Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ingeschreven! 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ingeschreven en betaald!

We blijven in Nederland en België? Zou de Z-platen op de Compi moeten hangen gezien ik hem uitgeschreven had. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ingeschreven voor mijn eerste PJH rondrit. :party:

Nu kan ik eens zelf ervaren waarom er na elke rondrit zoveel positieve commentaar komt. :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
6 uren geleden, Naish zei:

Verdomme, zoveel zin om hier aan mee te doen :(

is er mogeijkheid om route te delen met mij zodat ik eventueel ergens kan uitrijden zodat ik op tijd kan zijn...

en @PJH wanneer gaat de AM ardennenrit zijn? Dan kan ik dat blokkeren in de agenda!

En is er een AF Ardennenrit apart?

Het zou zo iets moeten worden:
zlc.jpg

Spijtig genoeg staan de pijlen in de foute richting voor u :(

Wat je wel kunt doen is gewoon inschrijven en vroeger vertrekken dan al de rest, maar dan mis je natuurlijk wel een groot deel van de fun. Een rondrit is niet alleen de route, 't is ook de ontmoeting met gelijkgezinden. Optie 2 is inschrijven en rijden tot je niet meer kan (GPS instellen en ETA in de gaten houden) en dan later de rest nog eens rijden.

Wat de Ardennenrit betreft: de communicatie komt er aan. Er is enkel de AM Ardennenrit, geen aparte AF Ardennenrit wegens te weinig animo op dat forum. Er komt normaal wel nog een BB Ardennenrit. Deze valt als alles goed is op 9/9/18

4 uren geleden, Challazer zei:

Godver, dit of de doop van de kleine van mijn broer, moeilijke keuze ! :D 

Bwa :D

2 uren geleden, Spillies zei:

Ingeschreven en betaald!

We blijven in Nederland en België? Zou de Z-platen op de Compi moeten hangen gezien ik hem uitgeschreven had. 

De rondrit speelt zich voor 90% af in Nederland, en 10% België. Het zou kunnen dat je misrijdt en in Duitsland uitkomt, maar dat lijkt me sterk. Nog sterker is de UK, maar dan krijg je wel eeuwig respect om ZO HARD fout te rijden :D

2 uren geleden, fuxhound zei:

Ingeschreven voor mijn eerste PJH rondrit. :party:

Nu kan ik eens zelf ervaren waarom er na elke rondrit zoveel positieve commentaar komt. :)

Lap, the pressure is on :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ingeschreven ! Na vorig jaar de ardennenrit gedaan te hebben wil ik deze zeker niet missen !

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Nog 8 plaatsjes :o

Geplaatst:

@PJH Kan het zijn dat die bevestigingsmail na betaling nog niet is aangekomen?

Geplaatst:
6 minuten geleden, gl3nn zei:

@PJH Kan het zijn dat die bevestigingsmail na betaling nog niet is aangekomen?

Dat proces loopt 1 keer per dag, dus als je de betaling gisteren gedaan hebt zal ze nog niet verwerkt zijn aan mijn kant. Gene stress, it will come :)

Edit: net gecheckt, 't staat er op. Van heel wat mensen trouwens sinds vandaag :) dus heel wat mensen krijgen vanavond post.

Geplaatst:

Maandag al gedaan, vandaar... Ach, komt wel goed :D 

Geplaatst:

Ook een communie in de familie, helaas :mellow:

Geplaatst:
19 minuten geleden, bt. zei:

Ook een communie in de familie, helaas :mellow:

Ach, ze zullen hun plechtige communie binnen 6 jaar doen, ga dan :D

(en indien plechtige, dan ben je al geweest naar de eerste, dus je hebt je interesse al laten zien :D)

Geplaatst:

De eerste 10 hebben post :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
12 uren geleden, PJH zei:

Ach, ze zullen hun plechtige communie binnen 6 jaar doen, ga dan :D

(en indien plechtige, dan ben je al geweest naar de eerste, dus je hebt je interesse al laten zien :D)

'T is plechtige en ten tijde van de eerste communie, was het nog geen familie :biggrin:

Geplaatst:

You are excused.

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
15 uren geleden, Mayonaise zei:

Ik kan niet  :( 

In dat geval neem ik dibs op de caterham! 

Geplaatst:

Ik kan niet die dag :(

Geplaatst:

Ingeschreven!

Twijfel nog welke ik van stal zal halen...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Toch wel! Ingeschreven.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid