Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
14 hours ago, Maverick said:

Aanwezig!

Graag vooraf laten weten wie er wenst te bestellen:

bol.com | Oordoppen 3M E-A-R Classic geel (250 paar)

Doet me hier aan denken. Misschien nog een idee. 

:inlove:

4:15, en specifiek 8:05:

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik weet niet of er rekening kan gehouden worden met de wensen van de deelnemers maar indien wel, dan graag:

-ni te vroeg vertrekken, richting 10:00 is ideaal
-graag resto waar ze oesters en kreeft hebben
-afsluiten richting 18:00 max.
-graag een papieren deelnamebewijs waar dat op staat dat dit een tweedaagse is mét overnachting.
(zo kan ik nog nen dag langer van huis wegblijven zonder dat ze argwaan krijgt)

Bedankt!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
15 minutes ago, -krikke- said:

Ik weet niet of er rekening kan gehouden worden met de wensen van de deelnemers maar indien wel, dan graag:

-graag een papieren deelnamebewijs waar dat op staat dat dit een tweedaagse is mét overnachting.

Bedankt!

:lol:

Voor mij hoeven die oesters en kreeft niet.

Wel graag een vermelding 'congres' op de factuur.

• Vind ik leuk 2
  • Grappig 4
Geplaatst:
2 minuten geleden, ICM zei:

Voor mij hoeven die oesters en kreeft niet.

Voor mij ook niet. Vanaf nu heb ik altijd een tafel mee dus pizza is ook goed ? 

• Vind ik leuk 5
  • Grappig 1
Geplaatst:
On 5/20/2021 at 5:19 PM, -krikke- said:

Bedankt!

't is hier Unrestricted ni he gast!

• Grappig 1
Geplaatst:
45 minuten geleden, Liquid Li0n zei:

Wat is het verschil met deze rit hier op 27/06 en die op de site van 13/06?

https://www.openroads.be/2021/ardennenlight/

Alles. De route is compleet anders, het doelpubliek is anders en ook de omkadering is anders. Enkel het startpunt en de eerste 5km zullen vermoedelijk gemeenschappelijk zijn.

Een Light rally is gewoon een roadbook, en als verrassing nog een tussenstop die niet op de site staat. Meestal is dat een stop ergens tussen de velden in de vorm van een confituurtaartje of een stukje cake of.... dingen die je uit de hand kunt eten/drinken. Er is ook een goodiebag voorzien als "survivalpakket" met een drankje enz. Nu de terrassen open zijn kan er gestopt worden, maar er is niks voorzien qua reservatie. Er is ook geen echte eindbestemming, je komt gewoon weer aan waar je vertrok.

De Ardennenrit zoals wij hem kennen is dan anders: dat is wel met horeca in het begin (al is dat dit jaar twijfelachtig), een briefing, en dan achteraf de grote BBQ. Gisterenavond heb ik de eisen doorgekregen om de BBQ te kunnen laten doorgaan, en die zijn helaas niet mals. Ik ben dus volop bezig met alles bekijken qua inplanning (kan ik aan de 1.5 meter voldoen tussen de bubbels, kan de groep gesplitst worden, enz), qua kosten (covid maakt het duurder helaas voor organisatoren), qua timing, ... da's ook de reden waarom je nog niet kunt inschrijven.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

thanks voor den uitleg. 

De light formules heb ik ook al aan deelgenomen vorig jaar en zijn een leuk concept maar ik vroeg het me gewoon af qua route en zo, ook omdat het 2 weken er voor is. ale soit we blijven benieuwd.

Geplaatst:

image.png.a5b653c90f907bce958614590d6c9df7.png

Voila :)

Niet simpel trouwens, 2 goeie ritten maken in de Belgische Ardennen :D Light is al af (al lang eigenlijk), ARD is in progress.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

DE & Lux zijn toch geen enkel probleem om te rijden?

Geplaatst:

DE: geen enkel probleem meer sinds de afschaffing van de kantonregelgevingen qua quarantaine of doorreizen. Je mag er als belg dus "zijn", maar je moet wel nog altijd de kortste weg nemen om het land te verlaten: https://www.auswaertiges-amt.de/en/einreiseundaufenthalt/EinreiseUndAufenthalt#content_0

Dit omdat wij een risico gebied zijn sinds 30 sept 2020 (pagina 6 van de gelinkte PDF).

Een rondrit is niet 'de kortste weg', en 50 sportkarren op BE platen valt wel wat op. Ik ga het dus niet riskeren in jullie plaats.

Voor de Nurburgring is er inderdaad een gedoogbeleid omdat er momenteel contactless TF is, maar dat is enkel en alleen omdat de hele regio draait op de inkomsten.

LUX: Momenteel is het toegelaten om daar een rit zoals de mijne te laten doorgaan. Zal dat nog zo zijn op datum van de rit? Dat weet niemand... het kan op 1 dag tijd compleet veranderen en dan sta ik daar.

Een risico dat ik dus momenteel nog niet ga nemen, zeker omdat de terrassen hier ook open zijn momenteel. Ik denk wel om in jul/aug naar LUX te gaan, als de regels al een tijd stabiel zijn en de vaccinaties goed beginnen te lopen.

Niet makkelijk gvd, dat covid maar snel voorbij is. Het is elke dag checken of er iets aangepast is of niet, massas mails van mensen die willen dat het doorgaat omdat ze het woord versoepeling gehoord hebben op het nieuws (dat zal in Frankrijk enz dan ook wel zo zijn!), moeilijk communiceren met horeca omdat ze het vaak zelf niet weten/aandurven, een event en een tuinfeest is niet hetzelfde enz enz enz.... vraagt allemaal tijd² momenteel. Maar het moet, want de krater in de bankrekening is epische proporties aan het aannemen en de mensen hebben goesting om te gaan rijden. Tijd dus om het ene probleem op te lossen met het andere :)

• Vind ik leuk 5
  • Thanks Friendly 4
Geplaatst:

100% chaud als die zondag lukt!

Vraag bij mij is dan vooral of ik mijn firmakrel aftrap of de moeite doe om m'n MX-5 te gaan halen bij mijn ouders ? 

Geplaatst:
12 uren geleden, Tiep zei:

100% chaud als die zondag lukt!

Vraag bij mij is dan vooral of ik mijn firmakrel aftrap of de moeite doe om m'n MX-5 te gaan halen bij mijn ouders ? 

Als je voor zoiets je Mx5 niet gaat halen, dan kan je hem beter altijd laten staan

• Vind ik leuk 6
Geplaatst:

forum.jpg

Bij deze zijn de inschrijvingen open:

https://www.openroads.be/2021/ardennenrit/

Er wordt momenteel nog hard gewerkt aan het roadbook, maar het ziet er naar uit dat het een Belgische editie wordt. Ook de BBQ ligt nog niet helemaal vast gezien de corona regels nog steeds geen buffet toelaten. Vorig jaar hebben we dat opgelost door met hamburgers te werken, maar dat verliep soms wat traag hadden we de indruk. Daarom bekijken we nog hoe we iedereen sneller kunnen bedienen zodat er geen te lange wachtrij ontstaat.

Lots to do still, maar dat komt wel goed :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ingeschreven! Wel nog zonder co en/of groepje om aan te sluiten. :D 

Zin in!

Geplaatst:

Na al die jaren denk je dat je eens niet de traagste gaat zijn.

Sta je daar met je 292pk :noparty:

• Grappig 4
Geplaatst: (aangepast)

Ik zal er misschien nog magere 460pk aan dat lijstje toevoegen, maar kan volgende week pas bevestigen of het deze of de light zal worden.  Welke is qua route de leukste voor onze gocarts @PJH ?

aangepast door Denthrax
Geplaatst:
4 minuten geleden, Denthrax zei:

magere 460pk

:lolz::lolz:

op hoeveel kilo?

Geplaatst:
Just now, Maverick said:

op hoeveel kilo?

Net geen 1200, maar ik moet zelf dringend op dieet om het nog te verantwoorden als lightweight :D

• Grappig 3
Geplaatst:
4 minutes ago, Maverick said:

op hoeveel kilo?

Shhhh Shut Up GIF by swerk

• Grappig 2
Geplaatst:

Gisteren toegezegd om naar een babyborrel te gaan en dan dit lezen... FML :facepalm:

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid