Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 10 juni 2021 Geplaatst: 10 juni 2021 Heb het al een paar keer eerder gezegd, wat je ons daar gaat voorschotelen is voor de meeste hier bijzaak. Al zijn het wat broodjes. Ik ben al content dat ik iets kan eten vooraleer ik de lange terugreis aanzet. In tussentijd een babbeltje doen en wat drinken. 3 Quote
-krikke- 1.425 Geplaatst: 10 juni 2021 Geplaatst: 10 juni 2021 6 uren geleden, PJH zei: 50 (eigenlijk gewoon 100 pers, anders is de BBQ te klein. Maar meestal zit je per twee, dus...) Holy crap... 50 otto's... En ik die dacht dat dat max met een autootje of 15 ging zijn... En petit comité wete wel... Blijkt dat da spel zo groot is als Wörtherseetreffen! Quote
BMWMB 12.348 Geplaatst: 10 juni 2021 Geplaatst: 10 juni 2021 Dat is opgelost door de laatste 3 jaar het terrein volledig af te huren. Kost weer wat meer, maar het gemak dat we er voor terugkrijgen is toch wel groot [emoji4] Maar als ik zo eens kijk: - 13.30 is ongeveer iedereen weg aan de start - 14.00 is alles ingeladen en kunnen we beginnen rijden - Meestal +- 1u rijden tot we aan de BBQ zijn - Uitladen van alles wat direct nodig is (kolen, aanstekers, kuisgerief, ...) - +- 15.30 beginnen met vuur maken - Terwijl het vuur begint te branden: kuisen van de hele BBQ plek, kuisen van alle tafels, de sleutels van de toiletten gaan halen, vuilzakken overal hangen, bestek en bordjes klaarmaken om uit te delen, brood snijden, alles van groenten en vlees achter elkaar in de koeling beginnen zetten zodat we telkens maar de rij moeten afgaan, drank beginnen ordenen en klaarzetten, tenten en ander promomateriaal klaarzetten, elektriciteit voorzien, tafels opstellen, .... - Tegen 16.30 is dat allemaal klaar met 3 man, en om 17.00 is de eerste daar meestal al. Springen en vliegen [emoji3]Als ik hier lees dat velen niet tevreden zijn dat ze zolang moeten wachten, dan hebben ze duidelijk geen besef van wat jullie er moeten voor doen, en hebben ze dus geen respect. Misschien moet je inderdaad overwegen om het wat eenvoudiger te maken, zodat jullie veel minder werk hebben, en de ongeduldigen zich niet moeten ergeren. Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 10 juni 2021 Auteur Geplaatst: 10 juni 2021 bwaaaaaa, ik snap dat wel. Lange dag achter de rug, honger, je doet je best om op tijd te zijn....en dan moet je nog lang wachten. Plezant is dat niet als je de dag er na moet gaan werken. As said, ik bekijk met Bert wat we kunnen doen Quote
Canonball 92 Geplaatst: 11 juni 2021 Geplaatst: 11 juni 2021 bwaaaaaa, ik snap dat wel. Lange dag achter de rug, honger, je doet je best om op tijd te zijn....en dan moet je nog lang wachten. Plezant is dat niet als je de dag er na moet gaan werken. As said, ik bekijk met Bert wat we kunnen doen [emoji4]Ik heb nooit enig probleem gehad met 15-20 min wachten op een stuk vlees. Je keuvelt wat met de mensen om je heen - DE manier bij uitstek om andere mensen te leren kennen! En voor je het weet ben je aan de beurt. En doe het maar eens - een BBQ voor pakweg 100 mensen. Chapeau PJH en co!! Voor dit jaar met Corona die nog steeds wat de zaken bemoeilijkt lijkt me de formule van een hamburger het best geschikt - je kan hamburgers zeer goed voorbakken en daarna nog even kort bijwarmen. Misschien ervoor zorgen dat er bvb minstens 2 mensen aan de bediening staan zodat je elke minuut een hamburger kan bedienen - dan haal je 60 stuks per uur en kan het wachten nooit extreem lang duren. Wat het ook wordt - zeer veel respect voor de organisatoren want het is iedere keer een echte krachttoer om dit rond te krijgen![emoji120][emoji106] Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 11 juni 2021 Geplaatst: 11 juni 2021 12 hours ago, BMWMB said: Als ik hier lees dat velen Ik weet echt niet of dat er velen zijn, eerlijk gezegd. Het is nu ook niet dat je tussen een hoop compleet onbekenden 10 minuten staat aan te schuiven voor een paar lauwe pinten, zoals op een festivalterrein 1 Quote
ICM 24.869 Geplaatst: 11 juni 2021 Geplaatst: 11 juni 2021 On 6/10/2021 at 11:59 AM, Maverick said: Ben je trouwens al ingeschreven? (nog) niet eigenlijk Geen co Heb jij een co? Quote
Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 11 juni 2021 Geplaatst: 11 juni 2021 6 minutes ago, ICM said: (nog) niet eigenlijk Geen co Heb jij een co? Zou wel passen bij u, was toch uw M4 die ook veel te luid is/was Quote
Maverick 2.768 Geplaatst: 11 juni 2021 Geplaatst: 11 juni 2021 11 minuten geleden, ICM zei: (nog) niet eigenlijk Geen co Heb jij een co? Een klant zou wel mee willen... maar geen idee of ik dat wil Quote
Maverick 2.768 Geplaatst: 11 juni 2021 Geplaatst: 11 juni 2021 Nu voor het eten, ik ben daar ook een vervelende mens in. Als ik begin te eten wil ik door eten... op resto mogen ze van mij ook alles gelijktijdig brengen Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 11 juni 2021 Geplaatst: 11 juni 2021 1 minuut geleden, Maverick zei: op resto mogen ze van mij ook alles gelijktijdig brengen Wit en rode wijn ook meteen in alle glazen op tafel?! Quote
Maverick 2.768 Geplaatst: 11 juni 2021 Geplaatst: 11 juni 2021 35 minuten geleden, Polygoon zei: Wit en rode wijn ook meteen in alle glazen op tafel?! Drink enkel cola En ja, ze mogen dus ook per direct de fles op tafel zetten Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 11 juni 2021 Geplaatst: 11 juni 2021 46 minutes ago, Polygoon said: Wit en rode wijn ook meteen in alle glazen op tafel?! Denk dat hij beter bediend is in de McDo 1 1 Quote
Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 11 juni 2021 Geplaatst: 11 juni 2021 3 minutes ago, ir_fuel said: Denk dat hij beter bediend is in de McDo USA style zijn frieten doppen in zijn Oreo McFlurry Quote
abtler 4.511 Geplaatst: 11 juni 2021 Geplaatst: 11 juni 2021 Gezien ik met mijn SUV niet tussen de bende wil rijden moet ik ( ) toegeven dat ik er nog niet bij ben geweest maar wat betreft eten heb ik dan meer ervaring @PJH waarom geen externe partij. Denk aan bv. foodtruck(s). Kan variëren van een simpele friet tot aan pizza's etc. Die mannen zijn het gewend op feesten en partijen grote massa's te verzetten in korte tijd. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 11 juni 2021 Geplaatst: 11 juni 2021 3 uren geleden, Canonball zei: Ik heb nooit enig probleem gehad met 15-20 min wachten op een stuk vlees. Je keuvelt wat met de mensen om je heen - DE manier bij uitstek om andere mensen te leren kennen! En voor je het weet ben je aan de beurt. En doe het maar eens - een BBQ voor pakweg 100 mensen. Chapeau PJH en co!! Voor dit jaar met Corona die nog steeds wat de zaken bemoeilijkt lijkt me de formule van een hamburger het best geschikt - je kan hamburgers zeer goed voorbakken en daarna nog even kort bijwarmen. Misschien ervoor zorgen dat er bvb minstens 2 mensen aan de bediening staan zodat je elke minuut een hamburger kan bedienen - dan haal je 60 stuks per uur en kan het wachten nooit extreem lang duren. Wat het ook wordt - zeer veel respect voor de organisatoren want het is iedere keer een echte krachttoer om dit rond te krijgen! Euhm we zijn met 100 dus dan ben je 1u40 verder vooraleer iedereen 1 hamburger gehad heeft? Niemand heeft het hier over hun inzet, enkel dat de groep te groot is om een BBQ te organiseren op 1 rooster met 1 persoon. Dat krijg je gewoon niet gedaan in een korte tijd. We zien wel wat het wordt, allereerst nog eens genieten van leuke banen en PJH zijn harde werk. Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 11 juni 2021 Geplaatst: 11 juni 2021 3 minutes ago, dragonfly said: Niemand heeft het hier over hun inzet, enkel dat de groep te groot is om een BBQ te organiseren op 1 rooster met 1 persoon. Dat krijg je gewoon niet gedaan in een korte tijd. Nee, jij moet blijkbaar te lang wachten op je eten 12 minutes ago, abtler said: @PJH waarom geen externe partij. Denk aan bv. foodtruck(s). Kan variëren van een simpele friet tot aan pizza's etc. Die mannen zijn het gewend op feesten en partijen grote massa's te verzetten in korte tijd. Dat gaat IMO niet veel sneller gaan. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 11 juni 2021 Geplaatst: 11 juni 2021 1 minuut geleden, ir_fuel zei: Nee, jij moet blijkbaar te lang wachten op je eten Ik heb al spijt dat ik het gezegd heb. Je kan blind blijven voor commentaar of je kan er iets mee doen. Dat laatste is voor velen moeilijk. Weinig mensen gaan echt zeggen wat ze denken. Oja PJH het was top zenne maar we hebben onze bonnetjes wel aan iemand anders gegeven want we moesten weg. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 11 juni 2021 Geplaatst: 11 juni 2021 2 minuten geleden, ir_fuel zei: Dat gaat IMO niet veel sneller gaan. Zal idd niets uithalen, ik heb eens een BBQ gegeven voor 25 man en dat was al krabben. Voor 100 moet je daar met 3-4 roosters staan en tijdig kunnen aan beginnen. Wordt al eens onderschat door mensen hoeveel tijd & werk daarin kruipt. Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 11 juni 2021 Geplaatst: 11 juni 2021 De hamvraag blijft: zijn er echt mensen die niet komen opdagen omdat ze te lang moeten aanschuiven voor de bbq? Ik geloof dat eerlijk gezegd niet. Dat er misschien manieren zijn om mensen sneller aan eten te doen geraken wil ik geloven, maar kan me niet voorstellen dat het menu op 't einde de dealbreaker is voor een rondrit. We zitten hier niet in Knokke he Denk dat Covid er gewoon tussen zit. Ik zie dat zelfs in ons eigen race team. Het "grot syndroom" is echt. Je krijgt die mannen niet meer uit hun kot om te gaan koersen, iedereen is precies in een permanente winterslaap gevallen. 1 Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 11 juni 2021 Geplaatst: 11 juni 2021 En ik kan zelf niet komen dit jaar want ik zal pas in juli terug met mijn kar kunnen rijden ... hip hoi. Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 11 juni 2021 Geplaatst: 11 juni 2021 1 minuut geleden, ir_fuel zei: En ik kan zelf niet komen dit jaar want ik zal pas in juli terug met mijn kar kunnen rijden ... hip hoi. Fiets je vandaar zo veel de laatste tijd? Uit noodzaak Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 11 juni 2021 Geplaatst: 11 juni 2021 47 minuten geleden, Maverick zei: Drink enkel cola En ja, ze mogen dus ook per direct de fles op tafel zetten “Ja Sergio jong, die 5 gangen en amuseskes brengt die maar ineens allemaal ze vent. Das makkelijker voor jullie ook” 2 Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 11 juni 2021 Geplaatst: 11 juni 2021 1 minute ago, Polygoon said: “Ja Sergio jong, die 5 gangen en amuseskes brengt die maar ineens allemaal ze vent. Das makkelijker voor jullie ook” Ge hebt toch niet gegeten met zo 1 bord met 3 prullen op, ergo ... 1 Quote
msxx 7.822 Geplaatst: 11 juni 2021 Geplaatst: 11 juni 2021 5 minuten geleden, ir_fuel zei: Denk dat Covid er gewoon tussen zit. Ik zie dat zelfs in ons eigen race team. Het "grot syndroom" is echt. Je krijgt die mannen niet meer uit hun kot om te gaan koersen, iedereen is precies in een permanente winterslaap gevallen. Voor het eerst dat ik het woord hoor, maar ik snap het wel en ervaar dat zelf gedeeltelijk ook zo. Eigen grot eerst of zoiets Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.