Wutputt 449 Geplaatst: 7 september 2020 Geplaatst: 7 september 2020 14 minutes ago, Liquid Li0n said: Enige verschil was natuurlijk het spijtige dat je het deelnemersveld niet gezien hebt of niet veel bekende gezichten en daarmee een praatje kon doen. Als ik het hier zo lees lijkt het wel of iedereen een andere rondrit gereden heeft wat ook logisch was met de gespreide start. Idd nadeel van deze formule. Maar beter dit dan geen rondrit 2 Quote
jvc 543 Geplaatst: 7 september 2020 Geplaatst: 7 september 2020 9 uren geleden, Wutputt zei: Het weer zat mee, de banen waren verlaten, met uitzondering van hier en daar wat fietsers, en het ijsje was een leuke attentie. Wij hebben ons in elk geval geamuseerd. En mijn jonge co-piloot heeft het ook goed gedaan. Bijna foutloos: 2 keer voorbij een afslag gereden, maar dat was snel opgemerkt en gecorrigeerd. Enkel op het laatste in de buurt van de finish ergens de mist in gegaan. Heb een tijdje achter jou gereden, wat van het zicht en geluid van jouw bolide kunnen genieten 1 Quote
Wutputt 449 Geplaatst: 8 september 2020 Geplaatst: 8 september 2020 22 hours ago, jvc said: Heb een tijdje achter jou gereden, wat van het zicht en geluid van jouw bolide kunnen genieten Grafietgrijze 130i? We stonden ook vlak achter u aan de start als ik me ni vergis. M'n neefje vroeg me waarom er een gewone BMW 1 mee deed. Ik heb hem moeten uitleggen dat het gene gewone 1 is Uw kar stond er trouwens strak bij 1 Quote
jvc 543 Geplaatst: 8 september 2020 Geplaatst: 8 september 2020 1 uur geleden, Wutputt zei: Grafietgrijze 130i? We stonden ook vlak achter u aan de start als ik me ni vergis. M'n neefje vroeg me waarom er een gewone BMW 1 mee deed. Ik heb hem moeten uitleggen dat het gene gewone 1 is Uw kar stond er trouwens strak bij Ja klopt. Heeft ook z'n voordelen om de underdog te zijn Thx! 1 Quote
msxx 7.822 Geplaatst: 9 september 2020 Geplaatst: 9 september 2020 7 uren geleden, jvc zei: Ja klopt. Heeft ook z'n voordelen om de underdog te zijn Thx! Mijn dochter ook: wat doen die gewone auto’s? Die doen toch niet mee zeker??? (Clio RS, Fiesta ST, M140i) Even uitgelegd wat een hot hatch is Toen ik mijn eigen daily zag (X3) keek ik zelf wat vreemd op 1 Quote
binnenmuisarchitekt 13.812 Geplaatst: 9 september 2020 Geplaatst: 9 september 2020 Eikes! Gewone auto’s! Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 9 september 2020 Geplaatst: 9 september 2020 11 minutes ago, binnenmuisarchitekt said: Eikes! Gewone auto’s! 2 Quote
Wutputt 449 Geplaatst: 9 september 2020 Geplaatst: 9 september 2020 De jeugd van tegenwoordig he Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 18 september 2020 Geplaatst: 18 september 2020 Is er al een idee wanneer de foto's online komen @PJH? Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 18 september 2020 Auteur Geplaatst: 18 september 2020 mijn eigen foto’s staan al lang onder de realisaties op de site. Van autojunior weet ik nog niks 3 Quote
binnenmuisarchitekt 13.812 Geplaatst: 19 september 2020 Geplaatst: 19 september 2020 djuu, ik sta niet op de fottoots Quote
Maverick 2.768 Geplaatst: 30 september 2020 Geplaatst: 30 september 2020 Daarnet wat tijd gevonden om een kort stukje online te plaatsen van de rit. @Monterey Jack 1 Quote
Rabbit 3.130 Geplaatst: 3 oktober 2020 Geplaatst: 3 oktober 2020 Op 30/9/2020 om 21:44, Maverick zei: Daarnet wat tijd gevonden om een kort stukje online te plaatsen van de rit. @Monterey Jack Is dat niet massa frustrerend met zo'n auto rondrijden, en het niet kunnen gebruiken? Ik hoopte op een GT3 zwanenzang, maar het is een milde 4K rpm ofzo geworden Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 3 oktober 2020 Geplaatst: 3 oktober 2020 36 minuten geleden, Rabbit zei: Is dat niet massa frustrerend met zo'n auto rondrijden, en het niet kunnen gebruiken? Ik hoopte op een GT3 zwanenzang, maar het is een milde 4K rpm ofzo geworden dat is toch bij veel auto's zo. Met mijn Golf moest ik ook meer met het mes tussen de tanden rijden en dat wat rondsmijten dan nu met die BMW, want moet je tegen jezelf zeggen, stop maar met gas geven of je rijdt +200 op zo een baantje... Ik herinner me dat fragment van Top Gear waar James May met die, ik dacht Fiat Panda 100HP aantoont meer plezier te beleven op circuit dan met een Ferrari of Porsche omdat je daar minder de limiet van bereikt. Quote
Maverick 2.768 Geplaatst: 3 oktober 2020 Geplaatst: 3 oktober 2020 3 uren geleden, Rabbit zei: Is dat niet massa frustrerend met zo'n auto rondrijden, en het niet kunnen gebruiken? Ik hoopte op een GT3 zwanenzang, maar het is een milde 4K rpm ofzo geworden Valt echt wel mee, ik denk dat het met een automaat vervelender is. 1 Quote
Rabbit 3.130 Geplaatst: 3 oktober 2020 Geplaatst: 3 oktober 2020 4 uren geleden, Maverick zei: Valt echt wel mee, ik denk dat het met een automaat vervelender is. a manual 1 Quote
Rabbit 3.130 Geplaatst: 4 oktober 2020 Geplaatst: 4 oktober 2020 Ik zal de vraag hier ook eens stellen aangezien pjh wss druk bezig is met de waxit rally. Over een jaar of 2 zat er id zeeland classic een verrassing: een (vuur)toren waar je oo kon, die vrij hoog was. Weet er nog iemand waar ? Quote
msxx 7.822 Geplaatst: 4 oktober 2020 Geplaatst: 4 oktober 2020 3 uren geleden, Rabbit zei: Ik zal de vraag hier ook eens stellen aangezien pjh wss druk bezig is met de waxit rally. Over een jaar of 2 zat er id zeeland classic een verrassing: een (vuur)toren waar je oo kon, die vrij hoog was. Weet er nog iemand waar ? https://www.google.nl/search?q=radartoren+ossenisse&source=lmns&bih=628&biw=375&client=safari&prmd=minv&hl=nl&sa=X&ved=2ahUKEwi62O3hzZrsAhU8IMUKHV0IDGEQ_AUoAHoECAAQAw# Quote
Goesting 431 Geplaatst: 4 oktober 2020 Geplaatst: 4 oktober 2020 Die toren zat er dit jaar ook in. Helaas afgesloten wegens Covid. Quote
Rabbit 3.130 Geplaatst: 4 oktober 2020 Geplaatst: 4 oktober 2020 Zojuist, Goesting zei: Die toren zat er dit jaar ook in. Helaas afgesloten wegens Covid. Best dat je het zegt dat ik er niet naartoe reed ! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.