Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
16 minuten geleden, DHL zei:

Groene hypocrisie. 90 Procent van de profeten blijven groen... zolang het rendabel is.

Mja, hypocrisie? Die groene kaart wordt hier alleszins zelden of nooit getrokken & niemand steekt onder stoelen of banken wat hen motiveerde... milieu is geen topprioriteit, zoveel is duidelijk.

Geplaatst:

Schoolpoorten, kindjes, draaiende motoren, uitlaatgassen.... Maar 'k zie dat er hier nog wakkere lezers zijn die één en ander in het juiste perspectief zetten ?. Gelukkig, er is nog hoop...

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
11 uren geleden, wooter zei:

Ik tel 9 mensen excl fotograaf. Waw, wat een wachtrij!!!! 

Geplaatst: (aangepast)
8 uren geleden, wooter zei:

Gelul.

Tesla heeft enkel naar reservatiehouders gecommuniceerd.

Niet alleen geraakt zo een communicatie dan ook nog eens in het VTM nieuws, maar publiceren mensen ook nog eens wachtrijen van reservatiehouders die de auto in de showroom willen zien.

Willen we binnenkort vergelijken met pakweg Audi en hun e-tron? Dat die gebouwd wordt in Brussel is toch al meerdere keren in het nieuws verschenen. Ben heel benieuwd hoe lang de wachtrijen gaan zijn van reservatiehouders die een showroom binnen willen om een e-tron te zien.

Wachtrijen publiceren? 

Een event met wachtrijen, is voor mij een rede om al niet te gaan.

Is hetzelfde als zeggen: neem mijn geld.

Mijn naam is Dirk, niet gelul.

aangepast door Dirk75
Geplaatst:
8 uren geleden, wooter zei:

Gelul.

Niet alleen geraakt zo een communicatie dan ook nog eens in het VTM nieuws, maar publiceren mensen ook nog eens wachtrijen van reservatiehouders die de auto in de showroom willen zien.

Willen we binnenkort vergelijken met pakweg Audi en hun e-tron? Dat die gebouwd wordt in Brussel is toch al meerdere keren in het nieuws verschenen. Ben heel benieuwd hoe lang de wachtrijen gaan zijn van reservatiehouders die een showroom binnen willen om een e-tron te zien.

De reservatiehouders werden al uitgenodigd op een VIP-event om de auto te ontdekken, nog lang voor het grote volk hem te zien krijgt.

Geplaatst:
10 minutes ago, TomT said:

De reservatiehouders werden al uitgenodigd op een VIP-event om de auto te ontdekken, nog lang voor het grote volk hem te zien krijgt.

Ik ben zo een reservatiehouder. Over welk VIP-event heb je het?

9 hours ago, wooter said:

Je kon vandaag al gaan kijken.

Maar goed, hoeveel merken veroorzaken bij het voorstellen van een nieuw model een wachtrij aan de showroom?

Ongetwijfeld veel studenten en andere geïnteresseerden die er ook gewoon geen gaan kopen. Ik heb in mijn showroom liever 5 geïnteresseerden die kopen dan 10 waarvan er uiteindelijk 2 beslissen te kopen. Da's ook de basis van reclame btw: om te klant te doen kopen, niet erover babbelen. 

aangepast door Marvin
Edit: opnieuw verwoord want niet goed oorspronkelijk
Geplaatst:

Beweren dat meerdere foto’s op twitter van drukke showrooms van verschillende mensen gemanipuleerd zijn. Laat dat even bezinken...

Dat bezinken ga je zelf wel moeten doen want ik ga op zo een absolute onzin niet meer reageren.

Geplaatst:

Overigens is het onterecht insinueren van manipulatie zonder bewijs even goed fake news.

Geplaatst:
47 minuten geleden, wooter zei:

Ik ben zo een reservatiehouder. 

Van een e-tron? ?

Geplaatst:

Van een Model 3.

Ik wou net aantonen dat Tesla net hetzelfde heeft gedaan als Audi: reservatiehouders uitgenodigd om de auto te komen bekijken. En mijn punt is dat hoewel Audi en Tesla hetzelfde hebben gedaan, Tesla meer aandacht trekt. Het is dus niet alsof Audi stiekem hun auto heeft laten zien en Tesla aan de grote klok heeft gehangen dat alle media naar hun nieuwe auto moeten komen kijken, dat heeft de media en hebben de reservatiehouders zelf gedaan.

En ja, ik besef ook dat de e-tron in een ander marktsegment en prijs speelt dan de Model 3. En ik zou absoluut niet jaloers zijn moest Audi ook zoveel aandacht krijgen met hun EV's. Maar doe alsjeblieft niet alsof Tesla België de aandacht gaat opzoeken en het enthousiasme rondom de Model 3 gefabriceerd is.

Geplaatst:
43 minutes ago, wooter said:

Beweren dat meerdere foto’s op twitter van drukke showrooms van verschillende mensen gemanipuleerd zijn. Laat dat even bezinken...

Dat bezinken ga je zelf wel moeten doen want ik ga op zo een absolute onzin niet meer reageren.

Mijn woordkeuze over beeldmanipulatie was verkeerd omdat ik niet specifiek genoeg was over welk type: het gaat over de manier waarop foto's genomen en getoond worden. Ik had het niet over Photoshop.

En je kan gerust frontaal een rij fotograferen en dan zeggen, ZIE! En dan van opzij zie je dat er tien man staat. 

Ik heb bovendien ook niet gezegd DAT het zo was. Ik zeg dat je er gerust wel mag aan denken en kritisch moet kijken naar dergelijke foto's. Want ze zeggen niet altijd de hele waarheid. 

Hier over de Model 3. Uwe maat weet ook even niet wat gezegd. Het vriest eens en de Model 3 kan er niet goed tegen. 

aangepast door Marvin
Twitterlink werkte eerst niet
  • Vind ik leuk 2
  • Grappig 4
Geplaatst:
3 hours ago, Marvin said:

Hier over de Model 3. Uwe maat weet ook even niet wat gezegd. Het vriest eens en de Model 3 kan er niet goed tegen. 

Ik heb eens een leasewagen gehad waarvan de deuren ook dichtgevroren waren... Veel plezier op mijn ignore lijst.

Geplaatst:

Dat rood exemplaar ziet er nochtans niet uit alsof hij pas gewassen is. ?‍♂️

Geplaatst:
23 uren geleden, wooter zei:

Gelul.

Na 3 jaar reservatie kan je eindelijk in het echt gaan kijken. Logisch toch dat er volk komt. Ze willen weten waarvoor ze 3 jaar geleden ingetekend hebben. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Op 14/11/2018 om 18:58, wooter zei:

Waarom kunnen mensen in Europa nu pas een auto gaan bekijken die al maanden in de VS rondrijdt? (Meer dan een jaar?) 

Geplaatst:
15 uren geleden, TomT zei:

15 uren geleden, wooter zei:

Ik ben zo een reservatiehouder. Over welk VIP-event heb je het?

e-tron ja, collega is vorige maand geweest

Geplaatst:
28 minutes ago, dragonfly said:

e-tron ja, collega is vorige maand geweest

Zeg, het is hier wel het Tesla topic he, niet het e-tron topic. Het is nu niet alsof men in andere EV topics constant over Tesla .... ehh ...  :lol: 

• Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Geplaatst:

Ik zal dit clowntopic even gebruiken om te vragen waar dat 355 vs 456 exemplaar gebleven is!?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid