Stephane 1.695 Geplaatst: 27 juli 2020 Geplaatst: 27 juli 2020 @Matthi, die man met de BMW die ik bij jullie vertrek nog even onderschepte, wie was dat? Forummer? Nickname? Ik was eigenlijk de reden van mijn aanspreken gisteren al vergeten..; Wat was er gebeurd met de man met de paardenkar aan het brugje in het dorpje onderaan een stevige afdaling? Daar waren ze net daarvoor komen aansluiten, maar nadat we die mens en zijn paarden voorbij waren zijn we hen weer een hele tijd kwijt geweest. Quote
Rabbit 3.130 Geplaatst: 27 juli 2020 Geplaatst: 27 juli 2020 23 minuten geleden, Stephane zei: @Matthi, die man met de BMW die ik bij jullie vertrek nog even onderschepte, wie was dat? Forummer? Nickname? Ik was eigenlijk de reden van mijn aanspreken gisteren al vergeten..; Wat was er gebeurd met de man met de paardenkar aan het brugje in het dorpje onderaan een stevige afdaling? Daar waren ze net daarvoor komen aansluiten, maar nadat we die mens en zijn paarden voorbij waren zijn we hen weer een hele tijd kwijt geweest. Indien dat een 116d was, dan is dat @Balleke Quote
Stephane 1.695 Geplaatst: 27 juli 2020 Geplaatst: 27 juli 2020 Zojuist, Rabbit zei: Indien dat een 116d was, dan is dat @Balleke ik weet het niet, al wat ik weet was dat het een donkergrijze was, en dat die een tijdje in koppel leek te rijden met nog eentje (met blauw stickertje achteraan) en dat het, als ze eraan kwamen, vlot ging. Quote
Rabbit 3.130 Geplaatst: 27 juli 2020 Geplaatst: 27 juli 2020 1 minuut geleden, Stephane zei: ik weet het niet, al wat ik weet was dat het een donkergrijze was, en dat die een tijdje in koppel leek te rijden met nog eentje (met blauw stickertje achteraan) en dat het, als ze eraan kwamen, vlot ging. Ah Balleke is die met het blauwe stickertje Quote
Capitol 630 Geplaatst: 27 juli 2020 Geplaatst: 27 juli 2020 2 uren geleden, msxx zei: De enige die ik herkende was @Denniske , dacht dat jij een groene RS reed? Was een fijn treintje ja, alleen werden jullie in de bochtige secties wat opgehouden door de Jag en Lotus, zo leek het toch Ik reed gisteren met een blauwe M140i. Normaal rij ik inderdaad met een groene RS, maar door het twijfelachtig weer had ik de BMW genomen. Dan kon ik ook ineens eens testen in welke mate ik me daarmee kan amuseren tijdens zo een rit. We werden niet opgehouden hoor, de Lotus is zeker nog een stuk sneller. 1 Quote
Stephane 1.695 Geplaatst: 27 juli 2020 Geplaatst: 27 juli 2020 1 minuut geleden, Rabbit zei: Ah Balleke is die met het blauwe stickertje was dat een stock 116d??? Quote
Rabbit 3.130 Geplaatst: 27 juli 2020 Geplaatst: 27 juli 2020 Zojuist, Stephane zei: was dat een stock 116d??? Quote
Stephane 1.695 Geplaatst: 27 juli 2020 Geplaatst: 27 juli 2020 Zojuist, Rabbit zei: nee, serieus, @Balleke is dat een stock 116d? Quote
Alexis 5.934 Geplaatst: 27 juli 2020 Geplaatst: 27 juli 2020 On 7/24/2020 at 9:20 PM, HIM-250 said: Ik ga dit jaar met de daily komen, saab 9-3 De MX-5 staat al enkele weken te wachten op de spuiter... En even terug voorzien van bumpers, lichten en spiegels vond ik wat zot... Ah dat was jij! Vroeg me al af wie er met een 9-3 was Heerlijke rit gisteren, zoals gewoonlijk! Deed deugd om nog eens de beentjes te kunnen strekken met de S2000. Nog wat getwijfeld gezien wisselvallig weer om open te rijden naar de start, maar uiteindelijk maar enkele mini buitjes gehad. Rit zelf zaten toch heel wat nieuwe stukken in, die ik toch alleszins niet meteen herkende. Dat ene stuk dat licht naar beneden ging en vol met toenijpende haarspeldbochten zat (met horizontale markeringen op andere vak) was één van de uitdagendste stukken om snel te rijden, vond ik. Ook een gesleep gehad aan rem rechts, na de rit terug verdwenen. Misschien toch eens klauw opengooien en checken mocht het terugkomen. Weer was eigenlijk ook ideaal. Editie 2019 met zon vol op mijn kop de hele dag was een pak lastiger. BBQ ook zeer lekker ondanks de 'downsized' versie! Burger genoot de voorkeur bij mij, was perfect! Merci @PJH & organisatie! 1 Quote
msxx 7.822 Geplaatst: 27 juli 2020 Geplaatst: 27 juli 2020 1 minuut geleden, Stephane zei: nee, serieus, @Balleke is dat een stock 116d? Natuurlijk niet. Stukje samen gereden ook, kon wel aan een stuur draaien ook, als je momentum mee kan nemen door de bocht dan helpt dat uiteraard enorm Net zoals één van die rollbar-blauwe-MX-5-NA welke verrassend goed vooruitging. Zowel de 116d als de MX-5 bleken niet zo stock te zijn. Quote
Stephane 1.695 Geplaatst: 27 juli 2020 Geplaatst: 27 juli 2020 1 minuut geleden, Alexis zei: Ah dat was jij! Vroeg me al af wie er met een 9-3 was Heerlijke rit gisteren, zoals gewoonlijk! Deed deugd om nog eens de beentjes te kunnen strekken met de S2000. Nog wat getwijfeld gezien wisselvallig weer om open te rijden naar de start, maar uiteindelijk maar enkele mini buitjes gehad. Rit zelf zaten toch heel wat nieuwe stukken in, die ik toch alleszins niet meteen herkende. Dat ene stuk dat licht naar beneden ging en vol met toenijpende haarspeldbochten zat (met horizontale markeringen op andere vak) was één van de uitdagendste stukken om snel te rijden, vond ik. Ook een gesleep gehad aan rem rechts, na de rit terug verdwenen. Misschien toch eens klauw opengooien en checken mocht het terugkomen. Weer was eigenlijk ook ideaal. Editie 2019 met zon vol op mijn kop de hele dag was een pak lastiger. BBQ ook zeer lekker ondanks de 'downsized' versie! Burger genoot de voorkeur bij mij, was perfect! Merci @PJH & organisatie! op dat stuk hadden wij The goldwing from hell voor ons Quote
Alexis 5.934 Geplaatst: 27 juli 2020 Geplaatst: 27 juli 2020 Ohja, bij de BBQ heel wat mensen gemist of niet kunnen spreken. Was sowieso met corona en mondmaskers minder vanzelfsprekend gezellig dan andere jaren, en ook moeilijker om mensen te herkennen.. O.a. Matthi en Thibault nog gespot maar zag jullie niet toen ik wou vertrekken.. 1 Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 27 juli 2020 Geplaatst: 27 juli 2020 3 minuten geleden, msxx zei: Natuurlijk niet. Stukje samen gereden ook, kon wel aan een stuur draaien ook, als je momentum mee kan nemen door de bocht dan helpt dat uiteraard enorm Net zoals één van die rollbar-blauwe-MX-5-NA welke verrassend goed vooruitging. Zowel de 116d als de MX-5 bleken niet zo stock te zijn. MX-5 in de bochten op semi slicks Quote
msxx 7.822 Geplaatst: 27 juli 2020 Geplaatst: 27 juli 2020 2 minuten geleden, Alexis zei: Rit zelf zaten toch heel wat nieuwe stukken in, die ik toch alleszins niet meteen herkende. Dat ene stuk dat licht naar beneden ging en vol met toenijpende haarspeldbochten zat (met horizontale markeringen op andere vak) was één van de uitdagendste stukken om snel te rijden, vond ik. Kautenbach - Wiltz Één van de dodelijkste wegen in Luxemburg, letterlijk. Ligt onder het vergrootglas bij de snorren ook, veel controle op die weg. Een van de weinige wegen waar ik me keurig aan de snelheid houd. De mobiele flitskast is daar ook veel terug te vinden, speedguns ook. Die markeringen zijn overigens aangebracht voor motorrijders, hun banden moeten buiten die markeringen om gaan om te voorkomen dat ze overhellen op het andere rijvak. Preventie van het allerbeste soort, echt chapeau voor Lux op dat vlak. @PJH wellicht een opmerking waard in een toekomstig roadbook 1 Quote
Stephane 1.695 Geplaatst: 27 juli 2020 Geplaatst: 27 juli 2020 1 minuut geleden, msxx zei: Kautenbach - Wiltz Één van de dodelijkste wegen in Luxemburg, letterlijk. Ligt onder het vergrootglas bij de snorren ook, veel controle op die weg. Een van de weinige wegen waar ik me keurig aan de snelheid houd. De mobiele flitskast is daar ook veel terug te vinden, speedguns ook. Die markeringen zijn overigens aangebracht voor motorrijders, hun banden moeten buiten die markeringen om gaan om te voorkomen dat ze overhellen op het andere rijvak. Preventie van het allerbeste soort, echt chapeau voor Lux op dat vlak. @PJH wellicht een opmerking waard in een toekomstig roadbook dat verklaart meteen waarom die motoclub niet 2 aan 2 reed maar achter elkaar... Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 27 juli 2020 Geplaatst: 27 juli 2020 13 uren geleden, msxx zei: Het was zeker weer de moeite! Foutloos Roadbook, fijne ontvangstlocatie ook. Weliswaar bijzonder zuidelijk, uiteindelijk 50km voor Arlon van de autostrade afgegaan omdat ik die wel beu was, binnendoor was het beter te doen. De rit zelf: Rustig op de wegen, we kwamen vooral mensen met Roadbook tegen Veel zeer vlotte rijders, af en toe wel even een korte pauze genomen om op eigen snelheid te kunnen rijden. Groepje met @mrbbs was wel de moeite en nog net verstandig genoeg Nieuw verbruiksrecord volgens spritmonitor en afgezakt naar plek 110 van de 113 Experiment met het eten was overigens bijzonder geslaagd, @PJH en zijn team hebben dat super gedaan, was de lekkerste Ardennenrit-BBQ tot nu toe! Jij volgde ons treintje van Lotus, F-Type en 2x M140i ook lekker vlotjes. Heerlijk! MX-5 Quote
Thibaut De Winter 174 Geplaatst: 27 juli 2020 Geplaatst: 27 juli 2020 [mention=106]Matthi[/mention], die man met de BMW die ik bij jullie vertrek nog even onderschepte, wie was dat? Forummer? Nickname? Ik was eigenlijk de reden van mijn aanspreken gisteren al vergeten..; Wat was er gebeurd met de man met de paardenkar aan het brugje in het dorpje onderaan een stevige afdaling? Daar waren ze net daarvoor komen aansluiten, maar nadat we die mens en zijn paarden voorbij waren zijn we hen weer een hele tijd kwijt geweest. Mij heb je gisteren aangesproken tijdens de BBQ. Beschrijving klopt ook, Mineral Grau M135i. Enkel het stuk over de paarden klopt niet, we hebben er zelf twee thuis en weet maar al te goed hoe die beesten reageren bij het minste geluid. Ik reed op dat moment alleen samen met [mention=407]mrbbs[/mention] op kop.[mention=106]Matthi[/mention] en de bende reed achter na gemiste afslag. Vermoedelijk verwissel je mij met[mention=3566]Balleke[/mention] ! Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk Quote
msxx 7.822 Geplaatst: 27 juli 2020 Geplaatst: 27 juli 2020 6 minuten geleden, Tiep zei: Jij volgde ons treintje van Lotus, F-Type en 2x M140i ook lekker vlotjes. Heerlijk! MX-5 4x een prachtig geluid, alleen dat was al de reden om bij te blijven he En de driving skills van @Denniske bewonderen met driftje hier en daar 1 Quote
Thibaut De Winter 174 Geplaatst: 27 juli 2020 Geplaatst: 27 juli 2020 O.a. Matthi en Thibault nog gespot maar zag jullie niet toen ik wou vertrekken.. Idem Alexis! Had jou en@Asserti gespot tijdens de rit, wij stonden op een brug en jullie passeerden onder ons. Had eigenlijk een foto moeten trekken [emoji2].Was tijdens de BBQ te geconcentreerd aan het eten waarschijnlijk. Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk 1 Quote
Stephane 1.695 Geplaatst: 27 juli 2020 Geplaatst: 27 juli 2020 8 minuten geleden, Thibaut De Winter zei: Mij heb je gisteren aangesproken tijdens de BBQ. Beschrijving klopt ook, Mineral Grau M135i. Enkel het stuk over de paarden klopt niet, we hebben er zelf twee thuis en weet maar al te goed hoe die beesten reageren bij het minste geluid. Ik reed op dat moment alleen samen met [mention=407]mrbbs[/mention] op kop.[mention=106]Matthi[/mention] en de bende reed achter na gemiste afslag. Vermoedelijk verwissel je mij met[mention=3566]Balleke[/mention] ! Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk hopla, een naam bij het gezicht ik heb heel lang niemand gezien, en dan plots in een afdaling doken er twee donkergrijze 1 reeksen op... aan de voet was een bijna 90 links over een brugje en ik wil mijn stuur omgooien, zie ik daar een 2 paarden met kar, dus ik gooi alles verder dicht met de bmw's een dikke 20m achter me, ik ben die paarden aan 20 of 30 voorbij gereden en heb mijn hand (verontschuldigend) naar die man opgestoken en hij deed zijn duim omhoog, vlak daarna moesten we op een T naar links en toen we gingen afdraaien stonden de BMW's nog bij de man, leek me... ik dacht dus ook toen jij en Balleke me iets voor het 125km punt weer naderden dat jullie dezelfden waren. alleszins heb ik in die afdaling gemerkt dat het beste van de remmen was en heb jullie dan ook maar laten passeren door me ff in de kant te werpen. In het stadje daarna lieten jullie me dan weer passeren ter hoogte van die parking. Quote
Alexis 5.934 Geplaatst: 27 juli 2020 Geplaatst: 27 juli 2020 37 minutes ago, msxx said: Kautenbach - Wiltz Één van de dodelijkste wegen in Luxemburg, letterlijk. Ligt onder het vergrootglas bij de snorren ook, veel controle op die weg. Een van de weinige wegen waar ik me keurig aan de snelheid houd. De mobiele flitskast is daar ook veel terug te vinden, speedguns ook. Die markeringen zijn overigens aangebracht voor motorrijders, hun banden moeten buiten die markeringen om gaan om te voorkomen dat ze overhellen op het andere rijvak. Preventie van het allerbeste soort, echt chapeau voor Lux op dat vlak. @PJH wellicht een opmerking waard in een toekomstig roadbook Ik vermoedde al zoiets, knappe vorm van preventie inderdaad! Hoop nu wel dat de flitsbak er gisteren niet stond Quote
Thibaut De Winter 174 Geplaatst: 27 juli 2020 Geplaatst: 27 juli 2020 hopla, een naam bij het gezicht ik heb heel lang niemand gezien, en dan plots in een afdaling doken er twee donkergrijze 1 reeksen op... aan de voet was een bijna 90 links over een brugje en ik wil mijn stuur omgooien, zie ik daar een 2 paarden met kar, dus ik gooi alles verder dicht met de bmw's een dikke 20m achter me, ik ben die paarden aan 20 of 30 voorbij gereden en heb mijn hand (verontschuldigend) naar die man opgestoken en hij deed zijn duim omhoog, vlak daarna moesten we op een T naar links en toen we gingen afdraaien stonden de BMW's nog bij de man, leek me... ik dacht dus ook toen jij en Balleke me iets voor het 125km punt weer naderden dat jullie dezelfden waren. alleszins heb ik in die afdaling gemerkt dat het beste van de remmen was en heb jullie dan ook maar laten passeren door me ff in de kant te werpen. In het stadje daarna lieten jullie me dan weer passeren ter hoogte van die parking.Ik herinner mij het bewuste punt idd!Reed toen met@mrbbs alleen. Was dus iemand anders toen. 125km punt & parking waren@Balleke en ik wél degelijk ;-). Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk 1 Quote
Balleke 455 Geplaatst: 27 juli 2020 Geplaatst: 27 juli 2020 nee, serieus, [mention=3566]Balleke[/mention] is dat een stock 116d?De 116d is iets van 150pk en optionele m-sport vering. Anders helemaal standaard. Quote
msxx 7.822 Geplaatst: 27 juli 2020 Geplaatst: 27 juli 2020 10 minuten geleden, Alexis zei: Ik vermoedde al zoiets, knappe vorm van preventie inderdaad! Hoop nu wel dat de flitsbak er gisteren niet stond Nee, stond er niet Op dat punt kan ik vrij stellig zijn, want ik hield me aan de snelheid en had alle tijd om erop te letten Was wel een politieauto aan het rijden, en keerde vlak voor ons om dezelfde weg weer terug te gaan. Quote
Balleke 455 Geplaatst: 27 juli 2020 Geplaatst: 27 juli 2020 hopla, een naam bij het gezicht ik heb heel lang niemand gezien, en dan plots in een afdaling doken er twee donkergrijze 1 reeksen op... aan de voet was een bijna 90 links over een brugje en ik wil mijn stuur omgooien, zie ik daar een 2 paarden met kar, dus ik gooi alles verder dicht met de bmw's een dikke 20m achter me, ik ben die paarden aan 20 of 30 voorbij gereden en heb mijn hand (verontschuldigend) naar die man opgestoken en hij deed zijn duim omhoog, vlak daarna moesten we op een T naar links en toen we gingen afdraaien stonden de BMW's nog bij de man, leek me... ik dacht dus ook toen jij en Balleke me iets voor het 125km punt weer naderden dat jullie dezelfden waren. alleszins heb ik in die afdaling gemerkt dat het beste van de remmen was en heb jullie dan ook maar laten passeren door me ff in de kant te werpen. In het stadje daarna lieten jullie me dan weer passeren ter hoogte van die parking.Met die paarden waren was het ff kort remmen en traagjes voorbij. Hij was inderdaad content dat we traag voorbij reden [emoji4] Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.