Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

LL, wat ik de eerste keer op Ecuyers gedaan heb is alle bochten 'op mijn tenen' pakken. Zonder gas op de griplimiet rijden. Dat vond ik wel een goeie oefening. Ge merkt al rap dat als ge de bocht te traag inkomt ge heel moeilijk nog aan die griplimiet komt(want hoe meer gas hoe lager die limiet wordt), en als ge hem te rap inkomt, ge tegen dat ge volle grip vindt de snelheid weer te laag ligt. Het ligt natuurlijk wel iets meer voor de hand voor een auto die niet echt trekt. Bij enen die wel trekt gaat ge meer rekenen op de power rechtdoor - en gaat ge wsch ook gemakkelijk te veel remmen voor bochten.

De GT86 is een leuke auto op de limiet.

Geplaatst:
21 uren geleden, Alexx zei:

Ecuyers in de regen is echt een feest!

Abbevile is ook lekker te driften

True, maar sletig voor de banden. Da's daar precies sandpaper grit 80 dat ze op den beton gekleefd hebben....

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
19 hours ago, Liquid Li0n said:

Je kan alles in 3e versnelling doen en de auto voelt echt zwaar en groot op dat circuit

Typisch op dat circuit met een turbo-blok.

Geplaatst:

leuk is het zeker, maar imho verkies ik momenteel Mettet en ben benieuwd naar Clastres of Croix

Geplaatst:
leuk is het zeker, maar imho verkies ik momenteel Mettet en ben benieuwd naar Clastres of Croix

Als je over fietsen op circuit spreekt kan ik dit nog begrijpen.

Wat is er in hemelsnaam leuker aan Mettet in vgl met Ecuyers ?
Geplaatst:
14 uren geleden, gTa zei:

True, maar sletig voor de banden. Da's daar precies sandpaper grit 80 dat ze op den beton gekleefd hebben....

Haha klopt, maar mijn banden zijn meestal

toch op na een trackday. Gewoon genieten. Enkel hatelijk dat je moet stoppen omdat je setje er bijna doorzit en je thuis moet geraken...

2de setje :inlove:

Geplaatst:

Niemand geïnteresseerd om de 23ste te gaan? Da’s een donderdag en voor zover ik versta, georganiseerd door ecuyers zelf.

Valt zo’n dag aan te raden of zijn dat allemaal zotten?

135/dag is belachelijk goedkoop.

Geplaatst:
Niemand geïnteresseerd om de 23ste te gaan? Da’s een donderdag en voor zover ik versta, georganiseerd door ecuyers zelf.

Valt zo’n dag aan te raden of zijn dat allemaal zotten?
135/dag is belachelijk goedkoop.

Denk niet dat dat meevalt van de zotte fransoozen, ik heb zo al gehoord dat daar af een toe een tikske gegeven wordt..

Sent from my iPhone using Tapatalk
Geplaatst:

@HIM-250 Ben jij pas niet naar een trackday geweest die georganiseerd werd door het circuit zelf? 

Geplaatst:

Ik 1 keer, op Croix, toen ik er moest zijn om 't te boeken. "Nu ge hier toch zijt, rijd maar mee als ge goesting hebt."

:shock: 

Petekes in ferm opgedreven maar zwabberende 205'kes GTI die couperen alsof hun leven er van af hangt. No thanks!

Geplaatst:

Bedankt mannen. 

Spijtig want wil al lang eens ecuyers doen maar is bijna altijd in het weekend met de gekende organisaties, da’s voor mij niet mogelijk helaas.

Geplaatst:
1 uur terug, Denniske zei:

@HIM-250 Ben jij pas niet naar een trackday geweest die georganiseerd werd door het circuit zelf? 

ik was er toen ook bij en idd, was 135 euro als je op voorhand betaald en 15 euro ter plaatse te betalen voor een soort van verzekering.

Was amper volk en dus al helemaal weinig volk op de baan. Was dit nu toevallig omdat het 35a36 graden was of vakantieperiode maar viel dus goed mee. Omdat je op voorhand betaald kan je niet weten welk weer het wordt tenslotte.

Geplaatst: (aangepast)
1 uur terug, brjefs zei:

betaalt

betaalt

[EVILMODE on]

dank u leerkracht Nederlands. Wanneer krijg ik mijn rapport en punten? Ah wacht, het is hier geen school. We kunnen het dus terug over auto's en circuitgebruik hebben waarvoor we hier samenkomen :P 

[EVILMODE off]

aangepast door Liquid Li0n
Geplaatst:
5 uren geleden, Denniske zei:

Inderdaad super meegevallen (in croix ook al eens gedaan en ook super meegevallen)
Bij skylimit zitten er volgens mij meer zotten op.

Vorige keer in ecuyer zaten we maximum met 5-6 auto's tegelijk op het circuit denk ik.

Mij hoor je dus zeker niet klagen, er zit zelfs minder volk op de baan, dan met de gekende organisaties ? (en niet van horen zeggen ? )

Geplaatst:
3 uren geleden, Liquid Li0n zei:

[EVILMODE on]

dank u leerkracht Nederlands. Wanneer krijg ik mijn rapport en punten? Ah wacht, het is hier geen school. We kunnen het dus terug over auto's en circuitgebruik hebben waarvoor we hier samenkomen :P 

[EVILMODE off]

@Tommie graag jouw mening

Geplaatst:

Ik ben er ook zondag, en alst 30 graden wordt zal ik enkele t shirts nodig hebben :lolz:

Geplaatst:
48 minutes ago, Tommie said:

Het is hier geen school, dus fuck je moedertaal en fuck respect tov de mensen die jouw teksten vol fouten moeten lezen? Neen, op dit forum tonen we dat we wel moeite doen om correct te schrijven. Dat is niet zo moeilijk, dat is een blijk van respect én het zorgt er voor dat jonge mensen die hier langskomen het besef niet verliezen dat ze hun taal moeten verzorgen.

@brjefs, dat is mijn mening. Hartelijk dank om dit even onder de aandacht te brengen!

Je moet ook enkel juist kunnen rekenen in de les wiskunde. Voor de rest maakt dat niet uit, toch?

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Alsof je enkel de verkeersregels volgde tijdens je rijlessen en examen, en nu niet meer.

Ah wacht... 

:D

• Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Geplaatst: (aangepast)
13 minuten geleden, ir_fuel zei:

Je moet ook enkel juist kunnen rekenen in de les wiskunde. Voor de rest maakt dat niet uit, toch?

klopt, daar bestaat een rekenmachine of excel toch voor :) 

en geef nu toe, heb jij in de zakenwereld ooit nog de x+y=z in de zoveelste macht nodig gehad...

4 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Alsof je enkel de verkeersregels volgde tijdens je rijlessen en examen, en nu niet meer.

Ah wacht... 

:D

voila, wij zitten op dezelfde racelijn (golflengte zeggen is wat stom in een topic over een circuit)

aangepast door Liquid Li0n
Geplaatst:

Zelfs op Autominded kunnen de mensen niks meer verdragen.
Wat een verzuring van de maatschappij...

Zoveel commotie om een d of een t....

(Mijn persoonlijke mening)

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
2 minutes ago, HIM-250 said:

Zelfs op Autominded kunnen de mensen niks meer verdragen.
Wat een verzuring van de maatschappij...

Zoveel commotie om een d of een t....

(Mijn persoonlijke mening)

Typische uitspraak van iemand die niet kan schrijven zonder fouten.

• Vind ik leuk 3
  • Thanks Friendly 1
Geplaatst:
12 minutes ago, Liquid Li0n said:

klopt, daar bestaat een rekenmachine of excel toch voor :) 

en geef nu toe, heb jij in de zakenwereld ooit nog de x+y=z in de zoveelste macht nodig gehad...

Wat is dat "de zakenwereld"? Is dat die fictieve wereld waar je noch moet kunnen schrijven, noch moet kunnen rekenen?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in