Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ingeschreven met copiloot :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Aanwezig! ?

Geplaatst:

Eens met mijn vrouw babbelen of ik me vrij kan maken...ken wel (bijna) niemand die meedoet :o

• Verdrietig 1
Geplaatst:
8 uren geleden, VRX zei:

Eens met mijn vrouw babbelen of ik me vrij kan maken...ken wel (bijna) niemand die meedoet :o

Ela! 

Geplaatst:
11 uren geleden, VRX zei:

ideale moment dus om er te leren kennen

Geplaatst:
6 uren geleden, Liquid Li0n zei:

ideale moment dus om er te leren kennen

Voila!  Is ook de reden waarom ik meega.  Nekeer wat enkele AM'ers irl ontmoeten. Altijd leuk om op die forumkloten een gezicht te kunnen plakken... ?

Geplaatst:

Mijn eerste bolleke pijlke was met de E28, alleen. Wel focussen. 

Geplaatst:
12 uren geleden, Denniske zei:

Ela! 

Gij zijt effectief die (bijna) ?

• Grappig 1
Geplaatst:

Eens kijken of ik er ook kan geraken... Kan het misschien wel geregeld krijgen :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

voila, ook ingeschreven

Geplaatst:

Ingeschreven, voorlopig zonder co-piloot

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ingeschreven ??

Geplaatst:

Zo goed als de Light rally is, zo slecht is de Ardennenrit :(

Dit weekend ongeveer 2000km gereden en wat liggen de Ardennen er slecht bij. Ik kan me eigenlijk niet inbeelden dat ik het ooit al zo slecht heb meegemaakt.

We zitten nu aan versie 3, en er staan in het roadbook tot nu toe........ DRIE! wegen aangeduid met een Openroads symbooltje. 14,9km is dus Openroads "waardig". Ik streef altijd naar minstens 80% van de route :')

_X4A7848.jpg

Dit is een leuk stuk, zo zijn er nog 2, al de rest is "aanvaardbaar" en pakweg 30% is gewoon ronduit slecht. En met slecht bedoel ik: 30km/h-en-slalom-tussen-de-kraters-slecht. Ik was compleet doodmoe 's avonds van me continue te concentreren op het wegdek tijdens het rijden. Na 100km in de laatste run begon het aan te voelen als een irritante karwei en wou ik eigenlijk al naar huis.

Om daar een getal tegenover te zetten: mijn gemiddelde snelheid was 41 km/h toen ik aan de BBQ aankwam. Voor die mix van wegtypes had ik het uitgerekend op 55.

Het lijkt wel alsof ze wereldoorlog 3 uitgevochten hebben tussen Libin en Trois-Ponts en daarna de gaten in de baan hebben laten vullen door een bijziende kleuter met een plastic schopje.

De leukste weg was eigenlijk deze:

IMG_5623.jpg

Het was de mooiste qua uitzicht, het was de vlakste qua wegdek (!) en het was een super afgelegen stuk waarvan je denkt dat je gaat uitkomen op een onverharde bosweg om dan niet te kunnen draaien. Helaas kwam je uit op een verschrikkelijke weg qua staat, een hoofdweg dan nog :s Bovendien zou ik zo'n weg nooit in een rondrit steken want als er een steen in dat gras ligt kun je die nooit gezien hebben. Jammer, maar hij is wel bijgebleven :)

Er is nog werk aan de winkel :D

• Whut?! 2
  • Verdrietig 3
Geplaatst:

2000 km!  Wacht maar, eens ge uitgerust zijt vallen die slechte wegen nog best mee!

Geplaatst:
Op 3/6/2021 om 20:34, Monterey Jack zei:

Ik moet mijn co opladen in Zaventem waarschijnlijk, net aan de afrit in Diegem. Kleine tussenstop daar rond 11u30 dus? 

Ik volg... Zit op enkele kilometers van Diegem/Zaventem en zou ook graag ginds aanpikken met de groep.

Geplaatst:

Ik wil gerust bij mij thuis in Kampenhout een aanknooppunt maken hoor.  Die dat van Limburg komen kunnen er in Leuven/Herent af richting Kampenhout. 11:00 bij mij, taske koffie en richting 11:20 bv doorrijden naar Diegem waar we aansluiten met de E40 boys van o en w vlaanderen.

Laat maar weten als er gegadigden zijn voor een koffietje bij mij op den hof.

Geplaatst:

30km/h-en-slalom-tussen-de-kraters-slecht.

Dammit. Al die 'ge hebt het kot voor u alleen' banen die PJ gaat weglaten! Ik ben in elk geval op de twee ingeschreven.

Ik heb nog geen grote stenen tegengekomen op zo een 'dubbele betonstreep' weg omdat ze dat niet nodig vinden om op te vullen. Komt wel voor op aardewegen waar de lokale boer putten vult met bakstenen die nog aaneenhangen.

Geplaatst:

Voila, bij deze ook betaald.

Geplaatst:

Ingeschreven en betaald!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Op 7/6/2021 om 13:06, Maverick zei:

Voila, bij deze ook betaald.

Benieuwd om uwe geluidsdemper eens te horen... :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

@BMWMB komde gij ni af?  Of gade weer den hippie op de fiets uithangen? ?

Geplaatst:

Yip, andere plannen. Fietsen met de plaatselijke ondernemersclub, bezoek nieuw vakantiepark Terhills Resort hier in ‘t dorp, en ook een BBQ als afsluiter.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid