Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik kan me niet inbeelden alles te moeten bedienen via dat scherm...

Geplaatst:
1 uur terug, wooter zei:

Wat ik mij afvraag is... Die Model 3 is niet van hen maar van een kennis... Auto is net geleverd.. wat betalen die mensen om met een nieuwe Model 3 te mogen rijden om hun Youtube channel vol te spammen?

Zal wel een vriendendienst zijn. 

"En doet em nog eens vol als ge hem teruggeeft". 

Geplaatst:

Op zich wel verbazingwekkend hoeveel je in die koffer krijgt. En vooraan toch ook wel een pak ruimte. Dat maakt de nood voor een break toch wel wat kleiner.

Geplaatst:

Ohhh, mijn auto heeft issues maar ze volgen het echt goed op dus alles is in orde :inlove: 

:fp: 

Geplaatst:
11 uren geleden, dragonfly zei:

Ohhh, mijn auto heeft issues maar ze volgen het echt goed op dus alles is in orde :inlove: 

:fp: 

Klassiek staaltje van de "service recovery paradox"

The service recovery paradox (SRP) is a situation in which a customer thinks more highly of a company after the company has corrected a problem with their service, compared to how he or she would regard the company if non-faulty service had been provided. The main reason behind this thinking is that successful recovery of a faulty service leads to increased assurance and confidence among customers.

Is een trucje dat vele merken doen. Sommige steken zelfs bewust fouten in een product om dan razendsnelle service te kunnen leveren.

• Vind ik leuk 4
  • Thanks Friendly 1
Geplaatst:

Dat is zo.

Een klant onthoudt niet wat er is fout gelopen, wel hoe je daar mee omging.

Dat uitlokken is me een stap te ver. :D

Geplaatst:
7 minuten geleden, ICM zei:

Dat is zo.

Mijn moeder had ooit zo eens een klant die keukenbouwer was.

Altijd bewust één verkeerd onderdeel waardoor de keukendeur of iets anders niet paste...

"Oei madammeke, wacht, ik zal een bellen naar het magazijn..."

5 minuten later was het juiste stuk er + een fles champagne... :lolz: 

Geplaatst:
35 minuten geleden, Parsifal zei:

The service recovery paradox (SRP) is a situation in which a customer thinks more highly of a company after the company has corrected a problem with their service, compared to how he or she would regard the company if non-faulty service had been provided. The main reason behind this thinking is that successful recovery of a faulty service leads to increased assurance and confidence among customers.

Die klant heeft een punt,.

Geplaatst:
56 minuten geleden, ICM zei:

Dat is zo.

Bij mij pakt dat toch niet hoor. Er is bij mij maar 1 aannemer geweest die perfect werk geleverd heeft zonder te moeten terugkomen en die mensen staan hoger op mijn ladder :P 

Maar je hebt gelijk, sommige mensen voelen zich dan waarschijnlijk inderdaad belangrijk.

Als ik dus zelf fouten maak is het niet express hé gasten :lolz: 

Geplaatst:
1 hour ago, dragonfly said:

Bij mij pakt dat toch niet hoor. Er is bij mij maar 1 aannemer geweest die perfect werk geleverd heeft zonder te moeten terugkomen en die mensen staan hoger op mijn ladder :P 

Maar je hebt gelijk, sommige mensen voelen zich dan waarschijnlijk inderdaad belangrijk.

Het gaat eigenlijk niet over de klant belangrijk laten voelen.

Het gaat over het feit dat iedereen begrijpt problemen en gebreken nu eenmaal voorkomen. Je onderscheidt je van de massa door dat kordaat op te lossen. De meeste komen te laat met een halve oplossing.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
2 minutes ago, ICM said:

Het gaat eigenlijk niet over de klant belangrijk laten voelen.

Het gaat over het feit dat iedereen begrijpt problemen en gebreken nu eenmaal voorkomen. Je onderscheidt je van de massa door dat kordaat op te lossen. De meeste komen te laat met een halve oplossing.

Dat is dan ook supergoeie reclame, want je weet pas wat je aan een leverancier hebt als er een probleem is dat opgelost moet worden. Materiaal leveren kan iedereen.

Geplaatst:
10 uren geleden, wooter zei:

En een positieve review van de Detroit News.

Wat een verrassing :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
28 minutes ago, Waky said:

Wat een verrassing :)

Vind je?

Detroit is GM en Ford land.

Geplaatst:

Hoe zit het nu met de productieproblemen?

Zijn die binnenkort van de baan?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid