Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Damn...  t'is nog juist ook!

Dus als ik hier is een wilde cop-chase situatie aan m'n broek heb, hoe lang moet ik het dan rekken eer da ding stilvalt?  Autonomie +-50km ?

Gast wooter
Geplaatst:

't is een auto van de wijkdienst, zo een 160km range.

Geplaatst:

Doemme kan nog zien dak zelf minstens nen halven bak over heb of tzen te kik die ga stilvallen...  :D

Geplaatst:
23 minutes ago, -krikke- said:

Doemme kan nog zien dak zelf minstens nen halven bak over heb of tzen te kik die ga stilvallen...  :D

@Tommie

't is hier 9lives niet he. Schrijf eens normaal. Kunt ge u voorstellen wat dat zou geven moesten de West-Vlamingen hier ook zo beginnen? :tct: 

• Vind ik leuk 2
  • Thanks Friendly 1
Geplaatst:
3 uren geleden, flupke73 zei:

hier in 't dorp zit zowat de grootste fan van Tesla van de provincie (wou 't land zetten, maar ja...)

ROFL !!!!! 

Geplaatst:
Op 2/3/2018 om 10:59, wooter zei:

Tuurlijk zijn we fiscale opportunisten, maar moest het strontbakken zijn zouden ze bij mij ook geen kans krijgen.
Trouwens, laten we eerlijk zijn, financieel en fiscaal doe je een betere deal met een Skoda Superb ofzo, of een BMW 3 reeks.

Dan er toch +100K aanhangen impliceert toch dat je waarde ziet in zo'n Tesla. Dat is bij mij toch zo... Luxe moest op punt staan, acceleratie en rijgedrag ook. Als dat er niet was, dan had ik wel wat anders gekozen. Meer nog, ik had iets fiscaal heel minder interessant op het oog, maar dat ging dan niet goed overweg met de talloze trajectcontroles die her en der verschijnen.

Ik vraag me de verhouding af, tussen kopen en leasen bij een Tesla.

Gast wooter
Geplaatst:
Ik vraag me de verhouding af, tussen kopen en leasen bij een Tesla.

Ik begrijp de vraag niet. Ik bedoel: welke conclusie zou je trekken uit dergelijke cijfers? Want ik ben er zeker van dat je vergelijkbare verhoudingen bij Cayennes gaat zien.
Geplaatst:
46 minuten geleden, wooter zei:

Ik begrijp de vraag niet. Ik bedoel: welke conclusie zou je trekken uit dergelijke cijfers? Want ik ben er zeker van dat je vergelijkbare verhoudingen bij Cayennes gaat zien.

Dat zou nog interessanter zijn, de verhouding daartussen zien :) 

Geplaatst:
9 uren geleden, wooter zei:

En een Model 3 speelt inderdaad in de klasse van de Cayenne. PUNT 

:lol:

Gast wooter
Geplaatst:

En een Model 3 speelt inderdaad in de klasse van de Cayenne. PUNT 
:lol:

De vraag was wat de verhouding lease vs kopen was voor een Tesla. Aangezien je de Model 3 nog niet in België zal die verhouding dus enkel slaan op Model X en Model S en hier en daar de eerste roadster.
Geplaatst:

"Tesla Model 3 is a love letter to the road". 

W T F ...

Neerknuppelen. 

Gast wooter
Geplaatst:
2 minutes ago, Tjeu said:

W T F ...

Neerknuppelen. 

Ik quote en link enkel naar reviews, en de reviews zijn allemaal positief.

Geplaatst:
12 minuten geleden, Tjeu zei:

W T F ...

Neerknuppelen. 

Neen, hopen dat hij overhoop word gereden door een Tesla.

Geplaatst:

Er stond een model 3 op Genève bij een standhouder
Triestig afgewerkt dat zelfs Dacia en lada hier beter scoren
Het was dag 1 en er gingen al stukken los van de zetel en wat een pover stuur
De rubbers zijn uit de jaren stilletjes
En alleen een scherm in het interieur en dat geeft totaal geen sfeer
Een werkauto geen liefhebbersauto

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gast wooter
Geplaatst:
11 minutes ago, Brunault said:

Er stond een model 3 op Genève bij een standhouder
Triestig afgewerkt dat zelfs Dacia en lada hier beter scoren
Het was dag 1 en er gingen al stukken los van de zetel en wat een pover stuur
De rubbers zijn uit de jaren stilletjes
En alleen een scherm in het interieur en dat geeft totaal geen sfeer
Een werkauto geen liefhebbersauto

Het spel was wel uiteen gevezen en terug ineen gezet door die standhouder :)

https://electrek.co/2018/03/07/tesla-model-3-unofficially-debuts-europe-geneva-auto-show/

Geplaatst:
1 uur geleden, wooter zei:

https://electrek.co/2018/03/07/tesla-model-3-unofficially-debuts-europe-geneva-auto-show/

Tenzij jij een ander artikel leest dan ik staat daar niet in dat de versie die uit elkaar gehaald werd ook op de show staat :D 

Of hoe je een objectieve review van een forumlid alweer kan neersabelen omdat het nieuws je niet aanstaat. Leer dat toch eens af man als je wat respect wil verdienen.

The Tesla Model 3 is still several months away from officially launching in Europe, but it is nonetheless gets an unofficial debut at the Geneva Auto Show today.
Home Solar Power
The California-based automaker didn’t come to the show this year, but Caresoft, an engineering and benchmarking automotive firm, brought a Model 3 to the event – pictured above via@pampapanda91 .

In Europe, it’s going to be the first opportunity for Tesla Model 3 reservation holders to see the vehicle in person. Caresoft bought a few Model 3 vehicles and dismantled one of them to learn about the vehicle and sell their discoveries to whoever is willing to pay half a million dollars.

It’s a popular vehicle to reverse-engineer these days. We recently reported on the Tesla Model 3 impressing a German automaker after reverse-engineering the new EV.

At the Detroit Auto show earlier this year, Caresoft brought a Model 3 body to promote their service. And at the Geneva Auto show this week, they’ve brought the full vehicle.

From today until March 18, you can see the car at the Palexpo Center, Geneva, Switzerland booth # 1120 (Hall – 1).

Electrek’s Take

While Tesla probably doesn’t like the fact that they are making it easier to learn from dismantling its vehicles, the company is providing some free publicity for them here. The Model 3 is not expected to arrive in Europe until ‘late 2018’ and therefore, it’s a great opportunity Europeans who want to see the Model 3 in person.

It’s probably going to be the only opportunity aside You You’s upcoming unofficial Tesla Model 3 European road trip before Tesla officially starts deliveries of the car later this year.

Geplaatst:
10 uren geleden, wooter zei:

En die was vergeten de sfeer terug te monteren in het interieur. :sirkevin:

• Vind ik leuk 1
Gast wooter
Geplaatst:
8 hours ago, dragonfly said:

Of hoe je een objectieve review van een forumlid alweer kan neersabelen omdat het nieuws je niet aanstaat. Leer dat toch eens af man als je wat respect wil verdienen.

Da's toch te belachelijk voor woorden, het interieur van een Model 3 vergelijken met dat van een Dacia of Lada. Daar is niks objectief aan, maar past wel in je frame dat Tesla brol is.

Trap het dan toch af? Niemand die wel interesse heeft in het ding heeft een boodschap aan jouw mening.

new-dacia-sandero-15.jpg?itok=YMH9H5-_

2015-584906production-lada-vesta-interio

597bceae4528e621008b58b2-750-468.jpg

Geplaatst:

Wat is er mooi aan een plastieken boom , een tv en 2 zielige draaiknopjes in je interieur die dan nog van zeer discutabele materialen zijn

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
11 minutes ago, wooter said:

Niemand die wel interesse heeft in het ding heeft een boodschap aan jouw mening.

Dit is de kern van het Tesla verhaal inderdaad.

Geplaatst:

Ja, want Mercedes interieurs, die zijn van topkwaliteit. Alles hangt daar stevig vast... :roll:

Gast wooter
Geplaatst:
10 minutes ago, Brunault said:

Wat is er mooi aan een plastieken boom , een tv en 2 zielige draaiknopjes in je interieur die dan nog van zeer discutabele materialen zijn

Het is allereerst geen plastieken boom. Daar gaat je objectiviteit.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid