Ga naar inhoud

Vrij rijden Zolder 11/03/17

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wat kost zoiets en hoeveel circuittijd krijg je ervoor in return?

Geplaatst:
Citaat

Eén sessie Vrij Rijden (netto ca. 17 minuten) kost € 30,- per stuk. Kaarten zijn uitsluitend à contant op de dag zelf verkrijgbaar. De sessiekaart dient op de linker achterzijruit bevestigd te zijn. Indien de auto defect raakt, kan de kaart worden ingeruild voor een tegoedbon.

http://www.vrijrijden.nl/reglement

Geplaatst:

staat in mijn kalender, ik probeer er te zijn

Geplaatst:

Normaal gezien aanwezig.

Geplaatst:
11 uur geleden zei Ralph:

Normaal gezien aanwezig.

Verstuurd met de postduif.

Gade ook rijden?

• 2 weken later...
Geplaatst:

Toer:
10.40u
11.20u
13.00u
13.40u
14.20u ( XL sessie = 30 min )

Sport:
10.20u
11.00u
11.40u
13.20u
14.00u
14.50u (XL sessie )

Geplaatst:

Ik kom ook eens kijken, ben normaal toch in de buurt. Vorig jaar ook geweest, exact de dag dat ik ook de Ducati ben gaan ophalen :D Best rustig on track inderdaad.

Geplaatst:

ah ik ging net het schema posten, maar ik zie dat jullie dat zelf al gevonden hebben :)

Ik ga de namiddagsessies doen, de toer sessies dan wel. Moet eerst om 8u30 een examen gaan afleggen in Brussel

Geplaatst:

ik zal er zijn om fotos te nemen

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Op 27-2-2017 om 18:49 zei Ice_Ken:

ah ik ging net het schema posten, maar ik zie dat jullie dat zelf al gevonden hebben :)

Ik ga de namiddagsessies doen, de toer sessies dan wel. Moet eerst om 8u30 een examen gaan afleggen in Brussel

Ik twijfel over de toer sessies. Heb dat 1x gedaan op Assen en daar dachten de meeste chauffeurs  dat ze dé rijder van de dag zijn. 

Redelijk gevaarlijk als ge daar dan tussen hangt en voorbij wilt steken terwijl ze u bewust blokken.

Kan op zolder natuurlijk anders zijn :). Hangt er vanaf wat voor volk er gaat rijden.

Geplaatst:

Ik was er gisteren en volgende donderdag ga ik ook

Geplaatst:

Niet beter eens een topic "zolder" maken? Ipv telkens met een datum

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

ja kunnen we doen...

Zaterdag geven ze ideaal weer:

17103527_1379424852116102_16164434272860

Geplaatst:

Idd perfecter kan niet !! Beste tijden rijd je bij dit weer kan makkelijk 2 sec verschillen. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik ben eens benieuwd hoe mijn nieuwe banden het gaan doen.

Michelin PS4 ipv Sportcontact 5

Geplaatst:

Ik ga er uiteindelijk niet geraken Ken, ik heb te veel werk :( 

Geplaatst:
13 minutes ago, ir_fuel said:

Ik ga er uiteindelijk niet geraken Ken, ik heb te veel werk :( 

geen probleem, ik denk dat ik toch nog teveel ga moeten wennen aan het diff ook, heb amper kilometers gereden sinds het erin zit...met dank aan alle miserie.

Morgen niet teveel pushen voor ronde tijden, vooral gewoon worden aan de hele nieuwe setup.:)

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Iemand een idee waar je de DB limieten van een auto terug kunt vinden?

Ik heb gelezen dat op Zolder een stock 997 GT3 al te luid zou zijn?

Geplaatst:
11 minutes ago, kefkie said:

Iemand een idee waar je de DB limieten van een auto terug kunt vinden?

Ik heb gelezen dat op Zolder een stock 997 GT3 al te luid zou zijn?

Ik denk op één of ander plaatje op uwen auto(heb da bij mij moto toch al gezien), of anders appje downloaden en testen.

Zolder is maar 95db zoals je wel weet.

Geplaatst:

Als je geen sportuitlaat hebt (of je zet hem niet "aan") en je gaat op de meetpunten van het gas, moet het lukken met een 997. Wel van het gas gaan natuurlijk. 

Geplaatst:

.. en wat geluk hebben.

De nieuwe organisatie die met Zolder samenwerkt organiseert dagen zonder geluidslimit (rijden op de trainingsdagen in sessies tussen de racewagens). Zijn wel niet de goedkoopste.

Geplaatst:
17 minuten geleden zei Jokke_vlo:

Als je geen sportuitlaat hebt (of je zet hem niet "aan") en je gaat op de meetpunten van het gas, moet het lukken met een 997. Wel van het gas gaan natuurlijk. 

Het is geen 997, dat nam ik maar als voorbeeld na even te googelen, maar ik verschiet er eigenlijk van dat zo'n auto dan te luid zou zijn voor Zolder. Bv de Skylimit Porsches moeten toch luider zijn dan dat?

Waar staan de meetpunten ergens? 

Op Assen is het ook 95Db, en daar heb ik nog nooit een melding gekregen dat het te luid zou zijn. Tijd terug op Zolder nog met een SR3 gereden, ook zonder probleem. Dan moet het morgen ook wel lukken denk ik.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in