BlackFox 2.079 Geplaatst: 30 april 2018 Geplaatst: 30 april 2018 Eco homo. [emoji23][emoji8]15l gemiddeld tijdens de rondrit [emoji23] Quote
BertR 22 Geplaatst: 30 april 2018 Geplaatst: 30 april 2018 17 minuten geleden, BlackFox zei: 15l gemiddeld tijdens de rondrit Ik heb afgeklokt op 16,2l voor enkel de rondrit. Over de hele dag was het 13l gemiddeld, daar kan ik mee leven.. Uitgebreide reactie namens groepje van de E34 en de twee Nissans volgt nog, dat gaat me wat makkelijker als ik achter de pc zit.. Quote
BertR 22 Geplaatst: 30 april 2018 Geplaatst: 30 april 2018 Op 29/4/2018 om 20:30, kwiekie zei: Deze ‘dirty bitch’ is nog eens goed afgejakkerd geweest en ze heeft er deugd van gehad! Heerlijk veel grip gevonden in dit weer op de nieuwe pilot sport 4’s. M’n vriendin vond het ook top Heel duidelijke rondrit, buiten op 1 punt aan ‘doodhoek’ was iedereen wat aant sukkelen precies. Ben ik u nadien nog op de snelweg gepasseerd met de E34? Ik was nog aan het twijfelen.. Quote
BertR 22 Geplaatst: 30 april 2018 Geplaatst: 30 april 2018 10 uren geleden, Le Capri Mauve zei: 't Was goed rijweer. In't eerste stuk zat ik in een heel gezapige sliert en het landschap was inderdaad de moeite waard. Een stuk opgetrokken met Liquid Lion , Gixxer en jvc. Na Breskens wat de weg kwijt. Ik vond de straten wel maar zag niet waar ik zat op de roadmap. Maar dan aansluiting gevonden met een groep die wat vlotter doorreed en dan ook minder naar het landschap gekeken. Er zat een zeldzame Sylvia bij. Dat kasseibaantje was goed gevonden. Spijtig dat er volk voor mij reed daar. Ben eens van mijn koppeling geschoten met mijn natte schoen tedju. Da's ook de eerste keer. Mogen herstarten. Da's niet de eerste keer. Met welke auto reed je? Ergens zijn we met de Nissans en E34 een wachtend groepje gepasseerd, en toen was een tijdje een GT86 ons aan het volgen. Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 30 april 2018 Geplaatst: 30 april 2018 (aangepast) Ik reed met een GT86 .Op een bepaald moment liet een BMW zich passeren en dan wat afzakken geloof ik en dan is het weer wat opgesplitst. 30 april 2018 aangepast door Le Capri Mauve Quote
BertR 22 Geplaatst: 30 april 2018 Geplaatst: 30 april 2018 7 minuten geleden, Le Capri Mauve zei: Ik reed met een GT86 .Op een bepaald moment liet een BMW zich passeren en dan wat afzakken geloof ik en dan is het weer wat opgesplitst. Klopt, de 1-serie? Wij reden redelijk pittig door, werden toen lichtjes opgehouden. Ik heb u wel vaak in mijn spiegels in de gaten gehad, heerlijke rijstijl! Iedere keer dat ik u dwars zag gaan, had ik spijt dat de vriendin langs mij zat.. Dwars gaan is met haar redelijk groot drama, dus maar vrij koest gehouden.. Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 30 april 2018 Geplaatst: 30 april 2018 Ah, zat gij in die BMW? Dat was een goed tempo vond ik, niet gehaast rechtdoor en geen tijd verliezen in bochten. Quote
Thebiemerke 5.382 Geplaatst: 1 mei 2018 Geplaatst: 1 mei 2018 8 uren geleden, Le Capri Mauve zei: Ah, zat gij in die BMW? Dat was een goed tempo vond ik, niet gehaast rechtdoor en geen tijd verliezen in bochten. Ik reed met de zwarte 1 reeks. Heb de Nissan Crew laten gaan omdat ik ze op sommige stukken iets te vlot op mijn achterbumper kwamen hangen Quote
Rabbit 3.130 Geplaatst: 1 mei 2018 Geplaatst: 1 mei 2018 37 minuten geleden, Thebiemerke zei: Ik reed met de zwarte 1 reeks. Heb de Nissan Crew laten gaan omdat ik ze op sommige stukken iets te vlot op mijn achterbumper kwamen hangen Zo hoort dat he: showing them 'Eurocrap' what they're worth Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 1 mei 2018 Geplaatst: 1 mei 2018 5 uren geleden, Rabbit zei: Zo hoort dat he: showing them 'Eurocrap' what they're worth Hm, ik rijd zelf met een Japanner maar dat vraagt om een weerwoord: Vooral tonen dat ze zelf niet kunnen rijden Als er ene in uw gat zit te rijden en ge ziet iets bewegen op een oprit of ge ziet een blind zijstraatje , dan weet ge dat die achter u veel te opgejaagd is om daar rekening mee te houden en zijt ge zelf de hele tijd bezig met temporiseren om te vermijden dat hij ineens verrast in uw gat rijdt. Zo. 1 1 Quote
frankzagato 50 Geplaatst: 2 mei 2018 Geplaatst: 2 mei 2018 Ook van ons bedankt voor de mooie Zeeland rit, we genieten nog na. Half Zeeland ging wel onder de wielkasten. Quote
frankzagato 50 Geplaatst: 2 mei 2018 Geplaatst: 2 mei 2018 Sorry, ik probeerde foto's te plaatsen maar kan iemand mij zeggen hoe ik die terug weg krijg? Quote
Jupke 11.086 Geplaatst: 2 mei 2018 Geplaatst: 2 mei 2018 12 minutes ago, frankzagato said: Sorry, ik probeerde foto's te plaatsen maar kan iemand mij zeggen hoe ik die terug weg krijg? Ik heb ze verwijderd. Je kan beter de foto's hier lokaal uploaden. Quote
Rabbit 3.130 Geplaatst: 2 mei 2018 Geplaatst: 2 mei 2018 57 minuten geleden, frankzagato zei: Ook van ons bedankt voor de mooie Zeeland rit, we genieten nog na. Half Zeeland ging wel onder de wielkasten. Met welke wagen was jij er? Verdorie ook spijt dat ik je "gerateerd" heb! Quote
frankzagato 50 Geplaatst: 2 mei 2018 Geplaatst: 2 mei 2018 2 uren geleden, Rabbit zei: Met welke wagen was jij er? Verdorie ook spijt dat ik je "gerateerd" heb! Hoi, 'k heb je gezien op de tussenstop in gesprek met PJ maar wou je niet storen. Ja de mooie tijden van de ritjes met de clio RS liggen al een tijdje achter ons. Ik was aanwezig met de blauwe Focus RS. Ben voor de tussenstop aangesloten bij de groep waar jij ook tussen reed. Mocht niet al te zot doen voor mijn copiloot. Ik probeerde al foto's te plaatsen maar het lukt niet echt, weet jij soms niet hoe het moet? 1 Quote
jvc 543 Geplaatst: 2 mei 2018 Geplaatst: 2 mei 2018 5 minuten geleden, frankzagato zei: Hoi, 'k heb je gezien op de tussenstop in gesprek met PJ maar wou je niet storen. Ja de mooie tijden van de ritjes met de clio RS liggen al een tijdje achter ons. Ik was aanwezig met de blauwe Focus RS. Ben voor de tussenstop aangesloten bij de groep waar jij ook tussen reed. Mocht niet al te zot doen voor mijn copiloot. Ik probeerde al foto's te plaatsen maar het lukt niet echt, weet jij soms niet hoe het moet? Als je een bericht typt staat er onder het tekstvak de tekst "Sleep bestanden naar deze plek, of kies bestanden." Als je klikt op "kies bestanden" krijg je een windows verkenner popup waarin je foto's kan selecteren om op te laden. Quote
saabi 4.075 Geplaatst: 2 mei 2018 Geplaatst: 2 mei 2018 11 minuten geleden, frankzagato zei: Ik was aanwezig met de blauwe Focus RS. Ben voor de tussenstop aangesloten bij de groep waar jij ook tussen reed. Mocht niet al te zot doen voor mijn copiloot. Ik vermoed dat wij elkaar ook een paar keer hebben gekruist, tenzij er 2 blauwe rs'en meereden. Wij waren met het Saabje.... Quote
frankzagato 50 Geplaatst: 2 mei 2018 Geplaatst: 2 mei 2018 17 minuten geleden, saabi zei: Ik vermoed dat wij elkaar ook een paar keer hebben gekruist, tenzij er 2 blauwe rs'en meereden. Wij waren met het Saabje.... We hebben elkaar niet enkel gekruist, na de start heb ik ook een tijd achter je gereden en meerdere keren gedacht die gasten sparen hun Saabje ook niet in die omstandigheden. Quote
frankzagato 50 Geplaatst: 2 mei 2018 Geplaatst: 2 mei 2018 35 minuten geleden, jvc zei: Als je een bericht typt staat er onder het tekstvak de tekst "Sleep bestanden naar deze plek, of kies bestanden." Als je klikt op "kies bestanden" krijg je een windows verkenner popup waarin je foto's kan selecteren om op te laden. Dank u, ik zal het proberen. Quote
frankzagato 50 Geplaatst: 2 mei 2018 Geplaatst: 2 mei 2018 Nieuwe poging om foto's te plaatsen 4 Quote
frankzagato 50 Geplaatst: 2 mei 2018 Geplaatst: 2 mei 2018 27 minuten geleden, saabi zei: Dijk van een auto. En knap geluid ook! Ja, pops and bangs i it. Is een echte auto Quote
Dimitri 733 Geplaatst: 2 mei 2018 Geplaatst: 2 mei 2018 Op 29-4-2018 om 19:14, TCT zei: Eerste stuk op't gemak gereden. Maar wel out of the blue heibel gehad met een dude in een Discovery aan zijn oprit. Mijn voorgangers hadden dus hun werk al goed gedaan Tweede deel de clique du Gand gevolgd. Maar dat tempo lag net iets te hoog voor de Jos, dus na 25kms afgehaakt. Prachtige en duidelijke rit, ik heb genoten! Wij waren 2 auto's achter u toen, we dachten eerst dat die mens met een aanhangwagen aan het inrijden was ongelooflijk hoe mensen zo verzuurd kunnen zijn Wel zeer vlot gereden met uw kar! Had ik niet verwacht, en zeker niet dat het zo goed scheef ging gaan in de bochten. Op 29-4-2018 om 21:08, fuxhound zei: In een dorpje voor de tussenstop was er wel een inwoner die van zijn tak begon te maken toen ik even stopte om de blauwe Swift sport door te laten. "Hij vond het niet normaal dat er als zotten door het dorp werd gereden." De politie zou hij hebben gebeld en dan begon die te dreigen met stenen naar de voorbijgangers te gooien , gelukkig realiseerde hij zelf dat het geen goed idee was. Merci daarvoor was jij degene met de zilvereren E30? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.