Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Toen de geruchten kwamen van een M60 was ik even “lastig”, omdat zo net nog een M50 geleverd krijgen als een paar maanden later de M60 komt voelde “meh”. Maar uiteindelijk cva nog, de verschillen zijn niet van die orde dat ik het gevoel heb dat ik iets mis.

Geplaatst:

't Is nu niet dat de M50 te traag is ofzo.

Geplaatst:
39 minuten geleden, ir_fuel zei:

't Is nu niet dat de M50 te traag is ofzo.

Het is behelpen.

:D 

• Omhelzing 1
Geplaatst:

Neen maar je hebt soms gewoon graag het nieuwste. Maar de mijne is gedebadget, dus geen gezichtsverlies 😜

Geplaatst:
On 5/25/2025 at 12:00 PM, Roger said:

Neen maar je hebt soms gewoon graag het nieuwste. Maar de mijne is gedebadget, dus geen gezichtsverlies 😜

Als dat het argument is had je beter de eDrive35 gekocht en een hoop geld in je zak gehouden.

Geplaatst:

Het was maar een mopje hé .. 🙂

Geplaatst:

Amaai die velgen :inlove:

Geplaatst:

Hoeveel knapper is die velg in t zilver in tegenstelling tot het origineel. 😍🤤

Geplaatst:

Echt hé. Wat een verschil! 🤩

Geplaatst:

Mocht er nog iemand twijfelen of z'n style 742 wielen op de X5 beter zouden zijn in het zilver... Gewoon doen!

Geplaatst: (aangepast)

Zie ook de 859M van @Roger

image.jpeg.8e5e56f07cfb0434e2b88697dc65a3b3.jpeg

aangepast door 3000
  • Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Welke velg is dat van die blauwe?

Geplaatst:
2 uren geleden, vince522 zei:

Welke velg is dat van die blauwe?

Dezelfde als van die rode erboven.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Inderdaad, het zijn de 20" wielen M868.

spacer.png

Geplaatst: (aangepast)

Voila zo staan ze hier alletwee na elkaar 🙂 

Was/is die velg eigenlijk nog op andere modellen te krijgen?

IMG_4606.webp

aangepast door 3000
Geplaatst:

Het is veel knapper maar je ziet wel dat die velg voor two-tone ontwikkeld was.

Geplaatst:

Ik heb de mijne nu een paar weken en ik ben er al eens mee naar Frankrijk gereden.

Mijn eerste bevindingen:

- Zeer comfortabele wagen: heerlijk stil, ook op de snelweg. De mijne heeft geen M-pack en staat op 17 inch. Dit maakt dat hij op wat uitzonderingen na altijd comfortabel geveerd is. Ik had deze configuratie niet getest, enkel eentje met M-pack en 18 inch, maar die vond ik wat te hard geveerd. Ik ben tevreden op dit vlak dat ik niet voor het M-pack gegaan ben ondanks dat het bijna gratis was op de M-edition die je kon krijgen. Vooral omdat ik hem zonder M-pack knapper vind, maar dus ook voor het comfort.

- Hij heeft serieus wat power (40 e-drive), al merk je dit niet altijd door het gebrek aan geluid. Maar als je van een 4-cilinder komt (bedrijfswagens) is dit wel andere koek, zeker als je de tractiecontrole afzet merk je wat hij in zijn mars heeft en dat dit een andere categorie wagen is dan een voorwielaangedreven 4-cilinder waar je 'lomp' mee kan rijden. De aandrijflijn is, op een klein schokje bij het vertrekken na, ook heerlijk smooth, deze boot vaart op een vloedgolf van koppel. 

- Vergeleken met een benzine 4-serie is hij een stukje minder scherp/agiel. Tis een cruiser die de competentie heeft hard te gaan, ook in bochten, maar nodigt hier niet echt toe uit. Het blijft wel een rijdersauto wanneer je dat wilt met al dat vermogen vanachter en een competent chassis. Ik was zonder na te denken voor een i4 gegaan toen ik een nieuwe bedrijfswagen mocht kiezen omdat ik eens een 4 cabrio gehuurd had en dit een fantastische auto vond. Ik vind in deze i4 niet helemaal die alleskunner terug die zowel comfort als voldoende dynamiek biedt. Hij biedt evenveel comfort maar minder dynamiek. 

- Idrive staat ver boven de mmi van Audi. Wat een verschil... Het enige van electronica wat mij bij de i4 tegenvalt is de lane assist. Bij Audi houdt die je mooi in je vak zonder dat je er al te veel van merkt. Hij doet dit in die  mate dat je afleert dit zelf te doen. In de i4 ga ik dit opnieuw moeten aanleren want ik merk dat ik geregeld uit mijn vak begin te gaan. Je kan hem dan je stuur doen trillen maar dit is enkel irritant, beter was geweest als hij voldoende zou corrigeren. 

- Over laden en range wil ik nog geen uitspraak doen, maar ik vermoed dat dit mij nooit gaat storen. Dit is wel onderandere zo omdat ik ook in het buitenland mag laden op kosten van de baas. Ik merkte al dat op sommige plaatsen de prijzen van publieke laadpalen erg hoog zijn. 

• Vind ik leuk 2
  • 2 weken later...
Geplaatst:
1 minute ago, Roger said:

https://faq.bmw.be/s/article/VTM-GO-Instructies-IPDCf?language=nl_BE

Ik dacht dit eens uit te proberen, maar blijkbaar kan dat niet op de i4? Als ik verder zoek op entertainment pack (https://www.bmw.be/nl/digital-services/bmw-entertainment.html) kom ik precies enkel niet-elektrische voertuigen tegen (op de iX na).

Hangt van de productiedatum af.

De mijne heeft het niet, maar vanaf juli 2023 zou het erop moeten zitten.

Geplaatst:

Niet beschikbaar voor een i4 bij mijn weten.

• Verdrietig 1
Geplaatst:

Lap, tijd voor een nieuwe BMW EV, om VTM te kunnen kijken :D 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid