Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mooie foto's.

Geplaatst:

Die 3 snelle foto’s zijn direct goede keuzes [emoji6][emoji1303]

Geplaatst:

Deze keer als co meegereden en precies weer de helft van de leden gemist. Was even wennen met het nieuwe systeem (bolletje naar bolletje) maar leuke route!

Merci PJH ? De hotdogs hebben ook gesmaakt

Geplaatst:

PRga5Ck.jpg&key=a30210e7cccd83e001fa3d0c42c9c5b8767ec7abaeb1b9bdef32af1eecd3ff84

Droomkar. [emoji7]
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:
11 minutes ago, BMWMB said:

Droomkar. emoji7.png

Is de jouwe al verkocht ?

Geplaatst:
Deze keer als co meegereden en precies weer de helft van de leden gemist. Was even wennen met het nieuwe systeem (bolletje naar bolletje) maar leuke route!
Merci PJH [emoji846] De hotdogs hebben ook gesmaakt

Ik heb bijna geen enkele forum naam kunnen koppelen aan een gezicht.
De afstanden van bolletje naar bolletje klopten wel echt goed, dus chapeau voor PJH. Alleen niet evident om de dagteller elke keer te resetten, want daarvoor moet ik die even in gedrukt houden en ondertussen sturen, pinker opzetten, schakelen,....
Geplaatst:
10 minuten geleden, Capitol zei:

Ik heb bijna geen enkele forum naam kunnen koppelen aan een gezicht.
De afstanden van bolletje naar bolletje klopten wel echt goed, dus chapeau voor PJH. Alleen niet evident om de dagteller elke keer te resetten, want daarvoor moet ik die even in gedrukt houden en ondertussen sturen, pinker opzetten, schakelen,....

De app GPS tripmeter gebruiken de volgende keer ;)

Geplaatst:
De app GPS tripmeter gebruiken de volgende keer [emoji6]

Bedoel je deze?
2e59242fe11cd8032bd1719a8b98bba7.jpg
Geplaatst:
7 minutes ago, Capitol said:

Bedoel je deze?
2e59242fe11cd8032bd1719a8b98bba7.jpg

Rallytracks werd hier al aangeraden, ik gebruik meestal Rally Tripmeter ( Android)

Geplaatst:
Op 5/5/2019 om 21:39, msxx zei:

Toch ook een zeer behulpzaam persoon gezien welke spontaan de kant uit wees welke we dienden te kiezen, afgaande op zojuist voorbij gekomen auto's veronderstel ik dan :D

Haha ja, wij zijn die ook tegengekomen! Die was aan z'n omheining bezig ofzo.

't Was een leuke rondrit. Wij zijn er in geslaagd om bijna als laatste te vertrekken, maar toch bij de eersten te arriveren. ?

De hotdogs op het einde hebben ook gesmaakt. Zulke kleinigheden worden zeker geapprecieerd!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Is de jouwe al verkocht ?

Nope.
Geplaatst:

@Max Dish was ook van de partij? 

Of toevallig een tweede paarse 968 hier?

Geplaatst:
Rallytracks werd hier al aangeraden, ik gebruik meestal Rally Tripmeter ( Android)

Idem hier

3babe892a165bd5878343d3243c2c2a8.jpg
Geplaatst:
Op 5/5/2019 om 21:27, Greg zei:

Was top ?

20190505_135916.jpg

Beetje off-topic maar stond jij afgelopen weekend toevallig niet aan een feestzaal in Heule? @Greg

Geplaatst:
10 minuten geleden, Jonass zei:

Beetje off-topic maar stond jij afgelopen weekend toevallig niet aan een feestzaal in Heule? @Greg

Nope, mijn visum voor West-Vlaanderen is al een tijdje verlopen :D

• Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Geplaatst:

Inderdaad chapeau voor je vriendin zoals die in de kou heeft staan wachten.

Knappe foto’s toch hoor!

Tja er zijn er blijkbaar wel die het redelijk bont gemaakt hebben. Die strepen waren redelijk duidelijk. Maar op een gegeven moment kwamen we een vrouw tegen die nogal geschrikt keek en teken deed dat we rustig aan moesten rijden. Maar wij reden normaal, dus ik vreesde al voor problemen. Iets verder stond een man in het midden van het baantje en hij deed ons stoppen. Wij kregen zijn beklag te horen dat er voor ons al meerderen gepasseerd waren tegen zeer hoge snelheden en dat dit niet te tolereren was, “doodrijders” nam hij in de mond. Hij zei nog dat het duidelijk een georganiseerde rit was en dat het moest gemeld worden. De politie ging gebeld worden als er nog op die manier zouden passeren. Gelukkig heeft hij zich niet afgereageerd op ons, omdat wij daar aan normale snelheid aankwamen, maar wel spijtig dat wij de klachten over anderen moeten te horen krijgen.

Zelf hebben wij ook wel vlotter gereden op sommige stukken, maar niet waar er huizen staan of waar we voetgangers of fietsers tegen kwamen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst: (aangepast)

De voetgangers en fietsers die we passeerden waren alert maar niet onvriendelijk. De eerste helft zat ik achteraan. Aan de radartoren ben ik niet gestopt want ik volgde @Goesting en die dacht waarschijnlijk dat we te veel achterop zaten. Op het eind bleek dan dat we vrij vroeg waren. In de ardennenrit was het duidelijk dat zeker niet voor een bepaald uur moesten toekomen en dat was een goede richtlijn. Ik weet niet of dat hier gebeurd is maar ik heb het gemist.

aangepast door Le Capri Mauve
Geplaatst:

Misschien oplossing voor die snelrijders... Identificeren indien mogelijk en de volgende keer weigeren bij inschrijving.

Ofwel je roadbook in 2 stukken maken en het tweede stuk bezorgen op de tussenstop... Dan reken je uit hoe je gemiddeld rijdt als je normaal doorrijdt en pas vanaf dan op tussenstop het resterende deel uitgeven...

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
2 minuten geleden, Naish zei:

Misschien oplossing voor die snelrijders... Identificeren indien mogelijk en de volgende keer weigeren bij inschrijving.

Ofwel je roadbook in 2 stukken maken en het tweede stuk bezorgen op de tussenstop... Dan reken je uit hoe je gemiddeld rijdt als je normaal doorrijdt en pas vanaf dan op tussenstop het resterende deel uitgeven...

Eigenlijk geen slecht idee!

Geplaatst:
23 minutes ago, Naish said:

Ikzelf was op de RSC automobile rondrit overal te vroeg, maar gewoon omdat ik ook vroeger vertrokken was omdat ik tegen de middag ergens moest zijn. Ik heb zeker niet zot gedaan in de buurt van woningen/fietsers/wandelaars. 

Zou jammer zijn dat dit niet meer mogelijk zou zijn (is natuurlijk een uitzondering, en gezien PJH me wel al wat kent had ik met jouw voorstel direct de 2 delen kunnen vragen).

Geplaatst:

Of iedereen houdt wat rekening, dan moet ik niet voor politie spelen :)

Komt wel in orde, op naar de volgende :)

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
34 minuten geleden, Naish zei:

Of in etappes, zoals een regelmatigheidsrally. Als je gemiddelde snelheid hoger ligt dan vooropgesteld is dat op zich niet zo'n groot probleem, maar je kan de volgende etappe pas aanvatten op je juiste startuur, dus moet je wachten.

Organisatorisch nog veel complexer wel.

Geplaatst:

Ik snap je probleem want ik zou ook wel eens met zo een situatie kunnen zitten om een rondrit te combineren met een andere verplichting...

Maar idd, dan kan je meteen de 2 delen meenemen en als je gekend bent zal dat wel geen probleem zijn. En als het een gekende crosser is, dan kan PJH het ook nog weigeren. 

Vorige zomer ook eentje gedaan (matthi was daar ook) en er zat ook een showmannetje in... Is storend voor zowel de mensen waar er gepasseerd wordt, maar ook voor de andere deelnemers. Op de RSC rit vond ik het tempo voor met mijn 356 perfect... Lekker snel zonder slabakken, maar ik kan me voorstellen dat met een GT3 je wel iets sneller kan/wil gaan :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid