Ga naar inhoud

Gezocht: vét krel, max 2000€

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

155 en betrouwbaar in 1 zin, nooit gedacht dat ik dat ooit ging meemaken :D (Slechte ervaring alhier met 155 2.0 TS)

Geplaatst:
Iemand goed in Duits?

[/b]Kan je me dan eens de belangrijkste dingen uit deze tekst vertellen?

Niemand?

Geplaatst:

Deze Opel Monza 2.5E van 4/1984 met 100kw is een wagen voor kenners. Hij bevindt zich in een volledige orginele en ongelaste toestand, is schadevrij en met wat kleine werkzaamheden TUV klaar te maken. De lak is in goede staat. De kilometerstand op de teller is 162.000 en zou moeten kloppen.

De wagen werd in 2002 afgemeld en op een droge plek gestald. De wagen is rijdbaar (ben ondertussen al 50 km. gereden). De versnellingsbak (met uitzondering van de 4de versnelling) maakt geluid.

Uitrusting omvat stuurbekrachtiging, CV, airco, elektr. spiegels, getint glas, beige veloursstoelen, radio/cas., mistlampen, uitstelramen achter, originele LM velgen.

Er zijn enkele laswerken nodig: beide achterste veerschotels (zijn nog te bestellen), dorpellijst rechts gat 2-3 cm., uiteinde kokerbalk (volgens mij!) rechts 4-5 cm. gat, kokerbalk links 2-3 cm gat. Deze gaten bevinden zich allemaal rond reeds aanwezige (?) waterafvoergaten. Voor de rest heeft de gehele bodem slechts oppervlakkige roest.

In de motorruimte moeten beide veerpootpunten (?) in geringe mate gelast worden. Wielkastranden, wielkasten, binnenspatborden zijn roestvrij. Bekleding en

tapijten moeten gereinigd worden, maar zijn niet beschadigd.

Een werkelijk interessante liefhebberauto, waarvan de waarde in de toekomst nog zal stijgen. Bezichtiging en testrit mogelijk. U kunt mij vooraf achter bellen voor verdere bezonderheden.

mmm .. lijkt me toch wat werk aan, waardoor het niet echt voldoet aan snelle inzetbaarheid/lage kosten.

Geplaatst:
Deze Opel Monza 2.5E van 4/1984 met 100kw is een wagen voor kenners. Hij bevindt zich in een volledige orginele en ongelaste toestand, is schadevrij en met wat kleine werkzaamheden TUV klaar te maken. De lak is in goede staat. De kilometerstand op de teller is 162.000 en zou moeten kloppen.

De wagen werd in 2002 afgemeld en op een droge plek gestald. De wagen is rijdbaar (ben ondertussen al 50 km. gereden). De versnellingsbak (met uitzondering van de 4de versnelling) maakt geluid.

Uitrusting omvat stuurbekrachtiging, CV, airco, elektr. spiegels, getint glas, beige veloursstoelen, radio/cas., mistlampen, uitstelramen achter, originele LM velgen.

Er zijn enkele laswerken nodig: beide achterste veerschotels (zijn nog te bestellen), dorpellijst rechts gat 2-3 cm., uiteinde kokerbalk (volgens mij!) rechts 4-5 cm. gat, kokerbalk links 2-3 cm gat. Deze gaten bevinden zich allemaal rond reeds aanwezige (?) waterafvoergaten. Voor de rest heeft de gehele bodem slechts oppervlakkige roest.

In de motorruimte moeten beide veerpootpunten (?) in geringe mate gelast worden. Wielkastranden, wielkasten, binnenspatborden zijn roestvrij. Bekleding en

tapijten moeten gereinigd worden, maar zijn niet beschadigd.

Een werkelijk interessante liefhebberauto, waarvan de waarde in de toekomst nog zal stijgen. Bezichtiging en testrit mogelijk. U kunt mij vooraf achter bellen voor verdere bezonderheden.

mmm .. lijkt me toch wat werk aan, waardoor het niet echt voldoet aan snelle inzetbaarheid/lage kosten.

:noparty:

Verdomme, ik wou hem echt gaan halen...

En die kosten dat er aan zijn kunnen peanuts zijn, maar ook goed doortellen...

Geplaatst:

Omega 2.0 16v is van 1997 en heeft 171.000 km

altijd Opel dealer onderhouden

Elektrische Recaro sport stoelen, elektrische airco, elektrische ramen, vanuit de fabriek verlaagd.

Moet een nieuwe accu en radio in!

Ronald

“Wir leben autos!”

Geplaatst:

Als je je emailadres pm't, stuur ik de foto's op

Geplaatst:
Intressant! Maar ik denk té goedkoop...

allee .. het is ook nooit goed:evil:

:grin:

http://link.marktplaats.nl/481357195

boven budget en nog invoerkosten aangezien zwitserse wagen, dus je zult wat moeten onderhandelen.

Geplaatst:

Ik ben ff down, omdat die Monza wrs niet gaat...

Geplaatst:

http://link.marktplaats.nl/488651683

is meteen duidelijk wat uw deur is:lol:

Heb hier nog een Frontera B (5 deurs) staan ... ik geloof ± 250000 km. (deels gereviseerd op ± 150000). Wagen heeft wat roestplekjes, maar is verder nog in goede staat (leer ziet er nog zeer goed uit).

Mankementen: gaat in noodloop (dus verliest vermogen boven 80km/u), verlichting moet aan om metertjes dashbord te laten werken.

Met een monteur die er iets van afweet of een ruilmotor kan deze nog wat jaren vooruit.

Valt dik binnen het budget.

Geplaatst:
Als je je emailadres pm't, stuur ik de foto's op

Ik heb ondertussen al geantwoord op je mail. ;)

Geplaatst:
155 en betrouwbaar in 1 zin, nooit gedacht dat ik dat ooit ging meemaken :D (Slechte ervaring alhier met 155 2.0 TS)

Het enige dat ik mij er van herinner is dat hem altijd kapot was :D

Altijd elektronica problemen, 1.8 TS hier.

Geplaatst:

TCT, nu nog niets gekocht???

Geplaatst:

Precies ni hé...

Tgoh goooh, het is weer ne west vlaming zenne :o:o:o

Geplaatst:

Ik heb al gezocht naar Corsa A GSi's omdat die me nog wel aanstaan...

Maar ondertussen heb ik wrs iets en als het meezit staat die volgende week al bij mij thuis

Geplaatst:
Ik heb al gezocht naar Corsa A GSi's omdat die me nog wel aanstaan...

Maar ondertussen heb ik wrs iets en als het meezit staat die volgende week al bij mij thuis

een monza?

Geplaatst:
een monza?

Omega B

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in