ir_fuel 58.282 Geplaatst: 6 mei Geplaatst: 6 mei 23 minutes ago, 3000 said: Bestaat er een algemene website met locatie van laadpalen en die ook prijzen vermeld? En wat wordt tegenwoordig gezien als een goeie prijs aan een publieke laadpaal? Ik ga nu niet meteen elektrisch gaan rijden (heb m’n huidige auto nog maar enkele maanden nu) maar ben wel EV-curious aan’t worden Chargemap app installeren. Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: dinsdag om 07:49 Geplaatst: dinsdag om 07:49 hoor je toch vaker en vaker Het koper brengt naar schatting zo’n 100 euro per kabel op, maar voor de uitbaters lopen de kosten op tot minstens het tienvoudige. https://focus-wtv.be/nieuws/koperdieven-knippen-kabels-van-snellaadstations-door-aan-winkelcentrum-rijselsepoort-in-ieper Quote
Dawud 4.616 Geplaatst: dinsdag om 11:16 Geplaatst: dinsdag om 11:16 Ik heb al berichten zien verschijnen dat ze zelfs de gewone laadkabels doorknippen. Quote
Ugeken 11.749 Geplaatst: woensdag om 15:20 Geplaatst: woensdag om 15:20 Some people Een straat verder stond sinds maandag een Opel Mokka (non-hybrid/ev) scheef en schots geparkeerd op een laadplaats. Ik had maandag al een briefje onder de ruitenwisser gestoken, zonder succes. Daarnet ben ik mijn kabel aan het aansluiten en komt een jong koppel buiten om iets uit die auto te nemen. Ik spreek hen aan en die gast direct ‘jamaar, er staan hier geen lijnen geschilderd’, verwijs hem naar het bord waarop x-aantal meter staat en hij dimt. Wtf, aan de overkant zijn er minstens 3 vrije plaatsen en je ziet nu toch dat je aan een laadpaal staat? Ze zouden eens 10m verder moeten stappen. Ben er bijna zeker van dat ze nu 2m vooruit gereden zijn, waardoor er nu nog altijd geen plaats genoeg is. Als je moet wachten op controles van Stad Gent ben je voor je het weet bejaard. Quote
ir_fuel 58.282 Geplaatst: woensdag om 22:47 Geplaatst: woensdag om 22:47 Ipv een briefje onder de ruitenwisser kraaienpoten onder de banden. Quote
Ugeken 11.749 Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden Het is hopeloos… vanmorgen stond er een Golf 5. Quote
Kartfreak 1.881 Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden 17 uren geleden, Ugeken zei: Some people Een straat verder stond sinds maandag een Opel Mokka (non-hybrid/ev) scheef en schots geparkeerd op een laadplaats. Ik had maandag al een briefje onder de ruitenwisser gestoken, zonder succes. Daarnet ben ik mijn kabel aan het aansluiten en komt een jong koppel buiten om iets uit die auto te nemen. Ik spreek hen aan en die gast direct ‘jamaar, er staan hier geen lijnen geschilderd’, verwijs hem naar het bord waarop x-aantal meter staat en hij dimt. Wtf, aan de overkant zijn er minstens 3 vrije plaatsen en je ziet nu toch dat je aan een laadpaal staat? Ze zouden eens 10m verder moeten stappen. Ben er bijna zeker van dat ze nu 2m vooruit gereden zijn, waardoor er nu nog altijd geen plaats genoeg is. Als je moet wachten op controles van Stad Gent ben je voor je het weet bejaard. Ik heb 't grote probleem even in 't vet aangeduid, maar zover was je zelf waarschijnlijk ook al wel hè Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden is er geen verschil met blauwe zone en effectief een betalende parkeerplaats ofzo? Want je hebt de blauwe P paal met een onderbord en ook vaak zo een groene rand en dan is het pas uitsluitend voor EV's of hybrides, enkel wanneer ze laden. Quote
Ugeken 11.749 Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden 2 uren geleden, Kartfreak zei: Ik heb 't grote probleem even in 't vet aangeduid, maar zover was je zelf waarschijnlijk ook al wel hè Mobiliteitsbedrijf doet zelfs geen moeite om een reactie te sturen… 2 uren geleden, Liquid Li0n zei: is er geen verschil met blauwe zone en effectief een betalende parkeerplaats ofzo? Want je hebt de blauwe P paal met een onderbord en ook vaak zo een groene rand en dan is het pas uitsluitend voor EV's of hybrides, enkel wanneer ze laden. Er staat wel degelijk zo’n bord met een afstand er onder. Maar dan nog, het is toch maar een kleine moeite om je kar ergens anders te zetten als je ziet dat er een laadpaal staat. Het egoisme en de luiheid primeert helaas. 1 1 Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden 5 minuten geleden, Ugeken zei: Mobiliteitsbedrijf doet zelfs geen moeite om een reactie te sturen… Er staat wel degelijk zo’n bord met een afstand er onder. Maar dan nog, het is toch maar een kleine moeite om je kar ergens anders te zetten als je ziet dat er een laadpaal staat. Het egoisme en de luiheid primeert helaas. ja voila. het is een echte verzuurde en individualistische wereld geworden de laatste jaren. Zeker social media heeft dat veel aangewakkerd. die polarisatie en onverschilligheid Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.