Ga naar inhoud

Ik wil de Ardennenrit opnieuw rijden in september:  

32 leden hebben gestemd

1. 1. Ik wil de Ardennenrit opnieuw rijden in september:

• Ja
      31
    • Nee
      1

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Omdat er hier en daar vraag naar is, even polsen hoe serieus de vraag werkelijk is :)

Ardennenrit rerun: zelfde route als in juni van dit jaar, zelfde planning en zelfde voorwaarden. Wie heeft daar zin in, wie niet?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik passeer dan wel bij iemand van de Limburgse kappersclub indien die meerijdt. Ten slotte heeft niemand van ons echt al de volledige rit uitgereden :D 

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Zal afhangen van de datum maar interesse. In augustus meer vrije data en misschien nog warmer :P 

Geplaatst:
1 uur geleden zei dragonfly:

Zal afhangen van de datum maar interesse. In augustus meer vrije data en misschien nog warmer :P 

never, teveel wielrenners/jeugdbewegingen/partners/sandelen/....

Geplaatst:

27/08 dan, dan zijn de kindjes weer naar huis

Geplaatst:

Ik kan enkel nog het eerste weekend van september, en het laatste weekend 30/9 1/10. Alle andere weekenden al volgeboekt.

Geplaatst:

Ik twijfel eerlijk gezegd nog of ik hem met BB of hier ga herrijden.

Ik zou het met BB doen omdat dat toen mijn enige optie was, mocht dit concreet worden, ga ik liever hiervoor.

Geplaatst:

BB is een totaal andere rondrit

Geplaatst:

Eventueel wel zin als de datum past, er heeft toch ''1ne'' nee gestemd :)

Geplaatst:

Vandaag per toeval nog een stukje opnieuw gedaan denk ik. In Wehr?

Geplaatst:
7 uur geleden zei PJH:

BB is een totaal andere rondrit

Welke zou jij kiezen qua rit ?

Geplaatst:

Ik denk er al de hele voormiddag over na :D kiezen is verliezen.

Ardennenrit:
- Zeer goed asfalt op 1 baan na
- Buitenland, wat het altijd wat specialer maakt
- Mooie natuur
- 260km
- Afwisselende landschappen

BB10 Ardennenrit:
- Volledig eigen land (was me verplicht), maar wel verrassend mooi om België te zijn. Nooit gedacht dat dat zou lukken in België, want ik heb echt een grote hekel aan ons land.
- Goed asfalt op een paar banen na
- Aan de kortere kant, momenteel 220km, maar wel vergelijkbaar qua tijdsduur (maw: ARD is een sneller traject)

Voor de BB rit ben ik nog volop bezig met de route te ontwerpen, dus is het op dit punt moeilijk om te kiezen. Momenteel zou ik gaan voor de Ardennenrit, puur omdat je in de Eifel komt en omdat er nog een paar stukken in de BB rit zijn die ik er uit moet krijgen. Maar dat zal me wel lukken, en dan gaan ze qua rijplezier vermoedelijk evenwaardig zijn aan elkaar. Bovendien lever ik nooit een rit af waarvan ik denk dat hij 'minder' is, want ik wil altijd kwaliteit bieden aan de mensen die meerijden :) dat maakt kiezen dus ook moeilijker.

Persoonlijk zou ik dus niet kijken naar de rit zelf maar zou ik afwegen op basis van de twee volgende belangrijke zaken:
- Op de Ardennenrit ken ikzelf meer mensen, dat is altijd leuker om bij te praten
- De Bimmerboard rondrit bestaat effectief, de Ardennenrit is momenteel nog een hersenspinsel :D

Geplaatst:

Heel september zit volboekt

Geplaatst:

Richting het einde van september wel zin in. 

Geplaatst:
36 minuten geleden zei wooter:

Dan kom ik met de Model X :D

Met een remork vol batterijen. Tja, dan is zo'n trekhaak wel gemakkelijk natuurlijk. :D

Tesla-Model-X-towing-668x409.jpg

Geplaatst:

Denk dat hij snel gaat oververhitten en in gereduceerd vermogen springt als je de hele rit volle doemp rijdt.

Geplaatst:

Wat de range dan weer ten goede komt :D

;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in