn, mogen ze hem zo meenemen. Quote
Frekkel 9.309 Geplaatst: 22 januari 2017 Geplaatst: 22 januari 2017 Al mijn auto's mogen later naar mijn klein mannen gaan. Kwestie dat ze de juiste waarden meekrijgen. Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 22 januari 2017 Geplaatst: 22 januari 2017 1 hour ago, Frekkel said: Al mijn auto's mogen later naar mijn klein mannen gaan. Kwestie dat ze de juiste waarden meekrijgen. Kwestie dat ze leren een oud wrak te appreciëren? Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 22 januari 2017 Geplaatst: 22 januari 2017 Hier is het subiet echt tijd om mijn testament te schrijven. Gezondheid gaat er helemaal op achteruit Mijn auto mogen ze allemaal wegdoen. Ik apprecieer die, voor d'ander is dat staal met wielen. Quote
BMWMB 12.348 Geplaatst: 22 januari 2017 Geplaatst: 22 januari 2017 Mijn auto's gaan ook naar mijn kinderen, en zij mogen er dan mee doen wat ze willen.Toen mijn vader is gestorven heb ik ook een VW Karmann Ghia en een Golf I Cabrio geërfd. Ik heb ze allebei verkocht. Quote
Frekkel 9.309 Geplaatst: 22 januari 2017 Geplaatst: 22 januari 2017 36 minuten geleden zei The Swede: Kwestie dat ze leren een oud wrak te appreciëren? Wie het kleine niet eert... 2 Quote
tuscani 11.791 Geplaatst: 22 januari 2017 Geplaatst: 22 januari 2017 1 uur geleden zei BMWMB: Mijn auto's gaan ook naar mijn kinderen, en zij mogen er dan mee doen wat ze willen. Toen mijn vader is gestorven heb ik ook een VW Karmann Ghia en een Golf I Cabrio geërfd. Ik heb ze allebei verkocht. De karmann had ik gehouden. Was een mooie combo je vader, jij en de karmann indertijd. Heb nog een aangename babbel met je vader gehad. Quote
BMWMB 12.348 Geplaatst: 22 januari 2017 Geplaatst: 22 januari 2017 Dat kan ik me nog perfect herinneren. Waar is de tijd? Dat waren leuke vader/zoon momenten zoals in ze nu ook met mijn zoon heb.Ik heb de Karmann verkocht omdat de auto mij niet boeide, en omdat ik vond dat 'm verdiende om bij een echte liefhebber terecht te komen zoals mijn vader ook was. Toevallig ben ik 'm een paar maanden geleden nog tegengekomen op de snelweg als in met mijn zoon terugkwam van een rondrit. De Karmann zag er super uit, en hij is nog steeds bij dezelfde eigenaar. De ruiten hingen vol met stickers van allerhande meetings die hij ermee gedaan had. Awel, dat doet mij plezier. Beter zo dan dat 'm hier staat weg te kwijnen. 3 Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 23 januari 2017 Geplaatst: 23 januari 2017 Karmann is natuurlijk wel meer een wagen die geapprecieerd door volwassenen dan door tjoeners. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.