Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
32 minutes ago, -krikke- said:

Benieuwd om uwe geluidsdemper eens te horen... :)

Welke demper :lolz: 

• Vind ik leuk 1
  • Grappig 3
Geplaatst:
26 minuten geleden, BMWMB zei:

Yip, andere plannen. Fietsen met de plaatselijke ondernemersclub, bezoek nieuw vakantiepark Terhills Resort hier in ‘t dorp, en ook een BBQ als afsluiter.

Schrijf maar wa Yoorsen op bij die ondernemers... Zal u nen dikke % geven! ?

Hopelijk lukt het volgende keer wel! ?

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Ik ben nog aan het proberen om een klant te verschuiven en die dag vrij te hebben …

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst:

We zijn nog niet halfweg. Groot contrast met vorige jaren waar we steeds uitverkocht waren op een weekske meestal.

Geplaatst:
12 minutes ago, PJH said:

We zijn nog niet halfweg. Groot contrast met vorige jaren waar we steeds uitverkocht waren op een weekske meestal.

Hoeveel auto's max?

Geplaatst:
1 uur terug, ICM zei:

Hoeveel auto's max?

Geen max aantal, het is crisis in de evenementen sector,

• Grappig 1
Geplaatst:
1 uur terug, ICM zei:

Hoeveel auto's max?

Ben je trouwens al ingeschreven?

Geplaatst:
1 uur terug, ICM zei:

Hoeveel auto's max?

50 (eigenlijk gewoon 100 pers, anders is de BBQ te klein. Maar meestal zit je per twee, dus...)

Geplaatst:
1 uur terug, PJH zei:

Drop die BBQ of voorzie iets dat sneller gaat en 't zal terug volzitten. Mensen waren dat wachten echt beu hoor maar we vallen in herhaling ? 

Geplaatst:

hm, en hoeveel mensen gaan er in de plaats naar de light versie..

Geplaatst:

Ik heb m'n vaccin datum verzet om te kunnen co'en op ARD.

Priorities on point :up: 

• Vind ik leuk 7
Geplaatst:
1 uur terug, dragonfly zei:

Drop die BBQ of voorzie iets dat sneller gaat en 't zal terug volzitten. Mensen waren dat wachten echt beu hoor maar we vallen in herhaling ? 

Inderdaad, is hier al meermaals verteld.

Alle credits aan de kok's en organisatoren maar zelf catering bedrijven doen dat zelden goed. Lang aanschuiven voor 1 stuk vlees, en vervolgens weer half uur aansluiten voor het 2de stuk.

Gewoon hamburgers / hotdogs of zo doen lijkt me veeel eenvoudiger en sneller.

Soit, makkelijk gezegd van de zijlijn.

Ongeacht, het blijven topdagen!

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:

Zoals eerder al gepost bekijken we de mogelijkheden. Het moet idd zo snel mogelijk gaan, want aanschuiven dicht op elkaar is nu geen goed plan. Bovendien is het ook beter als iedereen (helaas) wat sneller naar huis is.

Vorig jaar hebben we een soort luxe hamburger gedaan -> 1 stuk vlees, 1 gaartijd, 1 systeem. In theorie erg goed, maar in de praktijk ging het nog trager dan anders. De boosdoener was het feit dat Melissa die allemaal ter plekke moest maken. Dus brood open doen, vlees er tussen, groenten er tussen (en voor den enen dan geen augurken, de andere geen tomaat enz), saus er op en in een papierke duwen. Dat duurt allemaal langer dan gewoon een stuk vlees geven, maar buffet is nu eenmaal verboden dus we konden niet anders. Bovendien kwam er eerst 10 man toen, dan een half uur niks (niks bakken dus) en dan plots 50 man ofzo op 10 min. In de praktijk was het dus een kleine ramp idd, ondanks dat ze doodmoe was op't einde van de dag vorig jaar. Maar we kijken voor een oplossing :)

De nieuwe regels voor Lux zijn er, en ze zijn soepeler. Kans is dus 99% dat ik de kortste weg naar Lux pak en dan daar een roadbook teken. Ik heb nu al heel wat verkenningen gedaan in onze Ardennen en in de driehoek  Revogne - Gouvy - Habay moet je eigenlijk niet meer komen met een auto. De wegen zijn ZO SLECHT dat je zelfs met een SUV trager moet rijden.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
Inderdaad, is hier al meermaals verteld. Alle credits aan de kok's en organisatoren maar zelf catering bedrijven doen dat zelden goed. Lang aanschuiven voor 1 stuk vlees, en vervolgens weer half uur aansluiten voor het 2de stuk.

Gewoon hamburgers / hotdogs of zo doen lijkt me veeel eenvoudiger en sneller.

Soit, makkelijk gezegd van de zijlijn.

Ongeacht, het blijven topdagen!

Het is toch niet enkel het eten wat telt, maar toch ook de gezelligheid om samen te komen en na te keuvelen, het socializen met bekende forummers, maar ook het leren kennen van nieuwe mensen. Dat wachten is een onderdeel van de fun. Vind ik.
  • Vind ik leuk 2
Geplaatst:
Zojuist, BMWMB zei:

Het is toch niet enkel het eten wat telt, maar toch ook de gezelligheid om samen te komen en na te keuvelen. Dat wachten is een onderdeel van de fun. Vind ik.

Klopt, stoort normaal gezien totaal niet.

Maar met heel dat corona gedoe... had ik zelf de voorkeur gegeven aan de light editie, ware het niet dat die datum niet past.

Geplaatst:
3 minuten geleden, BMWMB zei:

Het is toch niet enkel het eten wat telt, maar toch ook de gezelligheid om samen te komen en na te keuvelen. Dat wachten is een onderdeel van de fun. Vind ik.

Je begint meer en meer als Wooter te klinken. :P - Al at die meestal tijdens het wachten.

Geplaatst:

Ik zie hier toch geen probleem hoor, sinds gisteren mogen ze met 400 buiten, of neem nu nog 50. 

Gisteren hadden wij een drink op het werk met ook frieten en toen stond ik ook tussen allemaal "nieuwe" mensen die ik 2 jaar of langer niet gezien had omdat het nu weer terug mag.

dus aanschuiven voor die BBQ of samen aan een gemeenschappelijke bank zitten met jullie is net hetzelfde.

Geplaatst:
Je begint meer en meer als Wooter te klinken. [emoji14] - Al at die meestal tijdens het wachten.

LOL
Geplaatst:
1 uur terug, BMWMB zei:

Het is toch niet enkel het eten wat telt, maar toch ook de gezelligheid om samen te komen en na te keuvelen, het socializen met bekende forummers, maar ook het leren kennen van nieuwe mensen. Dat wachten is een onderdeel van de fun. Vind ik.

Klopt zeker voor de AM mensen maar er zijn ook co-drivers mee of vriendinnen / vrouwen. Sommige mensen moeten ook nog +2,5u naar huis rijden.

Als je dan 2-3u verliest voor 4 stukken vlees is de fun er af hoor. En elk jaar zie je mensen vroegtijdig vertrekken omdat ze het wachten beu zijn. Bonnetjes in overvloed dus.

Als je pas om 17u kan beginnen bakken haal je dat nooit voor 100 mensen, dan moet je daar al om 15u kunnen aan beginnen zodat alles tijd heeft.

Geplaatst:
4 minutes ago, dragonfly said:

Als je pas om 17u kan beginnen bakken haal je dat nooit voor 100 mensen, dan moet je daar al om 15u kunnen aan beginnen zodat alles tijd heeft.

Of met 3 bbq's kunnen werken.

Langs de andere kant, dat wachten heeft mij daar eigenlijk nooit gestoord eerlijk gezegd. 

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

mij heeft dat wachten ook nooit gestoord hoor, is een beetje een sociaal moment. En tis nu ook niet dat we om 22u in ons beddeke moeten liggen tenslotte e ? (en de avondklok is er ook niet meer ?)

En vaak is het blijkbaar zo dat @PJH niet vóór 17u op het terrein mag of kan.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
1 uur geleden, PJH zei:

De nieuwe regels voor Lux zijn er, en ze zijn soepeler. Kans is dus 99% dat ik de kortste weg naar Lux pak en dan daar een roadbook teken. Ik heb nu al heel wat verkenningen gedaan in onze Ardennen en in de driehoek  Revogne - Gouvy - Habay moet je eigenlijk niet meer komen met een auto. De wegen zijn ZO SLECHT dat je zelfs met een SUV trager moet rijden.

Als 't zo erg is, zou ik er zelfs niet mee inzitten als je de startlocatie nog verplaatst. :)

Geplaatst:
4 minuten geleden, Liquid Li0n zei:

mij heeft dat wachten ook nooit gestoord hoor, is een beetje een sociaal moment. En tis nu ook niet dat we om 22u in ons beddeke moeten liggen tenslotte e ? (en de avondklok is er ook niet meer ?)

En vaak is het blijkbaar zo dat @PJH niet vóór 17u op het terrein mag of kan.

Dat is opgelost door de laatste 3 jaar het terrein volledig af te huren. Kost weer wat meer, maar het gemak dat we er voor terugkrijgen is toch wel groot :)

Maar als ik zo eens kijk:
- 13.30 is ongeveer iedereen weg aan de start
- 14.00 is alles ingeladen en kunnen we beginnen rijden
- Meestal +- 1u rijden tot we aan de BBQ zijn
- Uitladen van alles wat direct nodig is (kolen, aanstekers, kuisgerief, ...)
- +- 15.30 beginnen met vuur maken
- Terwijl het vuur begint te branden: kuisen van de hele BBQ plek, kuisen van alle tafels, de sleutels van de toiletten gaan halen, vuilzakken overal hangen, bestek en bordjes klaarmaken om uit te delen, brood snijden, alles van groenten en vlees achter elkaar in de koeling beginnen zetten zodat we telkens maar de rij moeten afgaan, drank beginnen ordenen en klaarzetten, tenten en ander promomateriaal klaarzetten, elektriciteit voorzien, tafels opstellen, ....
- Tegen 16.30 is dat allemaal klaar met 3 man, en om 17.00 is de eerste daar meestal al.

Springen en vliegen :D

• Vind ik leuk 8

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid