JanC 7.873 Geplaatst: 21 februari 2018 Geplaatst: 21 februari 2018 Ik kan me niet inbeelden alles te moeten bedienen via dat scherm... Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 21 februari 2018 Geplaatst: 21 februari 2018 1 uur terug, wooter zei: Wat ik mij afvraag is... Die Model 3 is niet van hen maar van een kennis... Auto is net geleverd.. wat betalen die mensen om met een nieuwe Model 3 te mogen rijden om hun Youtube channel vol te spammen? Zal wel een vriendendienst zijn. "En doet em nog eens vol als ge hem teruggeeft". Quote
ir_fuel 58.282 Geplaatst: 21 februari 2018 Geplaatst: 21 februari 2018 Heeft Tesla nog geen spraaksturing @wooter ? Quote
Gast wooter Geplaatst: 22 februari 2018 Geplaatst: 22 februari 2018 15 hours ago, ir_fuel said: Heeft Tesla nog geen spraaksturing @wooter ? Voice control? Jawel. Quote
Gast wooter Geplaatst: 22 februari 2018 Geplaatst: 22 februari 2018 https://www.wsj.com/articles/tesla-begins-taking-model-3-orders-from-first-time-reservation-holders-1519318801 Quote
Frekkel 9.309 Geplaatst: 24 februari 2018 Geplaatst: 24 februari 2018 Op zich wel verbazingwekkend hoeveel je in die koffer krijgt. En vooraan toch ook wel een pak ruimte. Dat maakt de nood voor een break toch wel wat kleiner. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 26 februari 2018 Geplaatst: 26 februari 2018 Ohhh, mijn auto heeft issues maar ze volgen het echt goed op dus alles is in orde Quote
Parsifal 4.575 Geplaatst: 27 februari 2018 Geplaatst: 27 februari 2018 11 uren geleden, dragonfly zei: Ohhh, mijn auto heeft issues maar ze volgen het echt goed op dus alles is in orde Klassiek staaltje van de "service recovery paradox" Quote The service recovery paradox (SRP) is a situation in which a customer thinks more highly of a company after the company has corrected a problem with their service, compared to how he or she would regard the company if non-faulty service had been provided. The main reason behind this thinking is that successful recovery of a faulty service leads to increased assurance and confidence among customers. Is een trucje dat vele merken doen. Sommige steken zelfs bewust fouten in een product om dan razendsnelle service te kunnen leveren. 4 1 Quote
Phil 12.496 Geplaatst: 27 februari 2018 Geplaatst: 27 februari 2018 Weer wat bijgeleerd vandaag. Quote
ICM 24.877 Geplaatst: 27 februari 2018 Geplaatst: 27 februari 2018 Dat is zo. Een klant onthoudt niet wat er is fout gelopen, wel hoe je daar mee omging. Dat uitlokken is me een stap te ver. Quote
Parsifal 4.575 Geplaatst: 27 februari 2018 Geplaatst: 27 februari 2018 7 minuten geleden, ICM zei: Dat is zo. Een klant onthoudt niet wat er is fout gelopen, wel hoe je daar mee omging. Dat uitlokken is me een stap te ver. Mijn moeder had ooit zo eens een klant die keukenbouwer was. Altijd bewust één verkeerd onderdeel waardoor de keukendeur of iets anders niet paste... "Oei madammeke, wacht, ik zal een bellen naar het magazijn..." 5 minuten later was het juiste stuk er + een fles champagne... Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 27 februari 2018 Geplaatst: 27 februari 2018 35 minuten geleden, Parsifal zei: The service recovery paradox (SRP) is a situation in which a customer thinks more highly of a company after the company has corrected a problem with their service, compared to how he or she would regard the company if non-faulty service had been provided. The main reason behind this thinking is that successful recovery of a faulty service leads to increased assurance and confidence among customers. Die klant heeft een punt,. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 27 februari 2018 Geplaatst: 27 februari 2018 56 minuten geleden, ICM zei: Dat is zo. Een klant onthoudt niet wat er is fout gelopen, wel hoe je daar mee omging. Dat uitlokken is me een stap te ver. Bij mij pakt dat toch niet hoor. Er is bij mij maar 1 aannemer geweest die perfect werk geleverd heeft zonder te moeten terugkomen en die mensen staan hoger op mijn ladder Maar je hebt gelijk, sommige mensen voelen zich dan waarschijnlijk inderdaad belangrijk. Als ik dus zelf fouten maak is het niet express hé gasten Quote
ICM 24.877 Geplaatst: 27 februari 2018 Geplaatst: 27 februari 2018 1 hour ago, dragonfly said: Bij mij pakt dat toch niet hoor. Er is bij mij maar 1 aannemer geweest die perfect werk geleverd heeft zonder te moeten terugkomen en die mensen staan hoger op mijn ladder Maar je hebt gelijk, sommige mensen voelen zich dan waarschijnlijk inderdaad belangrijk. Het gaat eigenlijk niet over de klant belangrijk laten voelen. Het gaat over het feit dat iedereen begrijpt problemen en gebreken nu eenmaal voorkomen. Je onderscheidt je van de massa door dat kordaat op te lossen. De meeste komen te laat met een halve oplossing. 1 Quote
ir_fuel 58.282 Geplaatst: 27 februari 2018 Geplaatst: 27 februari 2018 2 minutes ago, ICM said: Het gaat eigenlijk niet over de klant belangrijk laten voelen. Het gaat over het feit dat iedereen begrijpt problemen en gebreken nu eenmaal voorkomen. Je onderscheidt je van de massa door dat kordaat op te lossen. De meeste komen te laat met een halve oplossing. Dat is dan ook supergoeie reclame, want je weet pas wat je aan een leverancier hebt als er een probleem is dat opgelost moet worden. Materiaal leveren kan iedereen. Quote
Gast wooter Geplaatst: 27 februari 2018 Geplaatst: 27 februari 2018 Audi S3 eigenaar test een Model 3: Quote
Gast wooter Geplaatst: 27 februari 2018 Geplaatst: 27 februari 2018 En een positieve review van de Detroit News. http://www.detroitnews.com/story/opinion/columnists/henry-payne/2018/02/26/tesla-model-three-test-drive-detroit/110880692/ Quote
Waky 975 Geplaatst: 28 februari 2018 Geplaatst: 28 februari 2018 10 uren geleden, wooter zei: En een positieve review van de Detroit News. Wat een verrassing 1 Quote
Gast wooter Geplaatst: 28 februari 2018 Geplaatst: 28 februari 2018 28 minutes ago, Waky said: Wat een verrassing Vind je? Detroit is GM en Ford land. Quote
Gast wooter Geplaatst: 1 maart 2018 Geplaatst: 1 maart 2018 dual motor Model 3 gespot: https://electrek.co/2018/02/28/first-tesla-model-3-dual-motor-all-wheel-drive-spotted/ Overigens een mooie foto die uitlegt waarom je in een Tesla zoveel ruimte hebt: Quote
Speedhunter 4.882 Geplaatst: 1 maart 2018 Geplaatst: 1 maart 2018 Hoe zit het nu met de productieproblemen? Zijn die binnenkort van de baan? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.