Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het volume, bekeken over 2 modellen in het hoge segment is toch niet slecht....... maar op zich verandert dat  niets aan de gevoerde discussie. (fiscaal opportunisme als drijfveer) 

Geplaatst:
49 minutes ago, Tjeu said:

Of met wat dacht je dat al die SUV rijders vroeger reden? Patrols en landcruisers?

:lolz:

Patrols en landcruisers :inlove:

Geplaatst:

Ga ja al die snert reviews nu nooit echt moe worden? Er is toch geen enkele eigenaar die zoveel shitload aan brolfilmpjes over zijn auto post? Miljaar zeg. 

• Vind ik leuk 1
Gast wooter
Geplaatst:

Dit is het topic over de Model 3. Er komen reviews uit van de Model 3.

Wat jij vindt kan mij niet boeien :).

Geplaatst:

Wat is er daar precies goed aan?

Laatste belofte was 2.500 wagens per week tegen eind Q1. Ze zitten nu aan 857 dus komt nooit goed op 4 weken tijd ;) 

https://seekingalpha.com/article/4152268-tesla-model-3-production-stalled

If this estimate is anywhere close to being correct, it would seem almost impossible that Tesla gets to its current forecast of 2,500 units per week by the end of Q1. In fact, since the company stated that it produced almost 800 units in the last 7 working days of 2017, and some of its lines were extrapolating to over 1,000 units per week, this would be almost no progress in two months.

For those not believing the Bloomberg tracker, InsideEvs is one of the sites that most bulls and bears agree does a good job of estimating Tesla's US figures. The site's February scorecard is out, and it shows just 2,485 Model 3 deliveries for the month, an increase of just over 600 units. This would seem to confirm the Bloomberg data that Model 3 production is well behind schedule and unlikely to hit current targets.

Gast wooter
Geplaatst:

Heel wat vreemde dingen in dat artikel... Zoals negatief spreken over de resultaten van de Model S en X, maar er niet bij vermelden dat Q4 2017 een record was, en met het beperken van de productie omwille van de nood van batterijen voor een Model 3 is het logisch dat de leveringen minder zijn. Of hoe de auteur beweert dat de Chevy Bolt 50% beter scoort dan vorig jaar februari, maar er niet bij vermeld dat dat de helft is van wat ze in december 2017 verkochten...

Als je verder zoekt zou de lijn bij Tesla voor de Model 3 een week hebben stilgelegen om de robotten te herprogrammeren qua timing.

Al bij al niet goed, maar dat seekingalpha artikel vertelt ook niet alles.

Geplaatst:

Weer heel veel blabla naast de kwestie hé wooter.

Belofte zal nog maar eens niet gehaald worden, daar gaat het over :D 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

We zijn aan het wachten :popcorn:

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
10 uren geleden, dragonfly zei:

Wat is er daar precies goed aan?

Het was sarcastisch bedoeld :)

Geplaatst:
12 minuten geleden, jvc zei:

Het was sarcastisch bedoeld :)

Dan moet je werken aan je emoji skills :P 

Geplaatst:
Op 3-3-2018 om 00:37, wooter zei:

Sja, het wachten zal beloond worden.

hier in 't dorp zit zowat de grootste fan van Tesla van de provincie (wou 't land zetten, maar ja...)

ze hebben nu van miserie een mercedes bijgekocht en hebben de Tesla3 al opgegeven

• Vind ik leuk 1
Gast wooter
Geplaatst:

Toch opmerkelijk dat jullie allemaal superfans kennen die niet beseffen wat de effectieve levertermijn van de Model 3 is, en vrolijk terug een diesel of benzine kopen :)

Geplaatst:
1 minuut geleden, wooter zei:

Toch opmerkelijk dat jullie allemaal superfans kennen die niet beseffen wat de effectieve levertermijn van de Model 3 is, en vrolijk terug een diesel of benzine kopen :)

die gast zat/zit om 17u in zijn 'S' om te chatten, als dat geen 'fan' is snap ik het niet, hij had ook zijn eerste omgeruild voor een nieuwe om de AP te hebben

zijn 'wuf' is nog speciaal naar de winkel gereden om mij tot een testrit te 'dwingen', ik moest en zou 'bekeerd' worden :P

Geplaatst:

best wel goesting om als firma-krel een Zoë of zo'n E-Audi te kopen

Gast wooter
Geplaatst:

Zo een Zoe is leuk :) Vorig weekend gezien dat de politiezone van Steenokkerzeel zo eentje in dienst heeft :)

E-Audi is nog even kijken... Zou even duur worden als een Model X, en je zit nog niet met dezelfde graad van superchargers beschikbaar voor niet-Tesla's.

Geplaatst:

zou echt alleen om woon-werk-verkeer gaan, imho moet je de juiste mix in 't bedrijf/gezin/familie maken

een grote benzine/diezel voor op reis te gaan heeft nog altijd mijn voorkeur (en een cabrio voor rond de kerktoren)

Gast wooter
Geplaatst:

Het hangt er maar vanaf hoeveel luxe je wil en hoeveel geld je er aan wil hangen dan...

Zoe is leuk maar is ook maar een stadsauto met hard plastic.

I3 is knappe auto met mooie materialen maar kost ook wat.

Iets zoals een elektrische Audi A1 is er nog niet.

Geplaatst:
33 minuten geleden, wooter zei:

Vorig weekend gezien dat de politiezone van Steenokkerzeel zo eentje in dienst heeft :)

Bij uw locatie staat limburg...  hoe wete gij dan dan dat de flikken in Steenokkerzeel eentje hebben?
Gij woont toch niet in de geburen van Steenokkerzeel eh?  Da's vlakbij mij...  Ni da da zou storen hoor, don't get me wrong.

Of waarde vliegers aan't spotten op die fameuse baan daar?

Da's daar echt zalig knallen...  ge moet die apen hunne kop zien als ze staan fotokes te trekken van de vliegers en ge komt daar tegen +-200 per uur door.  :P

Geplaatst:

Waarmee ik ook ni wil zeggen dat ge nen aap zijt eh...  ge weet wel da's zo'n uitdrukking...  wij zeggen da rap langs dees kanten: 'kijk nen aap' of 'wa veu nen aap is da?'  ... 
'Tisj' en 'poikke' zijn hier ook wree populair...  :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid