Ga naar inhoud

Gezocht : de auto van 2018 !


Soul

Aanbevolen berichten

Porsche 911 altijd geweest en zal altijd blijven. Gewoon omdat we er thuis 4 gehad hebben en het een alleskunner is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tesla X gezien de vele leuke ontspannende momenten die me op dit forum door deze auto gegund werden.

 

Funcup EVO3 komt in de buurt , bakken fun aan beleefd achter het stuur (en daar draait het toch om?) voor mij mag dit de auto van het jaar. Ziet er niet uit maar geeft big smile.

 

En als we dan echt de geest van het forum moeten volgen: Echt oprecht geen absolute “de” auto gevoel.....

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

En als we dan echt de geest van het forum moeten volgen.....

Allez, de Sjokke straks in nen MX5, hoezeeeee!  \o/

Link naar reactie
Delen op andere sites

2018 is het jaar dat ik de MX-5 echt heb leren kennen en vooral ben beginnen begrijpen waarom mensen er zo fan van zijn.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij dan de TVR Griffith.

Al is het maar omdat dit soort uitzinnige sportwagens helaas als eerste zullen verdwijnen... Met de focus die meer en meer verschuift naar hybrid/EV ben in oprecht blij als er nog eens gewoon gek wordt gedaan. In 2018 toch best wat lekkers in de catalogi zien opduiken: nieuwe BMW 8 (na 20j), Aston Martin Valkyrie, Jaguar XE Project 8 en zelf een nieuwe Jimny 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, jvc zei:

Ik zou durven zeggen de Hyundai i30N, een beetje de opvolger van de Megane 3 RS, veel plezier voor uw geld :)

Wel ik dacht er ook even aan, maar omdat ik er nog niet mee gereden heb durfde ik hem (nog) niet vernoemen. Lijkt idd echt een ferm bakje ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Flop van 2018

Tesla 3

Veel beloven in 2018 maar weinig of niets van gezien

De hype in het begin van het jaar maar daar bleef het ook bij

 

Top 2018

Amg GT4 deurs

Die rijdt heerlijk en een waardige concurrent voor de panamera zowel qua looks als rijden

Zaterdag een proefrit mee gedaan bij mijn dealer

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, RRD zei:

Nieuwe Mercedes G-klasse voor mij.

Een icoon compleet vernieuwen en op wat voor manier :inlove: 

Da is. Al moet ik hem eens van dichtbij besnuffelen. 

Prefereer toch de oude denk ik, qua exterieur althans. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, wooter zei:

Jaguar I-Pace.

2019 zal van de Model 3 zijn, maar voor 2018 in Europa nomineer ik de I-Pace.

Dus als ik het goed begrijp, nomineer je een auto die je hier quasi constant afbreekt?
Logisch.

  • Grappig 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Peugeot 508. 

  • Knap ontworpen, zowel buiten als binnen, en met een kwalitatief interieur. Is een beetje tegendraads in zijn segment (cockpitontwerp, algemene vorm). 
  • Kroon op het werk van Peugeot de laatste jaren (308, 3008, 5008) dat toont dat ze een ommekeer kunnen bewerkstelligen en teruggaan naar stijlvolle producten.
  • Betaalbaar.
  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Quill zei:

Dus als ik het goed begrijp, nomineer je een auto die je hier quasi constant afbreekt?
Logisch.

'k Begrijp wooter wel.

De I-Pace is heel slecht in vergelijking met alles van Tesla, maar wel beter dan al de rest.


Mocht Tesla in 2018 iets nieuws hebben uitgebracht in Europa had wooter daar voor gekozen.  Blijkt uit het feit dat hij nu al weet wat de auto van 2019 gaat zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kia Stinger. 

Ok, hij weegt veel te veel, is niet bepaald de goedkoopste, de diesel is een vrij saai blok, de nafte zuipt voor dood, de koffer is te klein, hij is wel cool maar ook niet nat in de broek mooi, maar toch voor mij de wagen van 2018. Gewoon omdat de Kia-anen het gedurfd hebben om nog eens een echte rijders-wagen uit te brengen : deftig onderstel, RWD en met een lekker ouderwets sper tussen de achterwielen. Alleen al daarvoor de wagen van 2018. Ik hoop dat er nog veel wagens bij mogen komen waarbij 'rijplezier' niet een marketingterm is, maar iets wat echt doorweegt op het lastenboek. 

Dus hoera voor de KIA Stinger! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid