Spillies 1.595 Geplaatst: 13 maart 2018 Geplaatst: 13 maart 2018 Ingeschreven en betaald! We blijven in Nederland en België? Zou de Z-platen op de Compi moeten hangen gezien ik hem uitgeschreven had. 1 Quote
fuxhound 793 Geplaatst: 13 maart 2018 Geplaatst: 13 maart 2018 Ingeschreven voor mijn eerste PJH rondrit. Nu kan ik eens zelf ervaren waarom er na elke rondrit zoveel positieve commentaar komt. 1 Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 13 maart 2018 Auteur Geplaatst: 13 maart 2018 6 uren geleden, Naish zei: Verdomme, zoveel zin om hier aan mee te doen is er mogeijkheid om route te delen met mij zodat ik eventueel ergens kan uitrijden zodat ik op tijd kan zijn... en @PJH wanneer gaat de AM ardennenrit zijn? Dan kan ik dat blokkeren in de agenda! En is er een AF Ardennenrit apart? Het zou zo iets moeten worden: Spijtig genoeg staan de pijlen in de foute richting voor u Wat je wel kunt doen is gewoon inschrijven en vroeger vertrekken dan al de rest, maar dan mis je natuurlijk wel een groot deel van de fun. Een rondrit is niet alleen de route, 't is ook de ontmoeting met gelijkgezinden. Optie 2 is inschrijven en rijden tot je niet meer kan (GPS instellen en ETA in de gaten houden) en dan later de rest nog eens rijden. Wat de Ardennenrit betreft: de communicatie komt er aan. Er is enkel de AM Ardennenrit, geen aparte AF Ardennenrit wegens te weinig animo op dat forum. Er komt normaal wel nog een BB Ardennenrit. Deze valt als alles goed is op 9/9/18 4 uren geleden, Challazer zei: Godver, dit of de doop van de kleine van mijn broer, moeilijke keuze ! Bwa 2 uren geleden, Spillies zei: Ingeschreven en betaald! We blijven in Nederland en België? Zou de Z-platen op de Compi moeten hangen gezien ik hem uitgeschreven had. De rondrit speelt zich voor 90% af in Nederland, en 10% België. Het zou kunnen dat je misrijdt en in Duitsland uitkomt, maar dat lijkt me sterk. Nog sterker is de UK, maar dan krijg je wel eeuwig respect om ZO HARD fout te rijden 2 uren geleden, fuxhound zei: Ingeschreven voor mijn eerste PJH rondrit. Nu kan ik eens zelf ervaren waarom er na elke rondrit zoveel positieve commentaar komt. Lap, the pressure is on 1 Quote
Michiel. 4 Geplaatst: 13 maart 2018 Geplaatst: 13 maart 2018 Ingeschreven ! Na vorig jaar de ardennenrit gedaan te hebben wil ik deze zeker niet missen !Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk 1 Quote
gl3nn 9.407 Geplaatst: 15 maart 2018 Geplaatst: 15 maart 2018 @PJH Kan het zijn dat die bevestigingsmail na betaling nog niet is aangekomen? Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 15 maart 2018 Auteur Geplaatst: 15 maart 2018 6 minuten geleden, gl3nn zei: @PJH Kan het zijn dat die bevestigingsmail na betaling nog niet is aangekomen? Dat proces loopt 1 keer per dag, dus als je de betaling gisteren gedaan hebt zal ze nog niet verwerkt zijn aan mijn kant. Gene stress, it will come Edit: net gecheckt, 't staat er op. Van heel wat mensen trouwens sinds vandaag dus heel wat mensen krijgen vanavond post. Quote
gl3nn 9.407 Geplaatst: 15 maart 2018 Geplaatst: 15 maart 2018 Maandag al gedaan, vandaar... Ach, komt wel goed Quote
bt. 7.566 Geplaatst: 15 maart 2018 Geplaatst: 15 maart 2018 Ook een communie in de familie, helaas Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 15 maart 2018 Auteur Geplaatst: 15 maart 2018 19 minuten geleden, bt. zei: Ook een communie in de familie, helaas Ach, ze zullen hun plechtige communie binnen 6 jaar doen, ga dan (en indien plechtige, dan ben je al geweest naar de eerste, dus je hebt je interesse al laten zien :D) Quote
bt. 7.566 Geplaatst: 16 maart 2018 Geplaatst: 16 maart 2018 12 uren geleden, PJH zei: Ach, ze zullen hun plechtige communie binnen 6 jaar doen, ga dan (en indien plechtige, dan ben je al geweest naar de eerste, dus je hebt je interesse al laten zien :D) 'T is plechtige en ten tijde van de eerste communie, was het nog geen familie Quote
CAS 8.067 Geplaatst: 17 maart 2018 Geplaatst: 17 maart 2018 15 uren geleden, Mayonaise zei: Ik kan niet In dat geval neem ik dibs op de caterham! Quote
Populair bericht PJH 21.017 Geplaatst: 17 maart 2018 Auteur Populair bericht Geplaatst: 17 maart 2018 Vandaag gaan verkennen. Amai Ik moet hier geen reclame meer maken om de plaatsjes verkocht te krijgen, want er zijn er maar 6 meer, maar het is toch echt wel de moeite om in te schrijven. Ik heb veel plezier gehad, mooie stukjes gedaan en genoten van de "leegte" van Zeeland. Vandaag was er echt NIEMAND, gezien de vrieskou en harde wind (gevoelstemperatuur van -15 ofzo :D). Op sommige plaatsen wel gevaarlijk met ijsplekken, maar door het overzicht dat je in Zeeland hebt viel dat allemaal reuze mee. Een winter-editie van de Zeeland Classic zou eigenlijk wel nog vet zijn Dat het maar snel 29 april is 13 Quote
B3noît 4.400 Geplaatst: 19 maart 2018 Geplaatst: 19 maart 2018 Ingeschreven! Twijfel nog welke ik van stal zal halen... 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.