Ga naar inhoud

Kia Stinger GT

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

8,5 naar 100?  ZzZz...

stanley_blinking.gif

Geplaatst:

Ik ben gewoon blij dat er nog eens een autoconstructeur is die de ballen heeft om zoiets in de markt te zetten...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
41 minutes ago, Parsifal said:

Ik ben gewoon blij dat er nog eens een autoconstructeur is die de ballen heeft om zoiets in de markt te zetten...

Leg uit.

Geplaatst:
27 minuten geleden zei Phil:

Leg uit.

Hoe bedoel je? Is toch gewoon leuk dat zo'n kist compleet ingaat tegen de heersende trend van voorwielaandrijvers met 3-cylinders te gaan maken.

In tijden van ecologisch verantwoorde koekblikken maken komt deze lekker met RWD en mechanisch sper standaard. En goed rijden zal het waarschijnlijk ook doen, gezien Abert Biermann de ontwikkeling geleid heeft... 

Geplaatst:

Het is goed geprobeerd. Maar 't is veel te groot en zwaar om te slagen. Het design vind ik ook maar zo zo, er zitten leuke trekjes in maar het geheel is niet homogeen genoeg.

Geplaatst:

Grootte, gewicht en 0-100 zijn minder belangrijk in de ogen van Kia aangezien de Stinger een grand tourer moet zijn.

Er kan in elk geval nooit teveel nieuwe wagens met rwd en standaard sper op de wereld zijn.

Daarom ga ik akkoord met @Parsifal,leuk om te zien dat een merk als Kia de ballen heeft om zoiets op de markt te brengen.

Vergeet ook niet met wat voor suffe, troosteloze brol ze vroeger mee af kwamen.

2007_kia_rio_angularfront.jpg.110eac9208ac298254a385800c8da014.jpg

2007_kia_sportage_4dr-suv_ex_fq_oem_1_500.jpg.015b7a1c9c1c2bfd6c9ecf1583b21b07.jpg

• Vind ik leuk 1
  • 3 maanden later...
Geplaatst:

Deze week één gezien in geel , mijn gedacht was van  :up: tot :down: .

Geplaatst:

Heb er ene live gezien in Duitsland. Nul uitstraling, imo. Komt bijzonder gestunteld over. Typisch Oosterse kitscherige extraversie, als je 't mij vraagt. :oops: 

Geplaatst:

Ik vind hem ook tegenvallen op het salon. Goed geprobeerd wel en ik kijk al uit naar de volgende poging :)

Geplaatst:

Hier aan de garage is er ook eentje aan het rondrijden met Z-platen, ik zie er precies vrij veel mee test gereden worden.

Vind het toch niet lelijk. Morgen moet mijn auto binnen, misschien toch eens polsen of ik er ook eens mee op de baan kan. :P

(garage hier is Peugeot en Kia in een)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in