ir_fuel 58.282 Geplaatst: 9 maart 2018 Geplaatst: 9 maart 2018 10 minutes ago, ICM said: Dit is de kern van het Tesla verhaal inderdaad. Is dat niet de kern van elk verhaal? Quote
-krikke- 1.425 Geplaatst: 9 maart 2018 Geplaatst: 9 maart 2018 5 minuten geleden, BMWMB zei: Ja, want Mercedes interieurs, die zijn van topkwaliteit. Alles hangt daar stevig vast... Ela bleke, mercedes ni aanvallen eh gij! 1 Quote
Quill 189 Geplaatst: 9 maart 2018 Geplaatst: 9 maart 2018 37 minuten geleden, wooter zei: Da's toch te belachelijk voor woorden, het interieur van een Model 3 vergelijken met dat van een Dacia of Lada. Daar is niks objectief aan, maar past wel in je frame dat Tesla brol is. Trap het dan toch af? Niemand die wel interesse heeft in het ding heeft een boodschap aan jouw mening. Gelieve dan vooral ook zelf te stoppen met alle niet-Tesla topics om te buigen naar Tesla-topics. Op die plaatsen heeft ook niet iedereen (voor alle vriendelijkheid nog zacht uitgedrukt) daar een boodschap aan. 1 Quote
Brunault 4.766 Geplaatst: 9 maart 2018 Geplaatst: 9 maart 2018 Het is allereerst geen plastieken boom. Daar gaat je objectiviteit.Je kan de vraag ook anders stellen Waar is jou objectiviteit ?Het is me gewoon zwaar tegengevallen en ik hoop dat de auto zoveel beter is maar besef je hoe tesla overkomt op een beurs van Genève met een auto die half aan elkaar hangt ?Dit is zware anti reclame voor het merk en dat is echt objectief gesteld Ze stonden er wel niet officieel wat ook zeer jammer is maar dit doet geen goed aan het merk tesla Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Gast wooter Geplaatst: 9 maart 2018 Geplaatst: 9 maart 2018 Ik heb de wagen nog niet in het echt gezien, maar er zijn wel talloze reviews al verschenen, inclusief een firma in Detroit die ook auto's uit mekaar vijst om ervan uit te leren en die gegevens te verkopen aan de concurrentie. En zowat al die reviews zijn positief. Daarnaast is dat hout echt geen plastic, maar echt hout dat daar op het dashboard ligt. De stand waar de Model 3 op staat is van een exposant die dus een aantal Model 3's heeft gekocht en op eigen initiatief naar Europa heeft gehaald om te demonteren. Ik heb er geen idee van of dit een model is dat ze terug in mekaar hebben gevezen, maar op een andere beurs een paar weken terug hadden ze onderdelen van een Model 3 staan. Je objectiviteit is dus gebaseerd op een derde partij wiens business model het is om dingen uit mekaar te vijzen, is niet in lijn met de andere reviews, en je hebt al 1 feit ronduit fout. Tesla zelf staat niet in Geneve. Quote
Brunault 4.766 Geplaatst: 9 maart 2018 Geplaatst: 9 maart 2018 We gaan het eens anders stellen Je bent een noob in vleesIk geef goed vlees aan een firma Die bewaren het niet goed en staan op een beurs Wie zal de schuld krijgen van de onwetende klant?De fabrikant Dus stel je eens in de plaats van de fabrikant Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1 Quote
Bobby II 16 Geplaatst: 9 maart 2018 Geplaatst: 9 maart 2018 Met alle respect voor zijn nieuwe technologie, vooruitstrevende aandrijving, milieuvriendelijkheid, enz ... deze wagen kan je toch absoluut niet mooi noemen? Quote
jvc 543 Geplaatst: 9 maart 2018 Geplaatst: 9 maart 2018 13 uren geleden, wooter zei: Da's toch te belachelijk voor woorden, het interieur van een Model 3 vergelijken met dat van een Dacia of Lada. Daar is niks objectief aan, maar past wel in je frame dat Tesla brol is. Trap het dan toch af? Niemand die wel interesse heeft in het ding heeft een boodschap aan jouw mening. Die foto van het interieur van de Model 3, is dat een render? Anders wel serieus gephotoshopt, zo ziet alles er sjieker uit. Quote
Gast wooter Geplaatst: 10 maart 2018 Geplaatst: 10 maart 2018 Promo materiaal, daar hoeft niks gephotoshopt aan te zijn. Hoogstens kleurcorrectie. Van Lada vond ik geen promo materiaal, van Dacia wel Quote
0231 172 Geplaatst: 10 maart 2018 Geplaatst: 10 maart 2018 Ik heb deze foto getoond aan mijn hoogbejaarde moeder , die vroeg zich af waarom ze nu van die grote kleurentelevisies in auto’s plaatsten. Quote
Gast Dirk75 Geplaatst: 10 maart 2018 Geplaatst: 10 maart 2018 Ik heb heel het topic niet gelezen, maar hoeveel bedraagt de basisprijs in Belgie nu? Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 10 maart 2018 Geplaatst: 10 maart 2018 24 minuten geleden, Dirk75 zei: Ik heb heel het topic niet gelezen, maar hoeveel bedraagt de basisprijs in Belgie nu? Dat weet niemand Quote
BMWMB 12.351 Geplaatst: 10 maart 2018 Geplaatst: 10 maart 2018 En dit zijn onbewerkte foto's: Ziet er toch goed uit. Quote
DHL 43 Geplaatst: 19 maart 2018 Geplaatst: 19 maart 2018 Zag daarstraks foto's op AF van het interieur. Voor mijn mening is dit echt afschuwelijk. Minimalisme nastreven ok, maar dit ziet er goedkoop uit. Zoals die blinkende middenconsole met bekerhouders, enkel een tablet en voor de rest niks, stuur dat er echt niet fraai uit ziet. Vind het een dikke tegenvaller. Dacht dat dit de eerste betaalbare electrische wagen zou zijn die er gelijk goed uitziet. Toch maar wachten op de komende I4 en consoorten lijkt me beter... Quote
Framfy 559 Geplaatst: 19 maart 2018 Geplaatst: 19 maart 2018 1 uur terug, DHL zei: Zag daarstraks foto's op AF van het interieur. Deze? Quote
Davy_ 1.514 Geplaatst: 19 maart 2018 Geplaatst: 19 maart 2018 Ze hebben precies een partij standaardzetels van een 3 reeks overgekocht. 1 Quote
DHL 43 Geplaatst: 19 maart 2018 Geplaatst: 19 maart 2018 2 uren geleden, Framfy zei: Deze? Hahaha... yes deze foto's... Doet me op één of andere manier denken aan de interieurs van een Citroen ZX en dergelijke. Steken er 1 tablet in wellicht om kosten te besparen (ik denk dat een dashboard stukken meer kost dan 1 tablet), een goedkope afwerking van de deurpanelen en zo, een middenconsole die er very cheap uit ziet... Enkel een klepje aan de binnenspiegel ontbreekt nog. Zou denken dat het inderdaad om een low budget wagen gaat, maar dit is er dan ene waar ze de hoofdprijs voor vragen. Had er veel van verwacht, maar is een serieuze tegenvaller dit. Wellicht kunnen ze dit momenteel nog aan hoge prijzen verkopen omdat het nog geen algemeen goed is. Maar eenmaal de concurrentie op volle toeren draait wordt dit het equivalent van een elektrische Chrysler Neon... Prijzen zouden rond de 50k zag ik hier en daar ? Voor 50k doe mij dan maar een stinkende diesel die dan wel heel wat knapper afgewerkt is... Als dit de toekomst is... 1 Quote
Speedhunter 4.881 Geplaatst: 19 maart 2018 Geplaatst: 19 maart 2018 3 uren geleden, DHL zei: Hahaha... yes deze foto's... Doet me op één of andere manier denken aan de interieurs van een Citroen ZX en dergelijke. Steken er 1 tablet in wellicht om kosten te besparen (ik denk dat een dashboard stukken meer kost dan 1 tablet), een goedkope afwerking van de deurpanelen en zo, een middenconsole die er very cheap uit ziet... Enkel een klepje aan de binnenspiegel ontbreekt nog. Zou denken dat het inderdaad om een low budget wagen gaat, maar dit is er dan ene waar ze de hoofdprijs voor vragen. Had er veel van verwacht, maar is een serieuze tegenvaller dit. Wellicht kunnen ze dit momenteel nog aan hoge prijzen verkopen omdat het nog geen algemeen goed is. Maar eenmaal de concurrentie op volle toeren draait wordt dit het equivalent van een elektrische Chrysler Neon... Prijzen zouden rond de 50k zag ik hier en daar ? Voor 50k doe mij dan maar een stinkende diesel die dan wel heel wat knapper afgewerkt is... Als dit de toekomst is... In Amerika heb je zo 1ne voor 30K dacht ik...Heel ander verhaal dan 50K. Quote
Gast wooter Geplaatst: 19 maart 2018 Geplaatst: 19 maart 2018 4 hours ago, DHL said: Hahaha... yes deze foto's... Doet me op één of andere manier denken aan de interieurs van een Citroen ZX en dergelijke. Steken er 1 tablet in wellicht om kosten te besparen (ik denk dat een dashboard stukken meer kost dan 1 tablet), een goedkope afwerking van de deurpanelen en zo, een middenconsole die er very cheap uit ziet... Enkel een klepje aan de binnenspiegel ontbreekt nog. Zou denken dat het inderdaad om een low budget wagen gaat, maar dit is er dan ene waar ze de hoofdprijs voor vragen. Had er veel van verwacht, maar is een serieuze tegenvaller dit. Wellicht kunnen ze dit momenteel nog aan hoge prijzen verkopen omdat het nog geen algemeen goed is. Maar eenmaal de concurrentie op volle toeren draait wordt dit het equivalent van een elektrische Chrysler Neon... Prijzen zouden rond de 50k zag ik hier en daar ? Voor 50k doe mij dan maar een stinkende diesel die dan wel heel wat knapper afgewerkt is... Als dit de toekomst is... Er zijn in dit topic al genoeg foto's van het interieur gepost... Ik denk dat dit een gevalletje is van dat je meer een klassiek interieur verwacht, en ervan uit gaat dat de materialen brol zijn. Van wat ik uit de reviews kan opmaken is het geen brol. Quote
Joske 922 Geplaatst: 19 maart 2018 Geplaatst: 19 maart 2018 Brol zal het niet zijn. Heb wel ergens een review gelezen dat Tesla toch echte gekke dingen beslist. De "frunk" (wie verzint da woord) zou enkel met de app of via een knop binnenin te openen zijn bij een model3. Quote
DHL 43 Geplaatst: 20 maart 2018 Geplaatst: 20 maart 2018 9 uren geleden, Speedhunter zei: In Amerika heb je zo 1ne voor 30K dacht ik...Heel ander verhaal dan 50K. Dat zou er dan al heel wat meer op trekken... Is niet een gevalletje van een gewoon interieur verwacht, mag gerust modern zijn. Maar volgens mij moet een interieur warmte uitstralen, gezellig zijn en net dat ontbreekt volledig. Het zal misschien geen brol zijn, maar kijk nu eens naar die deurpanelen en die middenconsole. De rubber waar de deuren tegen komen, kan moeilijk zeggen dat dit een net afgewerkte wagen is hee. Als die inderdaad 30k gaat kosten is het min of meer aanvaardbaar, maar zal dan toch echt niet meer mogen kosten. Jammer, vind het een serieuze afknapper. Ben nu net ook even gaan googlen op Tesla model 3 afwerking kwaliteit en dat ziet er toch niet zo fraai uit zoals Wooter me wil doen geloven. Ervaringen zijn blijkbaar zeer teleurstellend. Quote
Gast wooter Geplaatst: 20 maart 2018 Geplaatst: 20 maart 2018 11 hours ago, Joske said: Brol zal het niet zijn. Heb wel ergens een review gelezen dat Tesla toch echte gekke dingen beslist. De "frunk" (wie verzint da woord) zou enkel met de app of via een knop binnenin te openen zijn bij een model3. Aangezien je geen sleutel meer hebt maar je smartphone die rol vervangt... Jij kan denken "dat is toch onhandig?" terwijl ik denk "waarom moet ik wel nog een 'sleutel' hebben" Quote
Gast wooter Geplaatst: 20 maart 2018 Geplaatst: 20 maart 2018 3 hours ago, DHL said: Dat zou er dan al heel wat meer op trekken... Is niet een gevalletje van een gewoon interieur verwacht, mag gerust modern zijn. Maar volgens mij moet een interieur warmte uitstralen, gezellig zijn en net dat ontbreekt volledig. Hoe zou jij het dan aanpakken? Het stuur vind je lelijk, dus ik vermoed dat je daar meer knoppen op wilt. Het display vind je lelijk, de lege middenconsole ook, dus daar wil je vermoedelijk ook meer franjes aan. En nog iets over een mogelijk dashboard? 3 hours ago, DHL said: Het zal misschien geen brol zijn, maar kijk nu eens naar die deurpanelen en die middenconsole. De rubber waar de deuren tegen komen, kan moeilijk zeggen dat dit een net afgewerkte wagen is hee. Doe me een lol en maak eens een foto van de rubbers van jouw auto... Laat eens zien hoe echte kwaliteit er dan uit hoort te zien... 3 hours ago, DHL said: Als die inderdaad 30k gaat kosten is het min of meer aanvaardbaar, maar zal dan toch echt niet meer mogen kosten. Jammer, vind het een serieuze afknapper. Ben nu net ook even gaan googlen op Tesla model 3 afwerking kwaliteit en dat ziet er toch niet zo fraai uit zoals Wooter me wil doen geloven. Ervaringen zijn blijkbaar zeer teleurstellend. Quote
Jenkins 2.089 Geplaatst: 20 maart 2018 Geplaatst: 20 maart 2018 36 minuten geleden, wooter zei: Aangezien je geen sleutel meer hebt maar je smartphone die rol vervangt... Jij kan denken "dat is toch onhandig?" terwijl ik denk "waarom moet ik wel nog een 'sleutel' hebben" Een bedenking die ik me hier bij maak: wat gebeurt er als je smartphone plat valt? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.