Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
12 uren geleden, Monterey Jack zei:

Na al die jaren denk je dat je eens niet de traagste gaat zijn.

Sta je daar met je 292pk :noparty:

Ik zal me wel nederig achteraan aan gaan sluiten met mijn 184pk :D 

Geplaatst:
1 hour ago, msxx said:

Op de rit zelf rijd je volgens mij weg van mijn e :lol: 

Geplaatst:
4 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Op de rit zelf rijd je volgens mij weg van mijn e :lol: 

Vorig jaar wist @Balleke mooi in de buurt te blijven met zijn 116d, dus het hangt er vooral vanaf hoe graag je wilt volgen denk ik. En op de rechte stukken rijd je zo naar me toe!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
13 uren geleden, Denthrax zei:

Welke is qua route de leukste voor onze gocarts @PJH ?

Da's een moeilijke vraag. Momenteel is dat de Light rondrit, maar dat komt omdat de gewone nog niet klaar is en de Light wel. Uiteindelijk streef ik altijd naar een goed roadbook met leuke wegen, en de gewone is nog wat werk aan :)  Moeilijk dus om nu een objectieve vergelijking te maken. De wegen zelf zijn eigenlijk best ok naar belgische normen, alleen zitten er momenteel nog iets te veel dorpjes in de gewone, en ik haat dorpjes.

Gewoon deelnemen aan beide en het me dan achteraf zeggen welke je leukst vond is dus de boodschap B)

• Vind ik leuk 2
  • Grappig 1
Geplaatst: (aangepast)
3 minuten geleden, PJH zei:

Gewoon deelnemen aan beide en het me dan achteraf zeggen welke je leukst vond is dus de boodschap B)

dat is idd een raad die ik al jaren opvolg zonder klachten :D?

2 uren geleden, msxx zei:

soms heb ik ook geen co maar dan voorziet @PJH de GPX file en deze laad ik dan in, in OsmAnd app en dat gaat heel goed. Zelfs met gesproken navigatie.

aangepast door Liquid Li0n
  • Thanks Friendly 1
Geplaatst:
28 minuten geleden, PJH zei:

Da's een moeilijke vraag. Momenteel is dat de Light rondrit, maar dat komt omdat de gewone nog niet klaar is en de Light wel. Uiteindelijk streef ik altijd naar een goed roadbook met leuke wegen, en de gewone is nog wat werk aan :)  Moeilijk dus om nu een objectieve vergelijking te maken. De wegen zelf zijn eigenlijk best ok naar belgische normen, alleen zitten er momenteel nog iets te veel dorpjes in de gewone, en ik haat dorpjes.

@Denthrax gewoon de 27ste meegaan, zal top zijn!

Geplaatst:
58 minutes ago, msxx said:

Vorig jaar wist @Balleke mooi in de buurt te blijven met zijn 116d, dus het hangt er vooral vanaf hoe graag je wilt volgen denk ik. En op de rechte stukken rijd je zo naar me toe!

Denk het wel, maar mijn banden zij nu niet de beste die er zijn om al dat gewicht de bocht om te duwen.

Geplaatst:
13 minuten geleden, dragonfly zei:

@-krikke- inschrijven!!

In het openingstopic staat dagge nog ni kunt inschrijven...?

27/06 ben ik vrij en zou ik graag meegaan...  Zet me maar op de zwette nog niet officiele deelnemerslijst.  ?

Geplaatst:
16 minuten geleden, PJH zei:

Ik kan helaas de openingspost niet meer aanpassen :(

rap aangepast

Geplaatst:

Brave mod :)

Geplaatst:

Een vraag: ik lees dat dat met een roadbook is...  Ikzelf heb weinig zin om van bocht tot bocht te navigeren en al zeker niet als je geen co mee hebt en dus zelf moet navigeren én rijden.

@dragonfly @PJH ik neem aan dat er voldoende deelnemers zijn die ik gewoon kan volgen?  Dus in de stijl van afgelopen zondag waarbij x aantal wagens in een groep rijden of is dat meer individueel rijden?

Geplaatst:

Je kan in groep rijden, wat vaak ook het geval is. Er worden snel treintjes gevormd. Al vind ik het persoonlijk leuker om zelf te rijden en op eigen tempo, desnoods op GPX.

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
22 minuten geleden, -krikke- zei:

Een vraag: ik lees dat dat met een roadbook is...  Ikzelf heb weinig zin om van bocht tot bocht te navigeren en al zeker niet als je geen co mee hebt en dus zelf moet navigeren én rijden.

@dragonfly @PJH ik neem aan dat er voldoende deelnemers zijn die ik gewoon kan volgen?  Dus in de stijl van afgelopen zondag waarbij x aantal wagens in een groep rijden of is dat meer individueel rijden?

Individueel tegen de tijd :lolz: 

Neen, er zijn genoeg groepjes dus no worries

Geplaatst:

Ik heb in het verleden ook nog groepjes gevolgd maar als je ze kwijt geraakt ben je wel gesjareld. Dus best afspreken met een groepje zodat ze kunnen rekening houden met jou.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
26 minuten geleden, jvc zei:

Ik heb in het verleden ook nog groepjes gevolgd maar als je ze kwijt geraakt ben je wel gesjareld. Dus best afspreken met een groepje zodat ze kunnen rekening houden met jou.

ja bv of zoals voorbije jaren via gpx en een app, werkt eigenlijk supergoed.

1 uur terug, -krikke- zei:

Ik was gisteren ook met 2 kameraden in de Ardennen en zag daar een groepje met allemaal M135i/M140i's  en daarna een grote groep met andere BMW's, waaronder een witte met BMW striping en zo. Zat jij daarbij? 

Geplaatst:
4 minuten geleden, Liquid Li0n zei:

Ik was gisteren ook met 2 kameraden in de Ardennen en zag daar een groepje met allemaal M135i/M140i's  en daarna een grote groep met andere BMW's, waaronder een witte met BMW striping en zo. Zat jij daarbij? 

Neen, dat was krikke niet

Geplaatst:

Ingeschreven! Nog te zien met welke kar maar ik kom af.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Heb me ingeschreven.  Wel spijtig dat je qua betaling nog geen crypto's ondersteunt. ?

Geplaatst:
12 minutes ago, -krikke- said:

Heb me ingeschreven.  Wel spijtig dat je qua betaling nog geen crypto's ondersteunt. ?

Wees blij, anders heel uw wallet kwijt :D 

• Grappig 1
Geplaatst:
6 uren geleden, -krikke- zei:

niet huilen. Ook nog alleen gereden met mijn waggelend schip.

Nu ik heb wel tijd om het roadboek te lezen tussen de bochten door.

Maar mijn kar gaat voor de verandering niet rijklaar zijn. 

Geplaatst:
Op 26/5/2021 om 16:21, PJH zei:

qua kosten (covid maakt het duurder helaas voor organisatoren),

Gewoon doorrekenen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid