PJH 21.017 Geplaatst: 8 april 2018 Geplaatst: 8 april 2018 Dag beste forumleden, Op 17/6/2018 is het weer de hoogste tijd om de Ardennen te gaan verkennen. De Ardennenrit brengt ons vanuit Saint-Hubert, dwars door de Ardennen, via een aantal van onze buurlanden tot bij een verzorgde openlucht barbecue. Tijdens de rondrit halen we ons hart op aan goed asfalt, mooie uitzichten, leuke bochten en betaalbare benzine. Starten doen we op de luchthaven van Saint-Hubert. Jullie zijn daar welkom voor een drankje vanaf 12.30, met de officiële start om 13.00. Voor de mensen die vorig jaar de Bimmerboard 10 Years rondritten hebben meegereden: geen nood, enkel de startplaats en de eerste kilometer zijn hetzelfde. Meedoen? Je vindt alle info alsook het inschrijfformulier op www.openroads.be Tot dan, PJH 7 Quote
gl3nn 9.407 Geplaatst: 8 april 2018 Geplaatst: 8 april 2018 Ook ingeschreven en betaald. Wordt weer een topdag 1 Quote
William Blake 2.844 Geplaatst: 8 april 2018 Geplaatst: 8 april 2018 Zin in! Eens denken welke auto ik kan gebruiken. @Matthi dit jaar opnieuw? Met Andreas elk met de GP 1 Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 8 april 2018 Auteur Geplaatst: 8 april 2018 11 minuten geleden, William Blake zei: Zin in! Eens denken welke auto ik kan gebruiken. @Matthi dit jaar opnieuw? Met Andreas elk met de GP BE, LUX en DE. Gewoon fyi voor de Z-plaatpeople 1 Quote
Baiden 522 Geplaatst: 8 april 2018 Geplaatst: 8 april 2018 Helaas familieweekend met de schoonfamilie dan. Enjoy, guys! Alvast bedankt aan het hele team om ook dit jaar weer een mooie rit + BBQ te organiseren. Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 8 april 2018 Auteur Geplaatst: 8 april 2018 49 minuten geleden, Baiden zei: Helaas familieweekend met de schoonfamilie dan. Enjoy, guys! Alvast bedankt aan het hele team om ook dit jaar weer een mooie rit + BBQ te organiseren. Misschien wordt het eens tijd dat je schoonfamilie ook eens interesse toont in uw hobby's? Quote
Rabbit 3.130 Geplaatst: 8 april 2018 Geplaatst: 8 april 2018 @PJH, is dat dezelfde rit als die van Bimmerboard verleden jaar? Want die startte ook op die plek. Quote
Daann 4.435 Geplaatst: 8 april 2018 Geplaatst: 8 april 2018 8 uren geleden, PJH zei: Voor de mensen die vorig jaar de Bimmerboard 10 Years rondritten hebben meegereden: geen nood, enkel de startplaats en de eerste kilometer zijn hetzelfde. 2 minuten geleden, Rabbit zei: @PJH, is dat dezelfde rit als die van Bimmerboard verleden jaar? Want die startte ook op die plek. Lezen is toch moeilijk he. 3 Quote
Phil 12.482 Geplaatst: 8 april 2018 Geplaatst: 8 april 2018 Valt wel samen met Spa Italia. Maar toch, rap gekozen. 1 Quote
Spillies 1.595 Geplaatst: 8 april 2018 Geplaatst: 8 april 2018 Ingeschreven! @PJH kan ik mijn credits voor de Zeeland Classic hiervoor inruilen? Ik zal er niet geraken wegens de Rally van Wallonië en ik moet daar zijn. Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 9 april 2018 Geplaatst: 9 april 2018 1 minuut geleden, Jupke zei: @Lotuzzz zoek je nog een co? Datum is nogal moeilijk denk ik... Maar anders ja uiteraard. Ik weet dat straks! Quote
Jupke 11.079 Geplaatst: 9 april 2018 Geplaatst: 9 april 2018 47 minutes ago, Lotuzzz said: Datum is nogal moeilijk denk ik... Maar anders ja uiteraard. Ik weet dat straks! Ge moet maar zien he, ik moet mij ook niet opdringen natuurlijk. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.