Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Op 18-8-2017 om 11:35 zei Ice_Ken:

mag ik u reserveren voor wat advies in Ecuyers? :P

allé als mijn krel gemaakt geraakt, zal wel lukken tegen die tijd.

Ok ! 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 uur geleden zei Jonass:

Clastres op 25/9 toevallig? 

Zou u ook wel eens naast mij willen :) 

Nee maar wel die van 12/11

Geplaatst:

Toen ik het vroeg zei je dat je geen goeie passagier was. Schrik ja! :D

Geplaatst:

Ik word wel makkelijk ziek ja das juist. Op kleine circuits is ook van buiten de auto coachen interessant. Heb dat nog van Marc Goossens gekregen

Geplaatst:
5 uur geleden zei Jokke_vlo:

Ik word wel makkelijk ziek ja das juist. Op kleine circuits is ook van buiten de auto coachen interessant. Heb dat nog van Marc Goossens gekregen

die heeft echt wel charisma

Geplaatst:
7 uur geleden zei Jokke_vlo:

Eventueel kunnen we facetimen?

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Met uwe rijstijl van 1 hand midden op het stuur moet dat lukken !

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
12 minutes ago, Jokke_vlo said:

Met uwe rijstijl van 1 hand midden op het stuur moet dat lukken !

mag dat niet? Als ik een bocht pak zet ik mijn hand omgekeerd langs de binnenkant van mijn stuur en dan geef ik er ne goeie snok aan.

:lolz:

Althans mijn schoonpa doet da toch :noparty:

Geplaatst:

Dat is de parkingopdraaiwijventechniek

:up:

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Heb het mijn vrouw al afgeleerd. En met zo'n klein Peugeotstuurtje van tegenwoordig lukt dat al helemaal niet! 

Geplaatst:
Op 17/8/2017 om 01:21 zei Jokke_vlo:

1. De mensen die me ooit (en ok ik ben maar een ok amateur) raad kwamen vragen kan ik op 1 , een , ein, uno hand tellen (letterlijk)

Jamaar, ik vroeg wanneer ge mij es ging leren karten en ik wacht nog altijd é!

Geplaatst:

Voor wie wil gaan naar de trackday op 12/11, best snel inschrijven want Bimmerboard heeft 75% van de plaatsen gereserveerd.

Geplaatst: (aangepast)
3 hours ago, jvc said:

Voor wie wil gaan naar de trackday op 12/11, best snel inschrijven want Bimmerboard heeft 75% van de plaatsen gereserveerd.

Amai, en der zijn maar 25 plaatsen. Ik heb mijn plaatsje gelukkig al vast :P

aangepast door Maarten Ballière
Geplaatst:

Wel, dat hoort ge ook genoeg, een dag op circuit en daarna problemen aan de auto.

Aan de andere auto dan wel. De mijnen is ok, zelfs de banden zijn niet versleten.

Geplaatst:
Op ‎21‎/‎08‎/‎2017 om 11:06 zei jvc:

Op ‎21‎/‎08‎/‎2017 om 14:20 zei Maarten Ballière:

Amai, en der zijn maar 25 plaatsen. Ik heb mijn plaatsje gelukkig al vast :P

18,75 plaatsen voor Bimmerboard dus! Ik vraag me af wie die 0,75 voor zijn rekening neemt. Eerst dacht ik @DéGioke want dat is maar nen halven dus kan ook al niet :sirkevin: 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Jij hebt 75% van de normale hoeveelheid wielen, lijkt me dus een plekje voor u

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Zo, de eerste trackday staat geboekt.  Hopelijk ook 12/11 nog een gaatje vrij dan staan er ineens 2 geboekt, nu nog dit  op Francorchamps geraken en ik ben terug een gelukkige mens, dit weekend daar al eens op verkenning gaan.

• Vind ik leuk 3
  • 3 maanden later...
Geplaatst:

Hopelijk ligt er morgen geen sneeuw, met mijn semi-slicks belooft dit niet veel goeds :noparty:.

Geplaatst:
13 minuten geleden, Salokin zei:

Hopelijk ligt er morgen geen sneeuw, met mijn semi-slicks belooft dit niet veel goeds :noparty:.

Heerlijk toch :D

Ik kom ook, maar ga toch de winterset meenemen in de koffer denk ik.

Geplaatst:

Als er sneeuw ligt zal het afgelast worden zeker? :mellow:

Geplaatst:
33 minuten geleden, Avantus zei:

Heerlijk toch :D

Ik kom ook, maar ga toch de winterset meenemen in de koffer denk ik.

Ik twijfel om vanavond nog mijn winterbanden te leggen, met semi's heb ik echt nul grip als er natte sneeuw ligt.

Geplaatst:
42 minuten geleden, Salokin zei:

Ik twijfel om vanavond nog mijn winterbanden te leggen, met semi's heb ik echt nul grip als er natte sneeuw ligt.

Ergens twijfel ik ook om ze er ineens op te steken... maar als dat teveel grip geeft is de fun ook weg :D

Geplaatst:
28 minuten geleden, Avantus zei:

Ergens twijfel ik ook om ze er ineens op te steken... maar als dat teveel grip geeft is de fun ook weg :D

De weg naar het circuit kan er ook nogal tricky bij liggen, vorig jaar heb ik er daar twee in de decor gezien, hoe die ene zich zo hoog boven die vangrail heeft gekatapulteerd is me nog steeds een raadsel.

Geplaatst:

Toch maar winterbanden gelegd.

39F47E19-5F6B-4437-9FD8-44B84F25D721.png

Geplaatst:

Ik niet, wel 2 winterbanden in de koffer gezwierd als reserve. 4x4 is ander verhaal natuurlijk :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in