Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
12 minuten geleden, Liquid Li0n zei:

voila, wij zitten op dezelfde racelijn (golflengte zeggen is wat stom in een topic over een circuit)

Nee want ik hecht ook veel belang aan taalgebruik, sorry. 

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:
Typische uitspraak van iemand die niet kan schrijven zonder fouten.
Inderdaad ik maak schrijf fouten, en waarschijnlijk veel...
Maar ik kan zonder problemen uw distributie riem wisselen fouten opsporen met een scope enz.

Ieder zijn kwaliteiten. (Wat niet wegneemt dat je me er eens op kan wijzen als ik een grote fout maak… maar het moet plezant blijven hé)

Ik ben 100% gepassioneerd door auto's en de techniek er achter, dus het lijkt me dat ik hier toch op mijn plaats zit op Autominded :-).
  • Vind ik leuk 2
Geplaatst:

ik ga er alvast nooit over vallen. Het is geen taalforum hier tenslotte. En hou houdt hout houd* het graag on topic.

*uit te kiezen

Geplaatst:
24 minutes ago, Liquid Li0n said:

klopt, daar bestaat een rekenmachine of excel toch voor :) 

en geef nu toe, heb jij in de zakenwereld ooit nog de x+y=z in de zoveelste macht nodig gehad...

Ik gebruik sin() en cos() berekeningen nog vrij vaak eigenlijk.

Met je rekenmachine ben je niets als je niet weet welke waardes je met welke moet verrekenen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
7 minutes ago, ICM said:

Ik gebruik sin() en cos() berekeningen nog vrij vaak eigenlijk.

DAT IS NIET X+Y=Z IN DE ZOVEELSTE MACHT HEEEE!

Geplaatst:
19 minutes ago, ir_fuel said:

DAT IS NIET X+Y=Z IN DE ZOVEELSTE MACHT HEEEE!

Pythagoras? In feite wel hé.

Geplaatst:
41 minuten geleden, Liquid Li0n zei:

ik ga er alvast nooit over vallen. Het is geen taalforum hier tenslotte. En hou houdt hout houd* het graag on topic.

*uit te kiezen

Heeft de ballen met een taalforum te maken, wel met manieren en een beetje met kunde. Voor de duidelijkheid van de taal is het dikwijls niet nodig maar taalregels volgen is een vorm van beleefdheid . Hoe informeler de setting hoe minder veeleisend die normen zijn maar er zijn altijd verwachtingen omdat er altijd een vorm van respect verwacht wordt . In een en dezelfde setting gaat niet iedereen dezelfde verwachtingen aan de dag leggen.

Mijn dochter denkt dat het zo hoort dat ge taalfouten maakt bij messaging.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

In een zeer gulle bui: Van mij mag iedereen er met z'n klak naar gooien op voorwaarde dat je het tenminste verdraagt dat het verbeterd wordt. En dat je in berichten naar je kinderen beter je best doet.

Geplaatst:

Eens ge goed vertrouwd zijt met de spelregels dan vallen dt faudten wel op als een puist op de poep van euh, dinges.

Maar, goed, om maar te zeggen dat ik met mijn vermogen in bocht 11 eigenlijk niks te doen heb.

Geplaatst:
Niemand geïnteresseerd om de 23ste te gaan? Da’s een donderdag en voor zover ik versta, georganiseerd door ecuyers zelf.

Valt zo’n dag aan te raden of zijn dat allemaal zotten?
135/dag is belachelijk goedkoop.
Ik heb de laatste jaren verschillende trackdays gedaan die door het circuit zelf zijn georganiseerd: Croix, Folembray, Clastres en Ecuyers. Vielen behalve Folembray allemaal heel goed mee in tegenstelling tot wat velen hier beweren.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

I.p.v. een briefing is er nu een dictee

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:
I.p.v. een briefing is er nu een dictee

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

2 DT-fouten = einde trackday [emoji12]

Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Toch niet gelukt om die auto terug op het circuit te krijgen geloof ik.

Geplaatst:

Halen we het of niet, morgenavond weet ik het ? cardanhoes gescheurd...alles ligt klaar om te vervangen.

Geplaatst:
Halen we het of niet, morgenavond weet ik het [emoji29] cardanhoes gescheurd...alles ligt klaar om te vervangen.

Verkoop dat ding snel.. Is dat nu niet het 3e jaar op rij dat je er niet raakt op de zomereditie door technische mankementen?

Geplaatst:

Ja zeg, qua continu miserie kan dat tellen. Ik ging zeggen, GT86 kopen maar ik behandel dat ding zodanig met fluwelen handschoenen dat het niet veel bewijst als ik daar geen kosten aan heb.

Geplaatst:
3 hours ago, Maarten Ballière said:

Verkoop dat ding snel.. Is dat nu niet het 3e jaar op rij dat je er niet raakt op de zomereditie door technische mankementen?

2de jaar, maar we doen morgen ons best om het alsnog in orde te krijgen.

3 hours ago, Le Capri Mauve said:

Ja zeg, qua continu miserie kan dat tellen. Ik ging zeggen, GT86 kopen maar ik behandel dat ding zodanig met fluwelen handschoenen dat het niet veel bewijst als ik daar geen kosten aan heb.

ik was van zin om 3 jaar geleden dat te doen, een nieuwe gt86 te kopen. Mijn vrienden hebben me dit dan uit het hoofd gepraat...achteraf gezien heel slechte beslissing geweest.

Geplaatst:

clio = fixed & ready

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

terug thuis, zonder mankementen en zonder brokken?

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:
terug thuis, zonder mankementen en zonder brokken[emoji16]

Woehoee[emoji1360][emoji1360]

Geplaatst:

Dat kan niet!

Verstuurd vanaf mijn FEVER met Tapatalk

Geplaatst:

Nieuwsgierige bezoeker

44009467631_44b0a8e994_b.jpg

Geplaatst:

benieuwd naar de filmpjes!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in