Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
7 uren geleden, Naish zei:

Ik heb een bijkomende kweliteit gevonden van die Caterham...

Ideale positie in die kar om rolling pics te maken :D

We hebben nog gevraagd aan @Denniske om van uit de koffer wat foto's te nemen, met zijn benen boven de asfalt. Maar konden hem niet overtuigen...

• Vind ik leuk 1
  • Grappig 3
Geplaatst:

Telkens als ik @PJH zijn verslag van de dag lees krijg ik alweer zin om opnieuw de rit te rijden :) 

Geplaatst:
35 minuten geleden, Liquid Li0n zei:

Telkens als ik @PJH zijn verslag van de dag lees krijg ik alweer zin om opnieuw de rit te rijden :) 

Tiens, ik ook. Ben het nog van plan.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 uur terug, CAS zei:

We hebben nog gevraagd aan @Denniske om van uit de koffer wat foto's te nemen, met zijn benen boven de asfalt. Maar konden hem niet overtuigen...

Challenge accepted :D

• Vind ik leuk 4
  • Grappig 1
Geplaatst:

Net nog even zitten snuisteren. Ik lees af en toe dat heel wat mensen ook nog eens echt van hun auto hebben kunnen genieten. Dat is eigenlijk mijn opzet met Openroads, want ik vind dat we dat allemaal veel te weinig doen hier in ons belgenlandje.

:party:

• Vind ik leuk 6
Geplaatst:
6 minutes ago, PJH said:

Net nog even zitten snuisteren. Ik lees af en toe dat heel wat mensen ook nog eens echt van hun auto hebben kunnen genieten. Dat is eigenlijk mijn opzet met Openroads, want ik vind dat we dat allemaal veel te weinig doen hier in ons belgenlandje.

:party:

Of van anderman's auto :D 

Geplaatst:
19 minuten geleden, ir_fuel zei:

Of van anderman's auto :D 

Bedankt daarvoor

Geplaatst:

Felicitaties aan de organisatie! Ik kon zeggen dat mijn hersenpan goed warm heeft gekregen. 
Merci aan de toffe groep waar ik bij kon aansluiten aangezien ik geen co mee had. Is er eventueel een GPX beschikbaar? Ik zou het overwegen om die rit nog eens met de moto te doen.

Geplaatst:

Ik vind het op de duur moeilijk te zegge welke roadbook nu beter was dan de andere. Ik vind eigenlijk elke editie wel goed. De route, de leuke omgeving om te stoppen voor een terraske, het vaak toch wel goede weer (al hebben we er vroeger echt nog in de koude gezeten aan de BBQ toen ook dat plexiglas nog niet geplaatst was), en de baantjes zijn vaak kalm en al zeker zonder wielerterroristen. Die hebben alle geluk de Ardennen of Luxemburg nog niet ontdekt.

Geplaatst:
Ik vind het op de duur moeilijk te zegge welke roadbook nu beter was dan de andere. Ik vind eigenlijk elke editie wel goed. De route, de leuke omgeving om te stoppen voor een terraske, het vaak toch wel goede weer (al hebben we er vroeger echt nog in de koude gezeten aan de BBQ toen ook dat plexiglas nog niet geplaatst was), en de baantjes zijn vaak kalm en al zeker zonder wielerterroristen. Die hebben alle geluk de Ardennen of Luxemburg nog niet ontdekt.
Ik vind dat er van alle Ardennen ritten één grote moet gemaakt worden.
Overal de leuke stukken aan elkaar koppelen...
  • Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ze klagen nu al dat het te lang is :D

Geplaatst:
Ze klagen nu al dat het te lang is [emoji3]

'ze' hebben ongelijk.

Nu ik moet zeggen, ik was savonds toch ook blij om thuis te zijn. (Om 9u in Diepenbeek vertrokken op de carpool om al een rondrit voor de Ardennen rit richting start te doen [emoji16])
Geplaatst:
20 minuten geleden, PJH zei:

Ze klagen nu al dat het te lang is :D

Correct, zeer blij dat er een korte route was ? 

Geplaatst:
26 minuten geleden, dragonfly zei:

Zeer blij dat ik co was bij iemand die de lange deed. (zelf zou ik die niet doen)

Geplaatst: (aangepast)
1 uur terug, HIM-250 zei:

'ze' hebben ongelijk.

Nu ik moet zeggen, ik was savonds toch ook blij om thuis te zijn. (Om 9u in Diepenbeek vertrokken op de carpool om al een rondrit voor de Ardennen rit richting start te doen emoji16.png)

ja, als ge een pre-event op uw eigen organiseert...:P 

voor mij mag het eens een extreme edition zijn. om 10u vertrekken en pas na 18u aan de BBQ plek mogen aankomen. 

Dit was van thuis tot thuis zondag:

WW6V8Eu.jpg

aangepast door Liquid Li0n
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik zat aan net geen 800 dakloze kilometers bij thuiskomst. Ook goed geslapen :lolz: 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
21 hours ago, dragonfly said:

Zoveel schrik gehad? :lolz: 

• Vind ik leuk 1
  • Grappig 2
Geplaatst:

Geen spoiler e. 

Geplaatst:
1 hour ago, ir_fuel said:

Zoveel schrik gehad? :lolz: 

Er was een bepaald kruispunt met een voorrangsweg dat Maverick ietsje te laat had opgemerkt :D 

Geplaatst:
Er was een bepaald kruispunt met een voorrangsweg dat Maverick ietsje te laat had opgemerkt [emoji3] 

Nene, ik had die opgemerkt (weliswaar wat laat) maar draakje niet [emoji28]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Geplaatst:

volgende keer naamkaartjes voorzien!!!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
15 uren geleden, Stephane zei:

volgende keer naamkaartjes voorzien!!!

Zie je dan wel de kruispunten met voorrangsweg?

• Grappig 1
Geplaatst:
18 uren geleden, Naish zei:

Zie je dan wel de kruispunten met voorrangsweg?

Makkelijker om de slachtoffers te identificeren. 

• Grappig 3
Geplaatst:
Op 4/7/2019 om 21:12, Maverick zei:

Nene, ik had die opgemerkt (weliswaar wat laat) maar draakje niet emoji28.png

Ik had het gezien maar ben niet het type die dan begint te schreeuwen ofzo ? 

Voorrangswegen zou ik toch op de roadbook vermelden ? 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid