Ga naar inhoud

carbagerun 2012 - Team(s) autominded

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kga me inschrijven met mijn maat, die lange. Dit wil ik niet missen:D

Geplaatst:
I'm out.

Ga met mijne maat toch voor ''route du soleil'' kiezen, da's zo'n liftwedstrijd door Europa. Gewoon omdat dat wat meer avontuur biedt.

Avontuur in die zin dat de kans daar groter is om een grietje aan uwen haak te slagen? :D

Geplaatst:

Twijfel, twijfel ...

Wil ik al lang aan mee doen en in principe kan ik die 220d daar nog voor gebruiken (hangt wel nog af van de schatting).

Jammer dat je zo vroeg moet inschrijven!

Geplaatst:
Avontuur in die zin dat de kans daar groter is om een grietje aan uwen haak te slagen? :D

Dat zal hij hopen.

Maar wij gaan naar polen en Roemenie :inlove:

Public Invasion :inlove:

Geplaatst:

[h=1]Betaling ontvangen[/h]We hebben de betaling ontvangen en u bent nu officieel ingeschreven voor de carbagerun!. Op het opgegeven e-mailadres ontvang je extra informatie.

Geplaatst:

Klein voorontwerp van de 190 :D

[ATTACH=CONFIG]152[/ATTACH]

Geplaatst:
[h=1]Betaling ontvangen[/h]We hebben de betaling ontvangen en u bent nu officieel ingeschreven voor de carbagerun!. Op het opgegeven e-mailadres ontvang je extra informatie.

:party:

Heb je al e-mail?

Dan weet ik zeker dat mijn inschrijving niet gelukt is

Geplaatst:
:party:

Heb je al e-mail?

Dan weet ik zeker dat mijn inschrijving niet gelukt is

Beste Carbage Runner,

Bedankt voor je inschrijving en van harte gefeliciteerd! Je gaat meedoen aan the Carbage Run 2012. De ultieme 5-daagse rally door Europa in een auto van maximaal 500 euro.

Vanaf nu kun je inloggen op de website van the Carbage Run. Je login-naam is je e-mail adres.

Je wachtwoord is: ................. Zodra je ingelogd bent kun je in je profiel alle gegevens aanpassen. Zorg dat alles zo compleet mogelijk is ingevuld en dat dit zo snel mogelijk gebeurt.

Wij hebben de volgende gegevens en documenten van je nodig:

• Volledig ingevuld profiel inclusief gegevens van alle deelnemers en van de auto.
  • Kopie kenteken van de auto (deze kun je uploaden in je profiel).
  • Kopie verzekeringsbewijs. Let op: groene kaart is niet voldoende, we moeten kunnen zien dat je een inzittendenverzekering hebt afgesloten. (deze kun je uploaden in je profiel)
  • Kopie rijbewijzen van alle teamleden (deze kun je uploaden in je profiel).
  • Volledig ondertekend reglement van alle deelnemers. Dus alle pagina’s, door alle deelnemers afzonderlijk getekend. (dit reglement kun je downloaden als je bent ingelogd, vervolgens graag inscannen en uploaden.

Bovenstaande gegevens en documenten moeten uiterlijk 1 juli 2012 bij ons binnen zijn. Als er op deze datum nog iets ontbreekt kun je niet starten. Let op: na 11 juli kunnen geen teamleden meer worden toegevoegd en/of gewijzigd.

Verder ontvang je van ons de volgende zaken:

• Het Carbage Run Handboek (ongeveer 3-4 weken voor de start)
  • Lijst met hotels/hostels/campings (ongeveer 3 maanden voor de start)
  • Bestelde artikelen zoals petjes, shirts, stickers etc. (2 weken voor de start).

Wij wensen jullie alvast heel veel plezier met het zoeken naar een geschikte auto en vooral met het pimpen ervan!

Met vriendelijke groet,

Bram Eigenraam & Wilfred Beuker

The Carbage Run

Geplaatst:
En nog een bevestigingsmail van Paypal

Merci!

Bij mij was dus blijkbaar iets misgelopen.

Nu is het wel goed gegaan allemaal, dus zijn we ook ingeschreven :D

Geplaatst:

Dadis :D

Geplaatst:

Sega is nog aan't werk en heeft momenteel nog geen tijd voor z'n gegevens door te sturen...ik hoop echt dat het nog lukt!

Bangelijk dat je meedoet Greg;)

Geplaatst:
Sega is nog aan't werk en heeft momenteel nog geen tijd voor z'n gegevens door te sturen...ik hoop echt dat het nog lukt!

Bangelijk dat je meedoet Greg;)

Ook al aan het kijken voor een Bimmer:D?

Geplaatst:
Klein voorontwerp van de 190 :D

[ATTACH=CONFIG]152[/ATTACH]

Doen !!!

Geplaatst:

Dus voorlopig:

Carlito - Avantus / Taxi AMG

Greg - Lange / RWD 4 Life

Gio - Sega / Team

Eventueel dat matteus nog bij ons in het team komt...

Geplaatst:

Had dit niet verwacht toen je dit topic opende. Alvast veel succes met de voorbereidingen!

Geplaatst:

't Is gelukt! We zijn ingeschreven! Uiteraard willen we een Bimmer....met wat chance een E28 anders E34 of E36;)

Geplaatst:
Dik!

Ding gaat wel warmlopen :D

Vermoedelijk!

Kap op een kier laten staan:D

Geplaatst:

Thermostaat en visco vervangen (ebay) en dan gaat er niks mis. Maar je moet dat écht doen...niet denken van: die houdt dat wel vol...:P

Geplaatst:
En een vat koelvloeistof meepakken en wat tubes... :D

Sega :inlove:

Ik kijk er nu al naar uit!

Mag ik 2 van uw assistentes meepakken? :D

Geplaatst:
En een vat koelvloeistof meepakken en wat tubes... :D

En wat bussen olie, een bus naft, krik,.. Best over een paar karren verspreiden:p

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in