Ga naar inhoud

BMW 5 reeks M-stof of leer?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Leer soewisoe...

Geplaatst:

Ik vind dat stof gezelliger maar weet niet of ik 't zou nemen, kan je geen alcantara kiezen ?

Geplaatst:

Het is eigenlijk Alcantara met stof in het midden. Ik heb dit nu ook in mijn e92 en ik ben er eigenlijk heel tevreden van. Ook niet warm in de zomer of koud in de winter. Plakt en schuift niet. Leer ziet er wel stijlvoller uit. Ben er nog niet aan uit.

Geplaatst:

Ik zou dan toch voor dat stof/alcantara gaan, ik vind 't sportiever en toch "warmer"/gezelliger om in te zitten.

Geplaatst:
Ik zou dan toch voor dat stof/alcantara gaan, ik vind 't sportiever en toch "warmer"/gezelliger om in te zitten.

²²²²²

Geplaatst:
Allebei heel knap, maar in een 5 hoort leder. Punt.

Mee eens. In een 1 zou ik voor alcantara kiezen, in een 3 is het een twijfelgeval maar in een 5 hoort leer.

Geplaatst:
Het is eigenlijk Alcantara met stof in het midden. Ik heb dit nu ook in mijn e92 en ik ben er eigenlijk heel tevreden van. Ook niet warm in de zomer of koud in de winter. Plakt en schuift niet. Leer ziet er wel stijlvoller uit. Ben er nog niet aan uit.

Ik zou het enkel doen als hij er vanbuiten ook sportief uitziet: grote velgen met al dan niet M-pack. Bij een sober exterieur zou ik sowieso leder nemen.

Geplaatst:

stom dat het met stof is.

ik zou voor lederen wangen met alcantara zitting gaan (zoals op men mondeo)

veel mooier

Geplaatst:

Leder,en met de zetels van op de foto(comfort)

Geplaatst:

Ik zou ook voor leder gaan, slijtvaster en beter te onderhouden + het is in mijn ogen stijlvoller :)

Geplaatst:

Comfortzetels met leder. Alcantara/ stof is knap op een 1 en 3-serie. Op een 5 past leder beter vind ik.

Geplaatst:

zoals het hierboven getoond is: Leather

Geplaatst:

Ik heb het nog even herbekenen en eigenlijk is het stof niet verantwoord. Leder met comfort zetels is slechts €100 duurder dan elektrische sportzetels.

Ik heb wel het standaard leer gekozen en niet het "black exclusive nappa leather" zoals hieronder afgebeeld dus:

leer standaard.JPG

Geplaatst:
Ik heb het nog even herbekenen en eigenlijk is het stof niet verantwoord. Leder met comfort zetels is slechts €100 duurder dan elektrische sportzetels.

Ik heb wel het standaard leer gekozen en niet het "black exclusive nappa leather" zoals hieronder afgebeeld dus:

http://dl.dropbox.com/u/12579310/leer standaard.JPG

Daar ga je geen spijt van krijgen,het zijn super zetels...

• 1 jaar later...
Geplaatst:

Leder. Sowieso. Op elke wagen (ook op een 1/3 serie dus). Is een pak stijlvoller. 

Geplaatst:

Ik heb zelf nappa leder, gecombineerd met leder op het dashboard. Hiermee lijkt het interieur een klasse hoger. Ik vind het nog steeds heel knap.

Geplaatst:

Als je 't M Pack neemt zonder ander optiepakket, dan is leder bij te betalen. En dan zou ik het niet doen. Op een blauwe of zilverkleurige of grijze '5 met M Sport Pack staat dat stof/alcantara beeldig mooi, imo.

Van zodra je ergens één of andere pack neemt, zit er leder bij. Denk ik. Dan heb je niks meer te kiezen ... of je krijgt stof/alcantara terwijl je betaald hebt voor leder. Tsjah.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Leder. Mvg.

Geplaatst:

Hoeveel kost leder?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in