Ga naar inhoud

Openroads - Ardennenrit - 26/07/2020

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Doe maar op gemak jongens. Een maandje voor tijd ga ik nog wel eens laten weten

Geplaatst:

wat is de status van betaalde inschrijvingen ondertussen al @PJH?

Geplaatst:

We zijn stilgevallen op 31

Geplaatst:

BMWMB en BMWMBjr zijn er alweer bij. ?

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
Op 24/2/2020 om 10:01, BMWMB zei:

BMWMB en BMWMBjr zijn er alweer bij. ?

Jij wil toch nooit samen rijden

Geplaatst:

Een voorbeeld om te volgen B)  Je gaat je amuseren met je Exige.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Jij wil toch nooit samen rijden

Bedoel je dat ik niet graag volg, of gevolgd wordt, waardoor ik dus liever alleen rijd?

Geplaatst:

Ik ga een aparte Lightweight parking voorzien denk ik B)

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik wacht nog even af wat de nabije toekomst zal brengen, dan schrijf ik in indien mogelijk. 

Geplaatst:
Op 8/3/2020 om 16:20, Jonass zei:

Ik wacht nog even af wat de nabije toekomst zal brengen, dan schrijf ik in indien mogelijk. 

Ik kan je vandaag melden dat we, tov gisteren, in de nabije toekomst zijn.
En je hebt gelijk gehad te wachten, want ik kan je het goede nieuws mededelen dat de olieprijs vandaag gecrasht is. Brandstof wordt dus supergoedkoop tov een paar maanden terug. Luxemburg zelf zal je verder nog een grote korting schenken, dus wie weet tank je onder 1 euro per liter op de Ardennenrit. Plezier was nog nooit zo goedkoop.
Verder zal ik je staan opwachten met een BBQ aan de finish, krijg je een mooi roadbook om te koesteren en is er van Corona momenteel geen sprake in Faix du Diable.

Als dat geen redenen zijn, dan weet ik het ook niet meer: https://www.openroads.be/2020/ardennenrit/

Je moest al bezig zijn, hop hop

• Vind ik leuk 8
Geplaatst:
1 uur terug, PJH zei:

En je hebt gelijk gehad te wachten, want ik kan je het goede nieuws mededelen dat de olieprijs vandaag gecrasht is. Brandstof wordt dus supergoedkoop tov een paar maanden terug. Luxemburg zelf zal je verder nog een grote korting schenken, dus wie weet tank je onder 1 euro per liter op de Ardennenrit. Plezier was nog nooit zo goedkoop.
Verder zal ik je staan opwachten met een BBQ aan de finish, krijg je een mooi roadbook om te koesteren en is er van Corona momenteel geen sprake in Faix du Diable.

Als dat geen redenen zijn, dan weet ik het ook niet meer: https://www.openroads.be/2020/ardennenrit/

Je brengt het zo poëtisch dat ik verdorie een 2de maal zou inschrijven.

• Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
  • Grappig 2
Geplaatst:
48 minuten geleden, RRD zei:

Je brengt het zo poëtisch dat ik verdorie een 2de maal zou inschrijven.

Dat kan, er zit geen check op de inschrijving. Als je de wegen voor uzelf wil kun je zelfs 50x inschrijven :inlove:

Misschien wel zorgen dat je 3 dagen niet gegeten hebt dan ?

Geplaatst:
2 uren geleden, PJH zei:

OK, wie brengt er een sixpack Corona mee? 

Geplaatst:

ipv de jupiler dit jaar Corona? :D 

Geplaatst:
16 uren geleden, Liquid Li0n zei:

ipv de jupiler dit jaar Corona? :D 

Deal

Momenteel is het geen stormloop zoals andere jaren, maar ik zou nu ook niet TE lang meer wachten met inschrijven. Voor de twijfelaars: er zijn nog 6 plaatsen.
De kans is wel groot dat ik deze forum-only ga houden, gezien dit toch geen rally is met mega winst. Dan wacht ik liever op een forummer zodat die kan deelnemen, dan dat ik naar de markt ga aan een veel te lage prijs :) Dat wil dus wel zeggen dat die 6 plaatsen niet binnen de dag gaan weg zijn, maar ik zou toch niet te lang meer wachten ook want vol is vol natuurlijk :)

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik schrijf me vandaag nog in.. net gezien dat er op de parking een supercharger is [emoji23]

Hopelijk kan ik met de 992 komen maar mogelijks nog niet geleverd op 28.06 ( 19.06 zou hij uit productie komen )

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik ga de mijne normaal wel hebben, als Corona de productie niet vertraagt...

Geplaatst:

Een vriend van mij komt ook nog met zijn Fiesta ST 2019, wordt leuk

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Ik ga de mijne normaal wel hebben, als Corona de productie niet vertraagt...

Reken maar op een serieuze vertraging

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in