Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
1 hour ago, Krikkie said:

Was jij toen co? Herinner me het al niet meer, weet wel dat je ooit co bij mij was op de ARD rit, maar met welke auto????

Subaru op die frietjesrit, Ard was de R

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
2 hours ago, Luv4DLM said:

Ik denk dat@Niko80 en ik toen even met de JCW achter jullie hingen. Dat ging toch vlot ja emoji16.png

JCW was toen 1 maand oud, @Krikkie had zijn Golf R.

Geplaatst:
6 hours ago, msxx said:

Daar ben je veel te klein voor, hoe zit jij wel niet in die auto? :D 

Ik zal er eens een foto van pakken.

Te hoog.

Ik snap nog altijd niet dat jij daar in geraakt.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

De vaste klanten of de meeste die de rondritten van PJH doen weten dat het om het rijden gaat. En die bbq is gewoon een vaste waarde die er bij hoort he. Volgens mij is dat echt een winning combination die de meeste appreciëren

De meeste rondritten werden de laatste jaren meer eten dan rijden.

ontbijt, anderhalf uur rijden, drinkstop, half uur rijden, lunch, uur rijden snack, uur rijden diner...

dus wees blij dat er nog rondritten gaan over het rijden en dat iedereen met elke wagen welkom is.

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:

Heel juist, en dat allemaal voor een zeer schappelijke prijs!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
8 uren geleden, Liquid Li0n zei:

De vaste klanten of de meeste die de rondritten van PJH doen weten dat het om het rijden gaat. En die bbq is gewoon een vaste waarde die er bij hoort he. Volgens mij is dat echt een winning combination die de meeste appreciëren

De meeste rondritten werden de laatste jaren meer eten dan rijden.

ontbijt, anderhalf uur rijden, drinkstop, half uur rijden, lunch, uur rijden snack, uur rijden diner...

dus wees blij dat er nog rondritten gaan over het rijden en dat iedereen met elke wagen welkom is.

Volledig akkoord, maar commercieel gezien is dit je kop in het zand stoppen en zeggen dat je de beste leverancier bent welke jaar naar jaar minder omzet draait. 

Er is een reden waarom het vroeger binnen de 24 uur volzet was, en het nu amper gevuld geraakt. Dit terwijl de scherpe kantjes afgerond zijn en het eigenlijk enkel maar beter aan het worden is. 

De fout zit aan de bron ( zie mijn antwoord in het andere topic) en niet aan de kleine details van het eten dat wat langer duurt. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik denk dat ik een oplossing heb voor de bbq, hopelijk is @PJH akkoord 

dat je iets of wat moet wachten is normaal lijkt me, maar we kunnen idd we wat tweaken voor een snellere en betere ervaring 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
Just now, Wax-it.be said:

Ik denk dat ik een oplossing heb voor de bbq, hopelijk is @PJH akkoord 

dat je iets of wat moet wachten is normaal lijkt me, maar we kunnen idd we wat tweaken voor een snellere en betere ervaring 

Iedereen brengt zijn eigen eten mee, en je voorziet een microgolfoven?

• Grappig 1
Geplaatst:

Koude pokebowls van @toere zijn dochter :D

• Vind ik leuk 2
  • Grappig 2
Geplaatst:
30 minuten geleden, PJH zei:

Koude pokebowls van @toere zijn dochter :D

Dadde?

10€ het stuk voor een zeer volledige gezonde maaltijd!!!

Mvg

Geplaatst:

Gewoon een vraagje om een juister beeld te krijgen van wat ik mag verwachten.

50 wagens is een hele hoop dus mij lijkt het dat er zich snel mini groepjes gaan vormen die elk hun tempo rijden?

Of is het in de praktijk toch zo dat de grote groep zo goed mogelijk bijeen blijft?

Beide scenario's zijn ok voor mij maar persoonlijk denk ik dat mini groepjes aan een leuker tempo rijden dan één lange ketting van 50 wagens die zoals de lokale sinterklaasstoet aan een slakkegang van dorp tot dorp rijdt om snoepjes te gooien.

@dragonfly jij hebt blijkbaar al eens eerder deze formule gereden...  Is een rijstijl/tempo zoals met de laatste LUX Unrestricted rondrit mogelijk?  Dat was voor mij echt genieten qua rijden.  Ni te zot maar ook ni te tam zodat je uit verveling op je gsm begint te prullen.  Je moest er als bestuurder aandachtig bij zijn en dat was de max. 

• Grappig 1
Geplaatst:

Iedereen rijdt hoe hij wil. Er worden groepjes gevormd, snel en traag. Vaak zijn de tragere deelnemers ook gentleman genoeg om de snellere achterliggers door te laten en teken te doen. Met een groet/duimpje en passant in beide richtingen.

Niet te veel zorgen maken ?

• Thanks Friendly 2
Geplaatst:
6 minuten geleden, -krikke- zei:

50 wagens is een hele hoop dus mij lijkt het dat er zich snel mini groepjes gaan vormen die elk hun tempo rijden?

Of is het in de praktijk toch zo dat de grote groep zo goed mogelijk bijeen blijft?

Beide scenario's zijn ok voor mij maar persoonlijk denk ik dat mini groepjes aan een leuker tempo rijden dan één lange ketting van 50 wagens die zoals de lokale sinterklaasstoet aan een slakkegang van dorp tot dorp rijdt om snoepjes te gooien.

@dragonfly jij hebt blijkbaar al eens eerder deze formule gereden...  Is een rijstijl/tempo zoals met de laatste LUX Unrestricted rondrit mogelijk?  Dat was voor mij echt genieten qua rijden.  Ni te zot maar ook ni te tam zodat je uit verveling op je gsm begint te prullen.  Je moest er als bestuurder aandachtig bij zijn en dat was de max. 

Na nog geen idee 10min valt de volledige groep uit mekaar, en ontstaan er kleine groepjes van 3 tot 8 tal wagens. 
het leuke voor mij is dat na een stop je meestal in een ander groepje terecht komt. Of je eens een groepje inhaalt, of ineens enkele auto’s langs de weg ziet staan omdat ze mis gereden  zijn. 

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
Just now, Maverick said:

Na nog geen idee 10min valt de volledige groep uit mekaar, en ontstaan er kleine groepjes van 3 tot 8 tal wagens. 
het leuke voor mij is dat na een stop je meestal in een ander groepje terecht komt. Of je eens een groepje inhaalt, of ineens enkele auto’s langs de weg ziet staan omdat ze misgerekend zijn. 

Of in panne staan :lol: @bt. 

• Vind ik leuk 1
  • Grappig 2
  • Verdrietig 1
Geplaatst:

In de Ardennen kan je eindelijk nog lange groepen aanhouden, maar bijvoorbeeld bij de Zeeland rit is dat onbegonnen werk. Verkeerslichten, kruispunten, eens een boer die er tussen zit, enz… 

Geplaatst:
7 minutes ago, -krikke- said:

Sinterklaasstoet:lolz:

Als het één ding niet is, dan is het wel een sinterklaasstoet.

• Thanks Friendly 1
  • Grappig 2
Geplaatst:
7 minuten geleden, ICM zei:

Sinterklaasstoet:lolz:

Als het één ding niet is, dan is het wel een sinterklaasstoet.

Dat kon eh pappi...  Dat ze zo traag rijden dat ge het aantal spaken van een BBS Le Mans velg nog kunt tellen...  ?

Geplaatst:

Niet vergeten dat er veel zijn die mikken om op 17u30 op de bbq te zijn. Dus plots gps aan en huppa recht naar daar.

Al meerdere malen gemerkt.

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
7 minuten geleden, -krikke- zei:

Dat kon eh pappi...  Dat ze zo traag rijden dat ge het aantal spaken van een BBS Le Mans velg nog kunt tellen...  ?

Spijtig dat ik niet kan, had u graag het nakijken gegeven :D Volgend jaar doe ik nog eens mee... Altijd een dag waar je nog lang kan van nagenieten als je in het juiste groepje gereden hebt :D

Geplaatst:
1 minuut geleden, Krikkie zei:

Spijtig dat ik niet kan, had u graag het nakijken gegeven :D Volgend jaar doe ik nog eens mee... Altijd een dag waar je nog lang kan van nagenieten als je in het juiste groepje gereden hebt :D

Kunde uw koters ni afzetten aan het ballenbad van Ikea?  Of is't omdat ge moet werken? ?

Geplaatst:
5 minuten geleden, -krikke- zei:

Kunde uw koters ni afzetten aan het ballenbad van Ikea?  Of is't omdat ge moet werken? ?

Werken he! Kreeg geen verlof... :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
16 minuten geleden, gewoon ik zei:

Niet vergeten dat er veel zijn die mikken om op 17u30 op de bbq te zijn. Dus plots gps aan en huppa recht naar daar.

Al meerdere malen gemerkt.

En dan daarna klagen dat ze 55 euro betalen voor naar nen bbq te komen en net een mooi stukje hebben gemist door hun gps te volgen

Over het tempo eigenlijk nooit klagen, en als het zo'n bewolkt weer als vandaag gaat zijn heb je mss ook nog weinig verkeer/fietsers

Geplaatst:
1 minuut geleden, Liquid Li0n zei:

En dan daarna klagen dat ze 55 euro betalen voor naar nen bbq te komen en net een mooi stukje hebben gemist door hun gps te volgen

Over het tempo eigenlijk nooit klagen, en als het zo'n bewolkt weer als vandaag gaat zijn heb je mss ook nog weinig verkeer/fietsers

Ik ben daar altijd maar tegen 19u meestal omdat ik het ding uitrij en traag rij. Of toen ik co was, we de extra lus ook gereden hebben (en iedereen toen vertraging opliep met dat accident op dat kruispunt).

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
28 minutes ago, -krikke- said:

4C26DSJBNDB6EA67LL2HTGKNB4.jpg

Geplaatst:
2 minuten geleden, ICM zei:

4C26DSJBNDB6EA67LL2HTGKNB4.jpg

Is dat Kim(ble) Schmitz?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid