TCT 6.310 Geplaatst: 3 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2011 FYI, ik heb op 10 oktober 2010 na lang zoeken gekocht wat ik wou. Als ik alles zou kopen wat ik wil, zou ik nu met een potteke op d emeir moeten gaan zitten peisek... Laat me dus maar gwn dromen... Behalve nu, nu ist serieus! Quote
ScoobySteve 866 Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Das véél te veel pk, niet goedkoop in onderhoud dus... Dus veel pk is automatisch duurder in onderhoud? :? Quote
kefkie 2.685 Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Is wel beetje boven budget maar het is een vét krel ( denkik) http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?lang=en&id=150357497&pageNumber=1&tabNumber=1&adLoadingVersion=bottom Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 3 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2011 Ik denk in deze richting,http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=150267466&pageNumber=1&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=19000&makeModelVariant1.modelId=6&features=LEATHER_SEATS&negativeFeatures=EXPORT&colors=GREEN&tabNumber=2 Volgens mij moet die motor of/en andere onderdelen helemaal op zijn... Want anders zou ik dit best een batje vinden... Kga eens mailen met de verkoper, hopelijk spreekt die engels.. Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 3 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2011 Zoiets zou ik ook nog durven kopen, http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=149908477&pageNumber=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=19000&makeModelVariant1.modelId=18&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&tabNumber=2 Maar ik ben mss té opelminded... Ik heb wat tegenwind van andere merken nodig... Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 3 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2011 Zoiets? http://nl.kapaza.be/antwerpen/bmw-320-59576213.htm http://nl.kapaza.be/limburg/bmw-3-bmw-320i-59514048.htm 2000 is echt m'n max, kar moet ongeveer 2 jaar vrij probleemloos kunnen bollen en ik ben content... En europees zijn en een leder (kapot ofni) interieur hebben... Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 3 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2011 Afbieden he En 't is maar om een idee te geven, er zijn er vast wel te vinden onder de 2000€ Zo'n E36 zou me kunnen smaken ja... Quote
Pieter 3.426 Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Is wel beetje boven budget maar het is een vét krel ( denkik)http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?lang=en&id=150357497&pageNumber=1&tabNumber=1&adLoadingVersion=bottom TCT is Batman niet. Quote
abtler 4.511 Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Volgens mij moet die motor of/en andere onderdelen helemaal op zijn... Want anders zou ik dit best een batje vinden...Kga eens mailen met de verkoper, hopelijk spreekt die engels.. geringe Lackschäden, Lederschäden, wie es halt bei einem Fahrzeug in diesem Alter ist. Reparaturen, die notwendig sind: Reifen hinten, Radlager vo re, Teil vom Querlenker vo re (E-Teil wird mitgegeben); el. Schiebedach ohne Funktion, Klima kühlt nicht richtig, Endtopf ist neu, Radläufe sind rostfrei ! Kleine lakschade, schade aan het leer, banden achter moeten vervangen worden, wiellager voor rechts moet vervangen worden, deel van de draagarm voor rechts (nieuw stuk wordt meegegeven), schuifdak zonder functie, airco koelt niet meer goed. Zijn toch al wat kosten aan en vraag me af waarom de ophangingsdelen voor rechts beschadigd zijn. Opelminded .. misschien een Corsa GSi. Makkelijke kleine auto met toch wat pk's en binnen budget. Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 3 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2011 liefst van al zou ik terug m'n eerste kar hebben, mijn nonkel heeft die van een moemoe afgeluisd voor 300€ en die kar was netjes, lak blonk, geen roest, geen deukjes, interieur als nieuw... TCT rijd er 2 maand mee en rijd hem naar de kloten tegen een tankbrug op een militair domein... Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 3 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2011 geringe Lackschäden, Lederschäden, wie es halt bei einem Fahrzeug in diesem Alter ist. Reparaturen, die notwendig sind: Reifen hinten, Radlager vo re, Teil vom Querlenker vo re (E-Teil wird mitgegeben); el. Schiebedach ohne Funktion, Klima kühlt nicht richtig, Endtopf ist neu, Radläufe sind rostfrei !Kleine lakschade, schade aan het leer, banden achter moeten vervangen worden, wiellager voor rechts moet vervangen worden, deel van de draagarm voor rechts (nieuw stuk wordt meegegeven), schuifdak zonder functie, airco koelt niet meer goed. Zijn toch al wat kosten aan en vraag me af waarom de ophangingsdelen voor rechts beschadigd zijn. Opelminded .. misschien een Corsa GSi. Makkelijke kleine auto met toch wat pk's en binnen budget. Calibra valt dus af Spijtig... Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 TCT, collega van mij heeft een Omega 2.0 met sportpakket staan. RWD en Recaro's. Een donkerblauwe berline, prachtig ding. Ik denk dat je 'm voor 1500 meehebt. Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 3 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2011 TCT, collega van mij heeft een Omega 2.0 met sportpakket staan. RWD en Recaro's. Een donkerblauwe berline, prachtig ding. Ik denk dat je 'm voor 1500 meehebt. Regel dan eens foto's als je wilt en wat info over wat er al allemaal vervangen is enzo... Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Regel dan eens foto's als je wilt en wat info over wat er al allemaal vervangen is enzo... Okay! Quote
brjefs 15.468 Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Koop een Alfa 155. Binnen budget te vinden, redelijk betrouwbaar, snel, knap,... Het zal beter zijn dan een Opel iig Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 3 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2011 Iemand goed in Duits? Dieser Opel Monza 2.5E aus 04/1984 mit 100KW ist ein Fahrzeug für Kenner der Materie: Es befindet sich in einem völlig unverbastelten und ungeschweißten Originalzustand, ist unfallfrei und mit relativ geringem Aufwand wieder TÜV-fertig zu machen. Auch der Lack ist gut erhalten. Die abgelesene Laufleistung beträgt erst 162000 km und dürfte den Tatsachen entsprechen. Der Wagen wurde 2002 abgemeldet und trocken untergestellt. Das Fahrzeug ist fahrbereit (bin mittlerweile schon ca. 50km damit gefahren), allerdings macht das Getriebe (außer im 4. Gang) Geräusche. Die Ausstattung umfasst: Servolenkung, Zentralverriegelung, Klimaanlage, el. Spiegel, Colorverglasung mit Grünkeil, beige Velourssitze, Radio/Cassette, Nebelscheinwerfer, Ausstellfenster hinten, original Leichtmetallfelgen. Es müssen nur wenige Schweißarbeiten durchgeführt werden: beide hintere Federteller (kann man fertig bestellen), Schweller rechts ein Loch ca. 2-3cm, Endspitze hinten rechts 1 Durchrostung ca. 4-5cm, Längsträger links 1 Loch ca. 2-3cm. Diese Durchrostungen befinden sich alle im Bereich vorhandener Wasserablauflöcher. Ansonsten weist der gesamte Unterboden keinen oder nur oberflächlichen Rost auf!! Im Motorraum müssen beide Federdome geschweißt werden, jedoch nur in geringem Maße. Radläufe, Radhäuser, Innenkotflügel, vordere Dreiecksverstärkungen (unter den Kotflügeln) etc. sind rostfrei. Sitzbezüge, Teppiche etc. müssen gereinigt werden, sind aber nicht beschädigt. Ein wirklich interessantes Liebhaberfahrzeug, dessen Wert in Zukunft noch erheblich steigen wird. Besichtigung und Probefahrt sind jederzeit gerne möglich. Standort ist 48529 Nordhorn, Fennastrasse 65. Sie können mich auch gerne vorab telefonisch nach weiteren Einzelheiten fragen! Tel.:05921-76969. Kan je me dan eens de belangrijkste dingen uit deze tekst vertellen? Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 koop gewoon die Monza! Gaat niet vooruit voor een 2.5 maar je hebt er o zo een vette kar voor! De originele wielen erop en hij is AF. Indien niet: mag 't een lichte vracht zijn? Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 3 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2011 Zou die monza af te bieden zijn naar 1200-1500? En neen LV is niet mogelijk, ik zal vrouw en kind af en toe ook wel eens meenemen... Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 doe eens wat moeilijk over die velgen om van 2000 naar 1500 en uiteindelijk toch naar 1800 te geraken. Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 3 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2011 Die onderkant van die Monza, moet ik me daar over iets zorgen maken? Voor mij is dat gwn oppervlakkige roest, wat normaal is na 27 jaar... Of is er meer aan het handje? Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 3 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2011 doe eens wat moeilijk over die velgen om van 2000 naar 1500 en uiteindelijk toch naar 1800 te geraken. Ben jij zeker dat die velgen niet origineel zijn? Ik twijfel... Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 niet 100% zeker, maar ze passen niet Ik denk dat ze meer op de andere modellen gebruikt werden, en ben te lui om in m'n garage in m'n brochurekast te gaan zoeken. Quote
Gast Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=151778243&pageNumber=9&__lp=14&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=19000&makeModelVariant1.modelId=29&minPowerAsArray=96&minPowerAsArray=KW&fuels=PETROL&maxPrice=2001&transmissions=MANUAL_GEAR&negativeFeatures=EXPORT&tabNumber=1 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=152009247&pageNumber=10&__lp=14&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=19000&makeModelVariant1.modelId=29&minPowerAsArray=96&minPowerAsArray=KW&fuels=PETROL&maxPrice=2001&transmissions=MANUAL_GEAR&negativeFeatures=EXPORT&tabNumber=2 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.