kwiekie 3.008 Geplaatst: 29 april 2018 Geplaatst: 29 april 2018 Deze ‘dirty bitch’ is nog eens goed afgejakkerd geweest en ze heeft er deugd van gehad! Heerlijk veel grip gevonden in dit weer op de nieuwe pilot sport 4’s. M’n vriendin vond het ook top Heel duidelijke rondrit, buiten op 1 punt aan ‘doodhoek’ was iedereen wat aant sukkelen precies. Quote
3000 1.080 Geplaatst: 29 april 2018 Geplaatst: 29 april 2018 Klinkt gezellig die tussenstop, waar was die? Ik kon er niet bij zijn vandaag Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 29 april 2018 Geplaatst: 29 april 2018 Btw, die flitser stond die voor of achter die brug op da stuk van 7,4kms? Ik hang eraan peisek... Stuk daarvoor nog wel ff open gegooid en juist daarna nog een auto voorbij gereden en die bbk rustig binnengereden, maar zeker geen 30... Quote
fuxhound 793 Geplaatst: 29 april 2018 Geplaatst: 29 april 2018 Jawadde, mijn eerste pjh rondrit. Een halve dag gewoon genieten van de wegen, het uitzicht en het sturen, wat kan dat een deugd doen. Het weer was wat minder maar dat kon de fun niet drukken en eigenlijk zijn de auto's aantrekkelijker als ze goed smerig zijn. In een dorpje voor de tussenstop was er wel een inwoner die van zijn tak begon te maken toen ik even stopte om de blauwe Swift sport door te laten. "Hij vond het niet normaal dat er als zotten door het dorp werd gereden." De politie zou hij hebben gebeld en dan begon die te dreigen met stenen naar de voorbijgangers te gooien , gelukkig realiseerde hij zelf dat het geen goed idee was. Spijtig dat ik op het eindpunt niet lang wachten maar wil dan via hier @PJH en mevrouw Pjh bedanken voor alle tijd en moeite dat jullie hierin steken om ons een leuke dag te bezorgen. Ook ons waarschuwen voor de flitser wordt hard gewaardeerd. Quote
Gixxer 611 Geplaatst: 29 april 2018 Geplaatst: 29 april 2018 Opnieuw een geslaagde rit.Geen boze mensen gezien en bedankt om te waarschuwen voor de flitser.Zo aangekomen aan de Yeti maar ondertussen alweer proper. 1 Quote
Rabbit 3.130 Geplaatst: 29 april 2018 Geplaatst: 29 april 2018 Geslaagde rit: het tempo lag vrij laag, gezien het weer, maar ik vond dit niet erg met mijn versleten SuperSports Het koppelbeest heeft zich danig geamuseerd, en eigenlijk door het tempo nooit ergens afgezien. Dikke chapeau voor PJH dat hij ons kwam waarschuwen voor die flitser, dat is echt sevice man. En uwe roadbook: 100 % juist wat mij betreft, hoewel er veel wagens misreden op punt 60 (denk ik), oa een 350z en een GTR. Geslaagd wat mij betreft: en nu mijne camion dringend eens kuisen. Ik zie letterlijk niks meer door de achterruit. 1 Quote
Phil 12.490 Geplaatst: 29 april 2018 Geplaatst: 29 april 2018 Het was echt super, enorm bedankt wederom voor de perfecte organisatie! @PJH En bedankt ook om te waarschuwen voor de flitser, dedication... Met mooi weer is de omgeving zeker nog mooier en had ik open gereden met de Z4, maar nu was er inderdaad minder verkeer en kon je ongestoord (in mijn geval toch) rijden. Genoten van de flora (en fauna) en de prachtige wegen. Ook heel leuk dat je de Panoramaweg erin hebt gestoken en de tussenstop vond ik echt top qua locatie en bediening. Deze zomer ga ik zeker nog eens wat rondrijden daar in de buurt. Quote
jvc 543 Geplaatst: 29 april 2018 Geplaatst: 29 april 2018 2 uren geleden, Thebiemerke zei: Top editie waarvoor dank @PJH Bedankt om op het einde locomotief te spelen, we waren met 3 auto's zonder copiloot achter u aan het rijden Mijn eerste rondrit en was voor herhaling vatbaar! 1 1 Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 29 april 2018 Geplaatst: 29 april 2018 Ik ken de rondritten van PJH al heel wat jaartjes en hij blijft mij verbazen. Zeker het stuk na de stop was heel leuk, mooie glooiend overzichtelijk landschap. Kortom alles was leuk. Weer trg bekende gezichten gezien! De regen maakt me niet uit. We zitten droog! En ik moet toch de auto wat leren kennen. Super voor dat melden van die flitser! Ongelooflijk dat dat een zone 30 is. Ik had er gemakkelijk 3x zo snel gereden.Een topic van de wagen volgt asap, ik heb echt een hele druk april maand gehad! Maar hij was zo proper en nu al direct vuil, maar wel dat heerlijke ragvuil! Daily of niet. Een auto moet gebruikt worden! Some hate it, I love it! Dat spoor van de achterruitwisser! 1 Quote
Populair bericht Avantus 8.093 Geplaatst: 30 april 2018 Populair bericht Geplaatst: 30 april 2018 Zalige rondrit en top organisatie gelijk altijd PJH! Het weer kan je niet bestellen, maar fun was het evengoed. 10 Quote
kwiekie 3.008 Geplaatst: 30 april 2018 Geplaatst: 30 april 2018 Daar waar de flitser stond was het toch gewoon 50 km/h? Bord van 30 km/h stond niet aan toch Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 30 april 2018 Auteur Geplaatst: 30 april 2018 Hij stond hier, waar die vrachtwagen staat, en dat is NET buiten de zone 30: https://www.google.com/maps/@51.2445139,3.600466,3a,48.5y,218.35h,90.97t/data=!3m7!1e1!3m5!1sV1mJ2pua5EiTqGK-2zxwmw!2e0!6s%2F%2Fgeo0.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3DV1mJ2pua5EiTqGK-2zxwmw%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D260.75256%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i13312!8i6656 https://www.google.com/maps/embed?pb=!4v1525099680884!6m8!1m7!1sV1mJ2pua5EiTqGK-2zxwmw!2m2!1d51.24451394124254!2d3.600465993090541!3f218.35!4f0.9699999999999989!5f1.5505061807131417 Quote
Gixxer 611 Geplaatst: 30 april 2018 Geplaatst: 30 april 2018 Dacht het toch ook maar de vloeibare deed me al verschieten. [emoji4] Van ver stond die precies op het fietspad. Quote
B3noît 4.400 Geplaatst: 30 april 2018 Geplaatst: 30 april 2018 Gisteren de tijd niet meer gevonden om hier nog iets te plaatsen maar dus ook van mijn kant een big thumbs up voor @PJH en z'n vrouwelijke wederhelft, voor de organisatie! Zoals reeds vele malen gezegd kun je het weer niet bestellen, maar desondanks dat toch een leuke dag gehad met leuke treintjes. Gezien ik nog geen co-piloot had, heb ik laatste moment nog @Vjete zien te strikken om mee te gaan en heeft zich ook geamuseerd. 's avonds nog serieus mogen spoelen voor ik de wagen weer op stal heb gezet, maar het was het waard! Bedankt ook nogmaals voor de melding rondom de flitser. Net toen ik er passeerde was er een audi A1 of A3 die zich ergerde aan de 30, ondanks m'n aanmaningen om achter me te blijven... Soit, wie niet horen wil... Leuk ook om te zien dat er heel verscheiden deelnemersveld was! Tot de volgende! Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 30 april 2018 Geplaatst: 30 april 2018 't Was goed rijweer. In't eerste stuk zat ik in een heel gezapige sliert en het landschap was inderdaad de moeite waard. Een stuk opgetrokken met Liquid Lion , Gixxer en jvc. Na Breskens wat de weg kwijt. Ik vond de straten wel maar zag niet waar ik zat op de roadmap. Maar dan aansluiting gevonden met een groep die wat vlotter doorreed en dan ook minder naar het landschap gekeken. Er zat een zeldzame Sylvia bij. Dat kasseibaantje was goed gevonden. Spijtig dat er volk voor mij reed daar. Ben eens van mijn koppeling geschoten met mijn natte schoen tedju. Da's ook de eerste keer. Mogen herstarten. Da's niet de eerste keer. Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 30 april 2018 Geplaatst: 30 april 2018 Dat kasseibaantje was echt niet het meest aangename natuurlijk met de laagprofiel runflats die ik heb liggen. Je hoort de auto gewoon kreunen en gerammel ontwikkelen. Maar met zulke auto merk je idd dat de Belgische wegen allesbehalve goed zijn. Heb me kostelijk geamuseerd en ben nog aan het nagenieten. Quote
Frekkel 9.309 Geplaatst: 30 april 2018 Geplaatst: 30 april 2018 Mooi ritje. Het was echt 4x4 weer. Al was het niet optimaal voor de semi's. En het ondersturend karakter zorgde ervoor dat traag insturen noodzakelijk was. Vroeg aangezet want mijn co haar tieten stonden op springen. Ik vermoed dat ik de eerste reed. Ik zag een verdacht voertuig in Bentille en minderde snelheid, dus ik weet niet of ik zelf al dan niet geflitst ben. Ik wou hem aanduiden in waze maar had geen bereik, gsm was blijkbaar juist van netwerk aan het switchen. Kilometer verder gestopt om hem in de WhatsApp groep te gooien dus goed dat het daar opgepikt is. In alle commotie hem natuurlijk vergeten melden op de coyote die gewoon op het dashboard staat . Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 30 april 2018 Auteur Geplaatst: 30 april 2018 Ik vermoed trouwens dat bijna iedereen hier gemist heeft, bij symbool 59: Het symbool met de brug op 1.8km kwam je daar tegen na pakweg 1.6km ook, alleen in een licht andere vorm:https://goo.gl/maps/FMPL3DyaWqE2 Je ziet daar inderdaad op je rechterkant een brug over water, net zoals op het symbool. Je bent echter nog 200 meter te vroeg in de straat, en rechtdoor mag je niet in. Volgens de regels heb je daar dus niks te zoeken, waardoor je eigenlijk alleen maar over de brug kunt rijden. Daar moet dus geen symbool voor voorzien zijn. Als je dan dacht dat die 1.6km dicht genoeg was bij de 1.8km uit het roadbook, dan drukte je 200 meter te vroeg af. Echter 200 meter na de brug kwam je opnieuw op een T-splitsing zoals ook ongeveer in het roadbook te zien is. Dat komt dus toevallig uit met deze situatie (nr 59 in werkelijkheid, maar door velen aanzien als nr60):https://goo.gl/maps/eDRfsbzvcQp Goed lezen is de boodschap 2 Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 30 april 2018 Geplaatst: 30 april 2018 Ik was mee Enkel in't begin ff verkeerd gezeten omdat menne co een blad teveel had omgedraaid... Quote
B3noît 4.400 Geplaatst: 30 april 2018 Geplaatst: 30 april 2018 Ik vermoed trouwens dat bijna iedereen hier gemist heeft, bij symbool 59: Het symbool met de brug op 1.8km kwam je daar tegen na pakweg 1.6km ook, alleen in een licht andere vorm:https://goo.gl/maps/FMPL3DyaWqE2 Je ziet daar inderdaad op je rechterkant een brug over water, net zoals op het symbool. Je bent echter nog 200 meter te vroeg in de straat, en rechtdoor mag je niet in. Volgens de regels heb je daar dus niks te zoeken, waardoor je eigenlijk alleen maar over de brug kunt rijden. Daar moet dus geen symbool voor voorzien zijn. Als je dan dacht dat die 1.6km dicht genoeg was bij de 1.8km uit het roadbook, dan drukte je 200 meter te vroeg af. Echter 200 meter na de brug kwam je opnieuw op een T-splitsing zoals ook ongeveer in het roadbook te zien is. Dat komt dus toevallig uit met deze situatie (nr 59 in werkelijkheid, maar door velen aanzien als nr60):https://goo.gl/maps/eDRfsbzvcQp Goed lezen is de boodschap Klopt! We (met@Rabbit) hebben het alvast juist genomen maar twijfelden zelf wel, gezien team Limburg (met de Nissan en E34 M5 touring) daar links nam. Domper op de feestvreugde was wel dat we daar, raar maar waar, efkes aan de grond hebben gesleept rechts ondanks toch vrij rustig genomen... gevolg; toch wat verf van de dorpel onder de chrome strip [emoji20] zien hoe ik dat nu best weg krijg gezien anders roesten volante kan worden... Quote
iRicky 299 Geplaatst: 30 april 2018 Geplaatst: 30 april 2018 Zeer toffe dag gehad! Dankjewel PJH voor de top organisatie! Het stak piekfijn in elkaar. De baantjes waren echt top en het weer maakte het zowel in de auto als op de tussenstop toch erg gezellig. Ook bedankt om ons nog op de valreep te waarschuwen voor de mobiele flitser! De auto heeft flink afgezien, maar staat inmiddels al weer gewassen in de garage Jammer dat ik sommige mensen eigenlijk helemaal niet gezien heb (zoals@rabbit,@avantus). 2 Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 30 april 2018 Geplaatst: 30 april 2018 Ik beaam! Aanvankelijk was het de bedoeling om met de S2000 te komen, maar door de slechte weersvoorspellingen had ik niet echt zin om schade te rijden door hagel of vettigheid. Ook de lange heen en terugrit over de autostrade zag ik niet zitten nadat ik afgelopen weekend nog een 1000km gereden had met de trackday van Clastres. S2000 dus mooi gewassen in de garage laten staan en madam haar kist genomen En geen moment spijt van gehad! In alle comfort en rust richting Eeklo getjaffeld en dan tijdens de rit me enorm geamuseerd. Het heeft niet de precisie of beleving van de S2000, maar ik kon super makkelijk mee met het gezelschap en ben meermaals dwars gegaan... al dan niet gewild Op sommige stukken lag het echt onverwacht vettig, was wel leuk Op de slechtere stukken was ik dan weer blij dat we niet dooreen geschud werden, zoals de VX220 voor me Echt prachtige baantjes gezien, schitterende rit weer! En laat ze maar lachen met die hybrides, ik had me geen betere keuze kunnen voorstellen voor gisteren 1 Quote
iRicky 299 Geplaatst: 30 april 2018 Geplaatst: 30 april 2018 Ik beaam! Aanvankelijk was het de bedoeling om met de S2000 te komen, maar door de slechte weersvoorspellingen had ik niet echt zin om schade te rijden door hagel of vettigheid. Ook de lange heen en terugrit over de autostrade zag ik niet zitten nadat ik afgelopen weekend nog een 1000km gereden had met de trackday van Clastres. S2000 dus mooi gewassen in de garage laten staan en madam haar kist genomen En geen moment spijt van gehad! In alle comfort en rust richting Eeklo getjaffeld en dan tijdens de rit me enorm geamuseerd. Het heeft niet de precisie of beleving van de S2000, maar ik kon super makkelijk mee met het gezelschap en ben meermaals dwars gegaan... al dan niet gewild Op sommige stukken lag het echt onverwacht vettig, was wel leuk [emoji3] Op de slechtere stukken was ik dan weer blij dat we niet dooreen geschud werden, zoals de VX220 voor me [emoji3] Echt prachtige baantjes gezien, schitterende rit weer! En laat ze maar lachen met die hybrides, ik had me geen betere keuze kunnen voorstellen voor gisteren Eco homo. [emoji23][emoji8] Quote
Rabbit 3.130 Geplaatst: 30 april 2018 Geplaatst: 30 april 2018 5 uren geleden, iRicky zei: Zeer toffe dag gehad! Dankjewel PJH voor de top organisatie! Het stak piekfijn in elkaar. De baantjes waren echt top en het weer maakte het zowel in de auto als op de tussenstop toch erg gezellig. Ook bedankt om ons nog op de valreep te waarschuwen voor de mobiele flitser! De auto heeft flink afgezien, maar staat inmiddels al weer gewassen in de garage Jammer dat ik sommige mensen eigenlijk helemaal niet gezien heb (zoals@rabbit,@avantus). Hey, Ja ik moet toegeven dat ik eigenlijk me maar weinig verplaatst heb eenmaal op een stop aangekomen ( wat vermoeid ) en zodoende eigenlijk vrij weinig mensen ontmoet heb. Kom je naar de Ardennenrit? Dan spreken we mekaar zeker. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.