Ga naar inhoud

Ik wil de Ardennenrit opnieuw rijden in september:  

32 leden hebben gestemd

1. 1. Ik wil de Ardennenrit opnieuw rijden in september:

• Ja
      31
    • Nee
      1

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
9 minutes ago, PJH said:

Wat de range dan weer ten goede komt :D

;)

Ik denk nie dat ik kom, man.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

hier interesse in een septemberrit

Geplaatst:

hier ook interesse.

Geplaatst:

september wordt al druk maar laatste weekend kan mss nog wel! op zaterdag bv

Geplaatst:

Top initiatief!:) Ik ben als de agenda het toelaat zeker weer van de partij.

Geplaatst:
On 7/29/2017 at 2:24 PM, PJH said:

never, teveel wielrenners/jeugdbewegingen/partners/sandelen/....

ja, en altijd de kans dat iemand een groepje van een jeugdbeweging omverploegt in een blinde bocht
(met een ganse groep moet je feitelijk links wandelen, zie je het verkeer afkomen)

Geplaatst:

Het autorijseizoen is eigenlijk van oktober tot april.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
10 uur geleden zei teus_:

ja, en altijd de kans dat iemand een groepje van een jeugdbeweging omverploegt in een blinde bocht
(met een ganse groep moet je feitelijk links wandelen, zie je het verkeer afkomen)

euh nee, met een ganse groep zorg je ervoor dat die leden zo weinig mogelijk op de wegen komen, en als het echt nodig is begeleidt je ze en zorg je dat je ALTIJD de buitenkant van de bocht neemt omdat daar altijd de meeste kans op "gezien worden voor het gevaarlijk wordt" is

Geplaatst:

Klopt in theorie, alleen is dat een theorie die ik niet ga toetsen aan de praktijk door in Juli/Aug een rondrit te organiseren

Geplaatst:
9 minuten geleden zei PJH:

Klopt in theorie, alleen is dat een theorie die ik niet ga toetsen aan de praktijk door in Juli/Aug een rondrit te organiseren

en daar doe je goed aan, heb zelf als leiding genoeg leden van andere groepen op plaatsen tegengekomen waar ze echt niet onbegeleid op de baan hoorden te zijn

soms met fluo vestjes, soms niet, soms in groep, soms in groepjes, soms aan de goeie kant van de weg, soms aan de verkeerde kant.

Nu soit, dat was wel nog een andere tijd, tegenwoordig wordt daar vanuit de verbonden ook wel op gehamerd naar leiding toe, maar het loopt soms nog mis, jammer genoeg.

Geplaatst:
1 hour ago, Stephane said:

euh nee, met een ganse groep zorg je ervoor dat die leden zo weinig mogelijk op de wegen komen, en als het echt nodig is begeleidt je ze en zorg je dat je ALTIJD de buitenkant van de bocht neemt omdat daar altijd de meeste kans op "gezien worden voor het gevaarlijk wordt" is

leeftijd 15/16/17 gaat zonder begeleiding de baan op. we sturen ze enkel via kleine wegen. we kamperen ook in Frankrijk, een pak rustiger op de boerenbuiten, zowel qua verkeer als andere jeugdbewegingen. 

Geplaatst:
49 minuten geleden zei teus_:

leeftijd 15/16/17 gaat zonder begeleiding de baan op. we sturen ze enkel via kleine wegen. we kamperen ook in Frankrijk, een pak rustiger op de boerenbuiten, zowel qua verkeer als andere jeugdbewegingen. 

geen idee bij welke jeugdbeweging je bent

15/16/17 is bij Scouts: Verkenners/Jins (in sommige gevallen)

die doen uiteraard zo goed als alles op hun eentje

ik zorgde er gewoon voor dat checkpoints of bevoorradingen toevallig altijd in de buurt van een 'gevaarlijk' punt lagen

Geplaatst:
21 minuten geleden zei janvkn:

Eigenlijk zou je op de openbare weg nooit zo snel mogen rijden dat je niet meer kan stoppen binnen de afstand die je voor je nog kan zien.

Exhibit A:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

hier ook interesse, met het nieuwe eendje

rodage all the way!

Geplaatst:

had jij geen E28???

Geplaatst:

ja, dat ook

Geplaatst:

hoe kommet?

Geplaatst:

Ik zou dat ook wel eens zien zitten, maar september zit hier al eivol :(

Geplaatst:
1 uur geleden zei binnenmuisarchitekt:

hoe kommet?

Omdat den traurigen Spitzenreiter wel zekers 140 reed door de bebouwde kom van een feeëriek Duits sprookjesdorpje, daarbij 2 spelende kinderen in de achtertuin van een woning in een zijstraat van de weg die hij gebruikte als zijn persoonlijke hogesnelheidscircuit, alsook een paardenkop in gevaar brengend.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Wordt hier nu nog een datum geprikt, of hoe zit het? [emoji2]

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik wacht nog op antwoord van TomT :o

Geplaatst:
1 uur geleden zei PJH:

Ik wacht nog op antwoord van TomT :o

dat treft, ik ook, maar dan voor een andere materie :o

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in