Ga naar inhoud

Maart 2018 - Le Mans - Trackday - Exclusive Drive - Debusseré

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dag Forummers,

Met Debusseré zijn wij partner met het event Exclusive Drive, een Trackday op Le Mans. Normaliter is dit enkel voor klanten, maar wil dit toch wel delen met het forum!

Patrick en ikzelf zijn verheugd dat we voor de 4de  opeenvolgende keer de partner zijn voor Exclusive Drive – Gentleman Driving at Le Mans.
Voor de editie van 2018, die doorgaat op 23, 24 en 25 maart schakelen we echter een versnelling hoger, the pedal to the metal!

Voor je verder leest, misschien eens kort dit filmpje bekijken. 

https://www.youtube.com/watch?v=0N2UuEqtSXs

Je zult zien dat die knappe blonde Française vlak voor onze stand haar helm aandoet…..

Nu je lekker warm staat, gaan we verder!

Voor de nieuwkomers, Exclusive Drive is een steeds populairder wordend autoliefhebbers event dat zich jaarlijks afspeelt tijdens het 3de weekend van maart op en langs het circuit Le Mans Bugatti. 
35.000 m2 expositieruimte van de sportiefste bolides tot de meest exclusieve. Vrije toegang tot de stands, de paddock en de pitlane.
Dit alles met een overheerlijke ‘Petrolhead-Sfeer’, waar alle constructeurs hun dikste modellen voorstellen en ook uittesten op het circuit van Le Mans Bugatti.   

Natuurlijk is de hoofdbedoeling zelf te rijden. Met uw eigen wagen. (*) 
Exclusive Drive biedt deze uitzonderlijke mogelijkheid om op het Le Mans Bugatti circuit te rijden.
Niet in competitie verband, maar als Gentleman Driving.

Exclusive Drive Belgium by Debusseré:

- In onze grotere, dubbele Pitbox voorzien we voor de eerste keer onze ‘Bar Belge’. Hier kunnen we gezellig onder de Belgen napraten over ons laatste rondje, iets eten of drinken, etc. 

- Hans, onze ‘chef mécanicien’ zal ter plaatse zijn, om eventuele kleine werkjes aan jullie bolide uit te voeren! (Wielenwissel, Bandendrukcontrole, Oliepeil nazien, Remoliepeil nazien, etc)

- Ook zullen wij onze huisfotograaf voorzien, die enkele leuke souvenirs zal schieten van alle Belgische deelnemers in actie!

- Donderdag- en vrijdagavond reserveren wij naar gewoonte een leuk restaurantje. Gelieve ons te laten weten welke avond(en) je ons zou vergezellen.

- Wij reserveren alvast 15 kamers, in het gezellig hotelletje Chanteclèr. Wie snel boekt is zeker van een kamer! Later boeken betekent eventueel zelf een (ander) hotel voorzien. http://www.hotelchantecler.fr

Boeken via ons

Wij hebben ondertussen 80 sessies van telkens 20 minuten vastgelegd.
Stuur ons gerust een mail. Dan sturen wij een overzicht door met de nog vrije sessies.

[email protected]

De gewenste sessies kunnen geboekt worden in voordeligere packs waarbij onderstaande inbegrepen is:

-    Toegang tot het circuit en de paddock
-    Parking aan het circuit
-    Gratis drank en koffie in onze Bar Belge
-    Lunch in het restaurant langs het circuit

Volgende Packs kunnen geboekt worden:

Discovery Pack met 2 rijsessies van 20 min – 1 Dag – 299 €
Discovery Pack met 2 rijsessies van 20 min – 2 Dagen – 399 €

Gentleman Driver Pack met 4 rijsessies van 20 min – 1 Dag – 499 €
Gentleman Driver Pack met 4 Rijsessies van 20 min – 2 Dagen – 599 €

Sportpack met 6 rijsessies van 20 min – 1 Dag – 699 €
Sportpack met 6 Rijsessies van 20 min – 2 Dagen – 799 €

Racepack met 8 Rijsessies van 20 min – 1 Dag – 899 €
Racepack met 8 Rijsessies van 20 min – 2 Dagen – 999 €

Hotelvoorziening:

Hotel - Kamer 1 Persoon : 85 EUR 
Hotel - Kamer 2 Personen : 101 EUR 
Ontbijtmogelijkheid aan 12 EUR per persoon.
Hotelkosten zijn af te rekenen ter plaatse in het hotel. Wij voorzien enkel de reservatie voor jouw kamer.

Reservatie en sessie wordt pas vastgelegd na ontvangst van volledige betaling op onze rekening.

Restaurant – ’s avonds:

Op donderdagavond gaan we met degene die mee willen iets gezelligs gaan eten ergens in Le Mans centre.
Op vrijdagavond kan er gekozen worden tussen het diner van sterrenchef Vincent Maillard of ergens opnieuw in Le Mans.
Op zaterdagavond voorzien wij noch restaurant noch hotel.

De lijst van aanvaarde voertuigen vind je in onderstaande link.
http://www.exclusivedrive.fr/wp-content/uploads/2017/09/LISTE-DES-VOITURES-ELIGIBLES-.pdf

Alle info over de andere activiteiten op het event vind je op: http://www.exclusivedrive.fr/en/home/

Aarzel echter niet ons te contacteren indien u vragen heeft of indien iets niet duidelijk is.

Matthi

ED_Flyer-GB.pdf

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Wat sfeerbeelden van vorig jaar.

CZ5A8205.jpg

CZ5A8279.jpg

CZ5A8348.jpg

CZ5A8429.jpg

CZ5A8715.jpg

CZ5A8736.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Wat is het commentaar dat bij het (*) hoort?

Geplaatst:
5 minuten geleden, ICM zei:

Wat is het commentaar dat bij het (*) hoort?

Ik vermoed de lijst met aanvaarde voertuigen.

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:

Rascisme tov Lotus S1's en 2-eleven's :(

Geplaatst:
8 minuten geleden, PJH zei:

Rascisme tov Lotus S1's en 2-eleven's :(

Speedster is wel toegelaten B)

Geplaatst:
On 17-11-2017 at 12:54 PM, quadrifoglio said:

Speedster is wel toegelaten B)

Nice. Alleen geen spek voor mijn bek. 300 euro voor 40 min plezier heb ik er spijtig genoeg niet voor over.. Waarmee ik niet wil zeggen dat gezien de extra's de prijs niet gerechtvaardigd is. Ik heb er geen idee van..

Geplaatst:
8 uren geleden, DuDe zei:

Nice. Alleen geen spek voor mijn bek. 300 euro voor 40 min plezier heb ik er spijtig genoeg niet voor over.. Waarmee ik niet wil zeggen dat gezien de extra's de prijs niet gerechtvaardigd is. Ik heb er geen idee van..

Het is en blijft Le Mans. 

Ook zit er Lunch en drank gedurende heel de dag inbegrepen.

Ondertussen ingeschreven via Debusseré :

• Lotus Evora S
  • Porsche 991.2 GT3
  • Porsche 991.2 C4S
  • Porsche 991.1 GT3 RS
  • Mercedes-Benz AMG GTR
  • Volkswagen Polo R
  • Audi RS6 Avant

More to come! :)

Geplaatst:

Nice, zou ik wel hebben gedaan.. maar de M4 zal dan verleden tijd zijn.

Geplaatst:

Super leuk circuit!! Snel en technisch [emoji41][emoji106][emoji106]

Geplaatst:
30 minuten geleden, Mich zei:

Super leuk circuit!! Snel en technisch emoji41.pngemoji106.pngemoji106.png

Een beetje! Mulsanne ziet er als een strook uit waar ge stoer aan 250 door kunt gaan tot ge pardoes weggewaaid wordt door iemand die 100km sneller gaat :)

Geplaatst:
Een beetje! Mulsanne ziet er als een strook uit waar ge stoer aan 250 door kunt gaan tot ge pardoes weggewaaid wordt door iemand die 100km sneller gaat [emoji4]

Mulsanne??
We hebben het hier over het Bugatti circuit he!!
  • Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ooooh. Jaja, weer met mijn neus op mijn onwetendheid gedrukt ja.

Geplaatst:
34 minutes ago, #166 said:

hey @Ice_Ken ... clio's zijn toegelaten! :)

potentieel de traagste auto van het pak. We zullen dat als chauffeur moeten goedmaken.:P

Geplaatst:
8 minuten geleden, Ice_Ken zei:

potentieel de traagste auto van het pak. We zullen dat als chauffeur moeten goedmaken.:P

mag geen probleem zijn. :up:

Geplaatst:
Op 20-11-2017 om 17:13, Waky zei:

Hoeveel db mag je daar maken? 

100 dB

SUV's van Bentley, M & AMG zijn niet toegelaten maar de Alpina XD3 wel? :lol:

Geplaatst:

@Matthi Ik schrijf mij in op voorwaarde dat ik eens met die atom V8 van Patrick mag rijden :D

Geplaatst:
6 uren geleden, Waky zei:

@Matthi Ik schrijf mij in op voorwaarde dat ik eens met die atom V8 van Patrick mag rijden :D

Deze is van een klant van ons en gaat niet mee on-track. :(

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in