Ga naar inhoud

Stoel kussen?


tsmetjen

Aanbevolen berichten

Ik heb redelijk wat problemen om blijkbaar lang in de wagen te zitten. De pijn in mijn onderbenen is soms echt niet uit te houden na 1 uur rijden....Zijn er mensen die eventueel iets kunnen adviseren dat verlichting kan brengen?

 

Een Mercedes met comfortzetels is geen optie! Het is wat het is, ik rij met een MINI Cooper S met sportzetels.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb redelijk wat problemen om blijkbaar lang in de wagen te zitten. De pijn in mijn onderbenen is soms echt niet uit te houden na 1 uur rijden....Zijn er mensen die eventueel iets kunnen adviseren dat verlichting kan brengen?
 
Een Mercedes met comfortzetels is geen optie! Het is wat het is, ik rij met een MINI Cooper S met sportzetels.
 
 
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro


Je bloedtoevoer lijkt afgekneld. Kun je iets doen aan de hellingsgraad van het zitkussen?
Kan er een stukje onder de dijen uitgeschoven worden?
Link naar reactie
Delen op andere sites



Zijn er mensen die eventueel iets kunnen adviseren dat verlichting kan brengen?
 


Voor verlichting raadt ik u Massive verlichting aan.

Mvg.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ge met mij wil lachen doe het dan tenminste zonder taalfouten!







Voor verlichting raadt ik u Massive verlichting aan.

Mvg.





Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, tsmetjen zei:

 

Ik heb redelijk wat problemen om blijkbaar lang in de wagen te zitten. De pijn in mijn onderbenen is soms echt niet uit te houden na 1 uur rijden....Zijn er mensen die eventueel iets kunnen adviseren dat verlichting kan brengen?

 

Een Mercedes met comfortzetels is geen optie! Het is wat het is, ik rij met een MINI Cooper S met sportzetels.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro

 

Ik heb momenteel een beetje hetzelfde probleem ... Maar het is bij mij met momenten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent me voor. 

Net zo min als het aangaan van een hypotheek voor een jacht. :D

 

50 minutes ago, Lotuzzz said:

Ik heb nog nooit de behoefte gehad mijn stoel te kussen.

 

 

Verzonden vanuit mijn zetel zonder Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook nog niet durven concluderen dat de bloedsomloop gestremd is door de zetel(voorste zetelrand?) . Bij de onderbenen zou ik toch ook letten op de houding van de voeten en waar ge spanning zet. Soms kan dat dan weer door de lichaamshouding komen, bv te veel moeten trekken op de voeten omdat ge te hoog en te veel naar voor zit.

Ik vind het algemeen geen kleinigheid om een goede houding te vinden, en het is altijd wel een compromis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee, de laatste 2 jaar rij ik enkel nog korte ritjes eigenlijk. Ik rij ook niet met andere wagens. Nu wil ik af en toe een ritje meerijden met de MINI club, maar na 100 km is de pijn hevig in mijn onderbenen.

De dokter in de pijnkliniek heeft een CT scan laten uitvoeren, hij vermoedt dat de zenuwbanen gekneld zijn in de onderrug, uitslag pas op 18 april.

Als ik bv met de motor bv rij dan heb ik tijdens het rijden geen last, achteraf heb ik wel veel last in gewrichten en spieren door fybromyalgie.

Ik denk om een zitkussen aan te schaffen om te testen. of dit een beetje de klachten zou verminderen.

Heb je het enkel in jouw wagen of ook in andere wagens? 
=> ligt het aan jouw stoel/zithouding of aan je lichaam. 




Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan alleen maar de raad geven om het te laten onderzoeken, het kan ofwel bloedtoevoer ofwel zenuwbanen zijn die gekneld zijn. Als je er snel bij bent kan er mss nog een behandeling zijn om het probleem te verhelpen

Ik heb momenteel een beetje hetzelfde probleem ... Maar het is bij mij met momenten.




Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat niet is kan nog komen.

Ik heb nog nooit de behoefte gehad mijn stoel te kussen.




Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ge met mij wil lachen doe het dan tenminste zonder taalfouten!







Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
Ik lach niet met u, wou gewoon een grapje maken. Is dus mislukt.

Grts
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, tsmetjen zei:

Geen idee, de laatste 2 jaar rij ik enkel nog korte ritjes eigenlijk. Ik rij ook niet met andere wagens. Nu wil ik af en toe een ritje meerijden met de MINI club, maar na 100 km is de pijn hevig in mijn onderbenen.

De dokter in de pijnkliniek heeft een CT scan laten uitvoeren, hij vermoedt dat de zenuwbanen gekneld zijn in de onderrug, uitslag pas op 18 april.

Als ik bv met de motor bv rij dan heb ik tijdens het rijden geen last, achteraf heb ik wel veel last in gewrichten en spieren door fybromyalgie.

Ik denk om een zitkussen aan te schaffen om te testen. of dit een beetje de klachten zou verminderen.
 

 

 

 


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro

 

 

 

Fybromyalgie , niet goed dadde . Mijn dochter zit al in het stadium van 2a3 uurtjes slaap snachts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, tsmetjen zei:

Geen idee, de laatste 2 jaar rij ik enkel nog korte ritjes eigenlijk. Ik rij ook niet met andere wagens. Nu wil ik af en toe een ritje meerijden met de MINI club, maar na 100 km is de pijn hevig in mijn onderbenen.

De dokter in de pijnkliniek heeft een CT scan laten uitvoeren, hij vermoedt dat de zenuwbanen gekneld zijn in de onderrug, uitslag pas op 18 april.

Als ik bv met de motor bv rij dan heb ik tijdens het rijden geen last, achteraf heb ik wel veel last in gewrichten en spieren door fybromyalgie.

Ik denk om een zitkussen aan te schaffen om te testen. of dit een beetje de klachten zou verminderen.
 

 

 

 


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro

Wel, ik heb vaak last van pijn in mijn knieholtes bij bepaalde situaties: slenteren op een markt bv of heel lang rechtstaan.

De oorzaak werd gevonden door een ostheopaat: inderdaad knelling van zenuwen, via het staartbeen. Staartbeen wordt rechter gezet (niet aangenaam) en dan ben ik er een zestal maand vanaf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb problemen in bepaalde kuipen waar de stoel op een zenuw zit te duwen en dan haal ik de 100km niet in een auto zonder aanhoudende pijn


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid