Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

I know when I'm licked.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik ga eens meer op mijn rijstijl letten. Krijg altijd meteen kramp in mijn handen als ik rij en da's echt een handicap. Handschoenen met weinig grip zijn uit den boze.

Geplaatst:

Je kan nu ook een jaarabbo kopen bij TrackAddix. Ziet er nog interessant uit, als je maar naar 5 van de 6 trackdays kan heb je nog winst :)

Geplaatst:
2 uren geleden, Le Capri Mauve zei:

Ik ga eens meer op mijn rijstijl letten. Krijg altijd meteen kramp in mijn handen als ik rij en da's echt een handicap. Handschoenen met weinig grip zijn uit den boze.

Woeps. Karting topic

Geplaatst:
Je kan nu ook een jaarabbo kopen bij TrackAddix. Ziet er nog interessant uit, als je maar naar 5 van de 6 trackdays kan heb je nog winst [emoji4]

5 trackdays is een beetje te veel van het goede voor mij [emoji13]
Geplaatst:

Welke circuit zijn dat dan? Folembray, Ecuyers en Clastres?  

Kan ik ergens een abonnement kopen op Zolder, Spa en Nordschleife? :D

Geplaatst:
Kan ik ergens een abonnement kopen op Zolder, Spa en Nordschleife? [emoji3]

Enkel Ecuyers en Clastres

Sent from my iPhone using Tapatalk
Geplaatst:
1 uur terug, Le Capri Mauve zei:

Woeps. Karting topic

Ik dacht al :lolz:

Voor karting: Stuurtje lager vastpakken is meer ontspannen vind ik. 

• 2 weken later...
Geplaatst:
Op 12-1-2018 om 15:08, Waky zei:

Kan ik ergens een abonnement kopen op Zolder, Spa en Nordschleife? :D

En uiteraard aan dezelfde prijs :biggrin:.

Geplaatst:
On ‎21‎/‎12‎/‎2017 at 5:01 PM, toere said:

Inderdaad, geen filmpjes hiervan, van langs de zijlijn?

Wat sfeerbeelden van Dennis :-p

C02I1941.jpg.97af0a3acf47d188cfd053d10ec4a5be.jpgC02I1698.jpg.1587e5eff3fe7bc45de95a755356ad50.jpgC02I1705.jpg.1e343f7765070ec083e526b1295c664e.jpgC02I2167.jpg.949e91328215d9fee335025c33436a41.jpgC02I2182.jpg.4b6075d0c728095dd783fbe0f29d16b0.jpg

C02I2390.jpg

• Vind ik leuk 5
  • 6 maanden later...
Geplaatst: (aangepast)

Topic van vorig jaar herbruiken zekerst? Ik ga. Dacht eens op sportieve banden te gaan maar ga toch mijn (versleten) primacies opgebruiken. Remvloeistof wordt nog ververst. Olie is 0W20 dus toch wat uitkijken voor oververhitting daar.

Neem mij voor hulp aan gevorderden te vragen.

aangepast door Le Capri Mauve
Geplaatst:

en zo'n referentieplannetje komt altijd van pas.

Circuit-des-ecuyers.jpg.2abfefc715b134ea03b52ed884ffefb0.jpg

Geplaatst:
8 uren geleden, Le Capri Mauve zei:

Olie is 0W20 ...

da's vrij ongewoon. of niet?

Geplaatst:
1 uur terug, #166 zei:

Standaard olie voor die auto. Mensen met oliemetertjes op circuit zeggen dat dat wel wat kan hebben. Bovendien wordt het niet te warm die dag en ik wring dat ding zijn nek niet om. Maar voor het zwaardere werk gaan ze wel naar 0w30 of 5w30.

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
2 hours ago, #166 said:

das water ? Volvo gebruikt die ook.

Geplaatst:

hoe vloeibaarder hoe beter de warmte afgevoerd wordt zullen we maar zeggen.

Geplaatst:
Op 6/8/2018 om 15:03, Le Capri Mauve zei:

en zo'n referentieplannetje komt altijd van pas.

Circuit-des-ecuyers.jpg.2abfefc715b134ea03b52ed884ffefb0.jpg

Echt, wat voor een zaaaalig driftcircuit is dat. :inlove:   Herinner me nog rondjes met (tweede helft) van diable, de beide associés, den épingle, den parabolique, gans de chicane, de links/rechts sans fin en de rechtse 'bois' beneden vollédig dwars :inlove:  

Heerlijk circuitje. Dat zich bovendien ook leent tot ander dan 'midget'-cars. Ik vond er een '1 b.v. prachtig op passen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Echt, wat voor een zaaaalig driftcircuit is dat. :inlove:   Herinner me nog rondjes met (tweede helft) van diable, de beide associés, den épingle, den parabolique, gans de chicane, de links/rechts sans fin en de rechtse 'bois' beneden vollédig dwars :inlove:  
Heerlijk circuitje. Dat zich bovendien ook leent tot ander dan 'midget'-cars. Ik vond er een '1 b.v. prachtig op passen.

True!
Als ik daar regen zou kunnen bestellen voor iedere trackday [emoji7]
Vorig jaar in december met wat sneeuw, hohohooo

Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Dadde! :inlove:  Nog een paar keer afgehuurd, herinner me dat ik de eerste keer dat ik een regendag had, dacht "dju, 't is nat, was het maar droog geweest". Half uurtje later wist ik wel beter :lolz:  :inlove:  Herinner me nog dat ik in de briefing zei "NIET DRIFTEN" en niet zo lang daarna door een deelnemer werd gefilmd terwijl ik door m'n zijruit keek waar ik naartoe ging. :lolz: 

Ecuyers is de max. Wel een beetje ver om te tanken.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Ecuyers in de regen is echt een feest!

Abbevile is ook lekker te driften

Geplaatst:

Toch 30 graden zondag.

Geplaatst:
5 uren geleden, gTa zei:

@Liquid Li0n ?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Om te driften is het wel een heerlijk circuit, die indruk had ik ook. Of toch zeker om het te leren, je hebt er ook ruimte zat en als je toch te veel ruimte neemt zit je overal op gras.

Om rondetijden te rijden vind ik het met de M135i dan weer iets minder. Je kan alles in 3e versnelling doen en de auto voelt echt zwaar en groot op dat circuit

Geplaatst:

Ik heb een andere mening. 't Is een circuit waar je b.v. met een BMW '1 zeer goed kan werken op het minimaliseren van input en leren de auto (laten) werken. Op zo'n "traag" klein circuit ga je snel overdriven (met opzet de j weggelaten in dat woord).

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in