BMWMB 12.348 Geplaatst: 29 juli 2020 Geplaatst: 29 juli 2020 Iemand die de rit nog eens wil overdoen in augustus ? Ik. 1 Quote
Capitol 630 Geplaatst: 30 juli 2020 Geplaatst: 30 juli 2020 Mooie nummerplaat. De mijne hebben ze net afgekeurd bij de keuring. Mag binnen ten laatste 3 maand terug gaan met een echte voorste plaat ....Ik ben enkele weken geleden naar de keuring geweest, maar wel met een “volwaardige” plaat. Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 30 juli 2020 Geplaatst: 30 juli 2020 1 hour ago, Capitol said: Ik ben enkele weken geleden naar de keuring geweest, maar wel met een “volwaardige” plaat. Hoe heb je dat gedaan? Quote
Capitol 630 Geplaatst: 30 juli 2020 Geplaatst: 30 juli 2020 Ik heb de originele Porsche houder op de bumper vastgezet met 2 vijzen (die gaten waren al voorzien in de bumper). De plaat zelf (die groter is dan de houder) heb ik op de houder geplakt met een soort dubbelzijdige tape. (De plaat op de houder vijzen gaat niet, vermits de gaten van de plaat buiten de houder staan.) Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 30 juli 2020 Geplaatst: 30 juli 2020 Dus onder je stickerplaat zitten dan 2 gaten, juist? Quote
Niko80 6.866 Geplaatst: 30 juli 2020 Geplaatst: 30 juli 2020 21 hours ago, BMWMB said: Ik ga morgen of vrijdag deze rit doen met de 992. Heb je die al? Quote
Capitol 630 Geplaatst: 30 juli 2020 Geplaatst: 30 juli 2020 (aangepast) 4 uren geleden, ir_fuel zei: Dus onder je stickerplaat zitten dan 2 gaten, juist? Dat klopt, die 2 gaten zaten er al (redelijk in het midden van de plaathouder). (Vorig weekend nog een aantal auto's in Eindhoven in de Porsche garage zien staan met de originele plaathouder op de auto bevestigd en daar dan nog eens een grotere plaathouder op gemonteerd. Dat is minder "proper", want dan heb je al 2 plaathouders op de je auto hangen.) 30 juli 2020 aangepast door Capitol Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 30 juli 2020 Geplaatst: 30 juli 2020 Tnx, eens zien wat we kunnen doen Quote
Luv4DLM 1.280 Geplaatst: 30 juli 2020 Geplaatst: 30 juli 2020 Tnx, eens zien wat we kunnen doen [emoji4] Zuignappen gebruiken op de originele nummerplaat en boven op de sticker plakken. Na keuring er gewoon weer af. Quote
Canonball 92 Geplaatst: 30 juli 2020 Geplaatst: 30 juli 2020 Ik.Ik wil ook best wel! Had het te druk de laatste weken. Maar moet dringend de Cayman nog eens loslaten [emoji6]. 1 Quote
Capitol 630 Geplaatst: 30 juli 2020 Geplaatst: 30 juli 2020 @PJHGoed dat je zo eens beschrijft wat er allemaal komt kijken bij het organiseren van zo een event en dat er wel wat mensen voor in de weer zijn om alles in orde te krijgen! Want ik denk dat het anders onderschat wordt door veel mensen. Chapeau dat jullie het er zo goed vanaf gebracht hebben. 1 Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 30 juli 2020 Geplaatst: 30 juli 2020 1 uur terug, Canonball zei: Ik wil ook best wel! Had het te druk de laatste weken. Maar moet dringend de Cayman nog eens loslaten . is idd al veel te lang geleden dat we elkaar gezien hebben! 3 uren geleden, Niko80 zei: Heb je die al? ik heb de GPX file maar weet niet of @PJH het goed vind dat ik deze deel. 1 Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 30 juli 2020 Auteur Geplaatst: 30 juli 2020 Zij die hem willen, en ingeschreven waren, en hem nog niet hebben, mogen mij PM'en Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 30 juli 2020 Geplaatst: 30 juli 2020 1 hour ago, Luv4DLM said: Zuignappen gebruiken op de originele nummerplaat en boven op de sticker plakken. Na keuring er gewoon weer af. En dat gaan ze niet zien Quote
Luv4DLM 1.280 Geplaatst: 30 juli 2020 Geplaatst: 30 juli 2020 En dat gaan ze niet zien [emoji3] Tuurlijk wel, maar das geen probleem voor hun. Quote
thiva 169 Geplaatst: 30 juli 2020 Geplaatst: 30 juli 2020 41 minuten geleden, ir_fuel zei: En dat gaan ze niet zien Wat ik vroeger deed: Ik had een grote en een kleine plaat (geen sticker). Beide platen kunnen bevestigd worden met heavy duty velcro. Eenvoudig te wisselen voor de keuring. Op de S1 stoort het me niet dat er vooraan een grote plaat hangt. Overigens nog altijd bevestigd met heavy duty velcro. De plaat is mijn eerste waarschuwing wanneer ik bijna raak. Ze hangt net iets onder de lip. Voordeel van de velcro is dat je geen schroeven hebt die uitscheuren wanneer je toch zou raken. De plaat lost gewoon. Anderzijds kan je gewoon op topsnelheid rijden zonder dat die plaat een krimp geeft. Quote
Populair bericht PJH 21.017 Geplaatst: 30 juli 2020 Auteur Populair bericht Geplaatst: 30 juli 2020 2 uren geleden, Capitol zei: @PJHGoed dat je zo eens beschrijft wat er allemaal komt kijken bij het organiseren van zo een event en dat er wel wat mensen voor in de weer zijn om alles in orde te krijgen! Want ik denk dat het anders onderschat wordt door veel mensen. Chapeau dat jullie het er zo goed vanaf gebracht hebben. Dat is maar een deel van het werk hoor. Ongeveer op volgorde: Bekijken in welke regio je de rondrit wil doen, dit op basis van eerdere roadbooks (deze vermijden) of wens van de klant De halve wereld afbellen voor start/tussen/eindstops De gekozen plaatsen gaan inspecteren en overleggen met de zaakvoerders Bezienswaardigheden opzoeken al naargelang doelpubliek en type rondrit (bvb uitkijktoren in eerdere ARD's) Website klaarzetten om de verkoop te starten Drukwerk klaarmaken (bonnetjes, covers voor roadbooks, sponsorpagina's, evt flyers, ...) Opzoeken welke wegenwerken op de planning staan voor de regio + kijken welke wegen recent een nieuwe laag asfalt kregen Rondrit uittekenen adhv heel wat verschillende kaarten Eindproduct over de kaart leggen met mijn andere rally's, en kijken of er overlap is of niet? Indien wel proberen te vermijden tenzij het alternatief er niet tof uitziet Communicatie doen via mail/fora/socials om de verkoop op te starten Rondrit gaan proefrijden, slechte stukken schrappen en vervangen (pakt 5x ofzo, vroeger was dat meer) Opmerkingen toevoegen zoals drempels, flitspalen en tankstations. Indien het aantal opmerkingen te hoog is evt hertekenen -> ik haat drempels en flitspalen Timing controleren en toewerken naar een haalbaar aantal km's in de vooropgestelde tijdspanne Vragen per mail beantwoorden, veelal vragen van mensen die de site niet lezen (waar is de start? wanneer moeten we er zijn? Kan ik nog meedoen? enz) Voorschotten storten indien nodig Mails beantwoorden van mensen die hun geld terug willen omdat de bomma overleden is (groutoudersterfte is enorm hoog bij Openroads klanten) Mails beantwoorden van mensen die korting willen (bvb: ik kom van ver en dat kost me al benzine om mee te doen, er is die dag een ander event die goedkoper is, ik heb in 2015 al eens meegedaan dus ik ben een zeer goeie klant, enz) Alle betrokken dorpen op de hoogte brengen van onze passage indien nodig Briefing voorbereiden Inkopen doen indien nodig Gehuurd materiaal halen indien nodig Laatste proefrit van de rondrit Roadbooks afdrukken (de bollekes en pijlkes) Roadbooks perforeren en inbundelen Het event zelf starten met verwelkoming en briefing Foto's maken van elke deelnemer indien tijd over Deelnemers inhalen via kortere wegen om iedereen te kunnen verwelkomen op tussen en eindstops Randactiviteiten verzorgen indien nodig (zoals de BBQ bij dit event) Eventuele problemen zo efficiënt mogelijk oplossen op de dag zelf Gehuurd materiaal terugbrengen indien nodig Gegronde puntjes van kritiek opzoeken op socials/fora/..., noteren en proberen te vermijden in de toekomst En dan ben ik waarschijnlijk nog 10 dingen vergeten Al een geluk dat het tof is om te doen 8 2 1 Quote
Wutputt 449 Geplaatst: 30 juli 2020 Geplaatst: 30 juli 2020 5 hours ago, Canonball said: Ik wil ook best wel! Had het te druk de laatste weken. Maar moet dringend de Cayman nog eens loslaten . Ik wil ook wel de rondrit 'ns doen Quote
Wutputt 449 Geplaatst: 30 juli 2020 Geplaatst: 30 juli 2020 2 hours ago, PJH said: Dat is maar een deel van het werk hoor. Ongeveer op volgorde: Bekijken in welke regio je de rondrit wil doen, dit op basis van eerdere roadbooks (deze vermijden) of wens van de klant De halve wereld afbellen voor start/tussen/eindstops De gekozen plaatsen gaan inspecteren en overleggen met de zaakvoerders Bezienswaardigheden opzoeken al naargelang doelpubliek en type rondrit (bvb uitkijktoren in eerdere ARD's) Website klaarzetten om de verkoop te starten Drukwerk klaarmaken (bonnetjes, covers voor roadbooks, sponsorpagina's, evt flyers, ...) Opzoeken welke wegenwerken op de planning staan voor de regio + kijken welke wegen recent een nieuwe laag asfalt kregen Rondrit uittekenen adhv heel wat verschillende kaarten Eindproduct over de kaart leggen met mijn andere rally's, en kijken of er overlap is of niet? Indien wel proberen te vermijden tenzij het alternatief er niet tof uitziet Communicatie doen via mail/fora/socials om de verkoop op te starten Rondrit gaan proefrijden, slechte stukken schrappen en vervangen (pakt 5x ofzo, vroeger was dat meer) Opmerkingen toevoegen zoals drempels, flitspalen en tankstations. Indien het aantal opmerkingen te hoog is evt hertekenen -> ik haat drempels en flitspalen Timing controleren en toewerken naar een haalbaar aantal km's in de vooropgestelde tijdspanne Vragen per mail beantwoorden, veelal vragen van mensen die de site niet lezen (waar is de start? wanneer moeten we er zijn? Kan ik nog meedoen? enz) Voorschotten storten indien nodig Mails beantwoorden van mensen die hun geld terug willen omdat de bomma overleden is (groutoudersterfte is enorm hoog bij Openroads klanten) Mails beantwoorden van mensen die korting willen (bvb: ik kom van ver en dat kost me al benzine om mee te doen, er is die dag een ander event die goedkoper is, ik heb in 2015 al eens meegedaan dus ik ben een zeer goeie klant, enz) Alle betrokken dorpen op de hoogte brengen van onze passage indien nodig Briefing voorbereiden Inkopen doen indien nodig Gehuurd materiaal halen indien nodig Laatste proefrit van de rondrit Roadbooks afdrukken (de bollekes en pijlkes) Roadbooks perforeren en inbundelen Het event zelf starten met verwelkoming en briefing Foto's maken van elke deelnemer indien tijd over Deelnemers inhalen via kortere wegen om iedereen te kunnen verwelkomen op tussen en eindstops Randactiviteiten verzorgen indien nodig (zoals de BBQ bij dit event) Eventuele problemen zo efficiënt mogelijk oplossen op de dag zelf Gehuurd materiaal terugbrengen indien nodig Gegronde puntjes van kritiek opzoeken op socials/fora/..., noteren en proberen te vermijden in de toekomst En dan ben ik waarschijnlijk nog 10 dingen vergeten Al een geluk dat het tof is om te doen Ne serieuzen boterham. Komt veeeeeeel bij kijken. Chapeau dat je al je tijd daarvoor insteekt! Laat ook wel zien dat het zeer goed georganiseerd is Quote
Niko80 6.866 Geplaatst: 30 juli 2020 Geplaatst: 30 juli 2020 5 hours ago, Liquid Li0n said: is idd al veel te lang geleden dat we elkaar gezien hebben! ik heb de GPX file maar weet niet of @PJH het goed vind dat ik deze deel. Nee zijn 992 1 Quote
thiva 169 Geplaatst: 30 juli 2020 Geplaatst: 30 juli 2020 4 uren geleden, PJH zei: Dat is maar een deel van het werk hoor. Ongeveer op volgorde: Bekijken in welke regio je de rondrit wil doen, dit op basis van eerdere roadbooks (deze vermijden) of wens van de klant De halve wereld afbellen voor start/tussen/eindstops De gekozen plaatsen gaan inspecteren en overleggen met de zaakvoerders Bezienswaardigheden opzoeken al naargelang doelpubliek en type rondrit (bvb uitkijktoren in eerdere ARD's) Website klaarzetten om de verkoop te starten Drukwerk klaarmaken (bonnetjes, covers voor roadbooks, sponsorpagina's, evt flyers, ...) Opzoeken welke wegenwerken op de planning staan voor de regio + kijken welke wegen recent een nieuwe laag asfalt kregen Rondrit uittekenen adhv heel wat verschillende kaarten Eindproduct over de kaart leggen met mijn andere rally's, en kijken of er overlap is of niet? Indien wel proberen te vermijden tenzij het alternatief er niet tof uitziet Communicatie doen via mail/fora/socials om de verkoop op te starten Rondrit gaan proefrijden, slechte stukken schrappen en vervangen (pakt 5x ofzo, vroeger was dat meer) Opmerkingen toevoegen zoals drempels, flitspalen en tankstations. Indien het aantal opmerkingen te hoog is evt hertekenen -> ik haat drempels en flitspalen Timing controleren en toewerken naar een haalbaar aantal km's in de vooropgestelde tijdspanne Vragen per mail beantwoorden, veelal vragen van mensen die de site niet lezen (waar is de start? wanneer moeten we er zijn? Kan ik nog meedoen? enz) Voorschotten storten indien nodig Mails beantwoorden van mensen die hun geld terug willen omdat de bomma overleden is (groutoudersterfte is enorm hoog bij Openroads klanten) Mails beantwoorden van mensen die korting willen (bvb: ik kom van ver en dat kost me al benzine om mee te doen, er is die dag een ander event die goedkoper is, ik heb in 2015 al eens meegedaan dus ik ben een zeer goeie klant, enz) Alle betrokken dorpen op de hoogte brengen van onze passage indien nodig Briefing voorbereiden Inkopen doen indien nodig Gehuurd materiaal halen indien nodig Laatste proefrit van de rondrit Roadbooks afdrukken (de bollekes en pijlkes) Roadbooks perforeren en inbundelen Het event zelf starten met verwelkoming en briefing Foto's maken van elke deelnemer indien tijd over Deelnemers inhalen via kortere wegen om iedereen te kunnen verwelkomen op tussen en eindstops Randactiviteiten verzorgen indien nodig (zoals de BBQ bij dit event) Eventuele problemen zo efficiënt mogelijk oplossen op de dag zelf Gehuurd materiaal terugbrengen indien nodig Gegronde puntjes van kritiek opzoeken op socials/fora/..., noteren en proberen te vermijden in de toekomst En dan ben ik waarschijnlijk nog 10 dingen vergeten Al een geluk dat het tof is om te doen Been there, done that. 5 jaar mede-organisator geweest van Lotus Tour Limburg. Ik denk dat 95% van de deelnemers 0 besef heeft wat een hoop stress en gedoe er bij zo’n organisatie komt kijken. Maar een hoop gelijkgezinden samen zien genieten van een leuke dag maakt dat allemaal goed. Leuke herinneringen aan die tijd. Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 30 juli 2020 Auteur Geplaatst: 30 juli 2020 22 minuten geleden, thiva zei: Maar een hoop gelijkgezinden samen zien genieten van een leuke dag maakt dat allemaal goed. En natuurlijk ook Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 30 juli 2020 Geplaatst: 30 juli 2020 al lachend zegt ne zot de waarheid... Quote
thiva 169 Geplaatst: 30 juli 2020 Geplaatst: 30 juli 2020 2 uren geleden, PJH zei: En natuurlijk ook Dat natuurlijk ook. Een voorberld: ‘s ochtends uitgebreid ontbijt in een deftige feestzaal, ‘s middags een lekker belegd broodje, ‘s avonds 4-gangen menu in een feestzaal, roadbook, prijzenpakket, special guest (bv: Steven Crijns heeft ooit deelgenomen met een toen nog prototype\test Exige V6). Tel dat allemaal op en je houdt bakken geld over. Neemt niet weg dat ik je die kisten vol geld gun en wel eens deel zou willen nemen aan een PJH-rit. Helaas ontbreekt tijd me momenteel. Mijn enige rit met de S1 dit jaar was er eentje naar de keuring. Quote
abtler 4.511 Geplaatst: 30 juli 2020 Geplaatst: 30 juli 2020 10 uren geleden, ir_fuel zei: Tnx, eens zien wat we kunnen doen http://www.bs-wheels.be/shop/product/magsign-365-edition/ ;) Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.