Joske 922 Geplaatst: 18 mei Geplaatst: 18 mei 46 minuten geleden, Liquid Li0n zei: gewoon die achterdeuren dichtlassen en zo laten meerijden. Dan nog mag het volgens wat ik hoorde. T gaat om de auto waarop de raceauto gebaseerd is. En een M3-touring heeft zelfs 5 deuren. Vind het wel sjiek. Doet mij denken aan Peugeot 806 in de 24h van Spa. Die was wel iets minder succesvol. Quote
janvkn 5.580 Geplaatst: 18 mei Geplaatst: 18 mei 56 minutes ago, Liquid Li0n said: gewoon die achterdeuren dichtlassen en zo laten meerijden. Er zitten geen achterdeuren, dat zijn gewoon metalen platen. Het punt is dat een GT3 gebaseerd moet zijn op een productiemodel met 2 deuren ... en dat is de 3-touring niet. Quote
Lotuzzz 17.085 Geplaatst: 18 mei Geplaatst: 18 mei 25 minuten geleden, janvkn zei: Er zitten geen achterdeuren, dat zijn gewoon metalen platen. Metaal? Heb jij al eens een GT3 van dichtbij gezien Maar het klopt inderdaad dat het productiemodel leidend is. Quote
Luv4DLM 1.283 Geplaatst: 18 mei Geplaatst: 18 mei 14 uren geleden, Monterey Jack zei: Iets anders dan de 24u, Brunchen parking was vorige week al dicht voor de N24, iemand die weet of die al weer open is volgend weekend? Parking is open. Quote
Liquid Li0n 981 Geplaatst: 18 mei Geplaatst: 18 mei 1 uur terug, Joske zei: Dan nog mag het volgens wat ik hoorde. T gaat om de auto waarop de raceauto gebaseerd is. En een M3-touring heeft zelfs 5 deuren. Vind het wel sjiek. Doet mij denken aan Peugeot 806 in de 24h van Spa. Die was wel iets minder succesvol. Het doet mij eerder denken aan die Volvo 850R vanuit de BTCC 4 Quote
ex-Mooseman 14.639 Geplaatst: 18 mei Geplaatst: 18 mei Volvo 850 Estate : heeft eigenlijk maar enkel in 1994 BTCC mee gereden, zonder overwinningen, en toch kent elke autoliefhebber deze 1 Quote
BelgianRally 106 Geplaatst: 18 mei Geplaatst: 18 mei 46 minuten geleden, ex-Mooseman zei: Volvo 850 Estate : heeft eigenlijk maar enkel in 1994 BTCC mee gereden, zonder overwinningen, en toch kent elke autoliefhebber deze idd, ook verschoten dat die maar één jaar meegereden heeft. Is wel wegens een verandering in the technische voorschriften dat de estate dan vervangen werd door de 850 sedan. Quote
Liquid Li0n 981 Geplaatst: 18 mei Geplaatst: 18 mei die samen met die Renault Laguna zijn episch. Maar nu heeft de jeugd dus een M3 Touring GT3 waar ze later over kunnen praten. 2 Quote
ex-Mooseman 14.639 Geplaatst: 18 mei Geplaatst: 18 mei 54 minuten geleden, BelgianRally zei: idd, ook verschoten dat die maar één jaar meegereden heeft. Is wel wegens een verandering in the technische voorschriften dat de estate dan vervangen werd door de 850 sedan. Ik meen me te herinneren dat er nadien wel nog mee in Australië is gekoerst. Geen idee of dat dan de Britse auto’s waren die naar ginds zijn verscheept, of dat het een Aussi initiatief was. Quote
Lefty 19.527 Geplaatst: 18 mei Geplaatst: 18 mei Is er eigenlijk nog commentaar op de Logan vanuit perspectief van (met name) de SP9 rijders? Herinner me toch dat enkelen daar niet mee opgezet waren gezien het rijdend obstakel gehalte. Echter als ik de tijden zie van de 280hp Logan, dan doet ie het toch niet zo slecht. Zitten nog enkele tragere tussen, o.a. de Corsa, Sirocco, 318ti, zelfs 330i... Quote
Subaru555 3.614 Geplaatst: 18 mei Geplaatst: 18 mei 44 minuten geleden, Liquid Li0n zei: die samen met die Renault Laguna zijn episch. Maar nu heeft de jeugd dus een M3 Touring GT3 waar ze later over kunnen praten. Meer recent (en relatief succesvol), deed Subaru dit ook 1 1 Quote
ir_fuel 58.388 Geplaatst: 18 mei Geplaatst: 18 mei 1 hour ago, Lefty said: Is er eigenlijk nog commentaar op de Logan vanuit perspectief van (met name) de SP9 rijders? Herinner me toch dat enkelen daar niet mee opgezet waren gezien het rijdend obstakel gehalte. Echter als ik de tijden zie van de 280hp Logan, dan doet ie het toch niet zo slecht. Zitten nog enkele tragere tussen, o.a. de Corsa, Sirocco, 318ti, zelfs 330i... Dat ding is nog redelijk proper uit die 24h gekomen moet ik zeggen. Maar was die het eerste jaar dat hij meedeed niet trager? De versie van de laatste jaren heeft 280pk, had de eerste er geen 165 ofzo? Quote
kefkie 2.698 Geplaatst: 18 mei Geplaatst: 18 mei 38 minuten geleden, ir_fuel zei: Dat ding is nog redelijk proper uit die 24h gekomen moet ik zeggen. Maar was die het eerste jaar dat hij meedeed niet trager? De versie van de laatste jaren heeft 280pk, had de eerste er geen 165 ofzo? De eerste jaren was het inderdaad 163 vanuit een clio. En dan die van vorig jaar had 200pk maar had dan een ongeluk met een GT3R Quote
Bjorno 2.315 Geplaatst: 18 mei Geplaatst: 18 mei 2 uren geleden, Subaru555 zei: Meer recent (en relatief succesvol), deed Subaru dit ook Jammer genoeg ook maar 1 of 2 jaar meen ik me te herinneren? 2 uren geleden, ex-Mooseman zei: Ik meen me te herinneren dat er nadien wel nog mee in Australië is gekoerst. Geen idee of dat dan de Britse auto’s waren die naar ginds zijn verscheept, of dat het een Aussi initiatief was. Ze hebben 2 jaar 2 Bathurst weekends gehad, 1 met de V8 supercars en 1 voor Wereld Touring Kampioenschap. Maar was volgens mij na de 850. Ik weet dat de S40 toen heeft mee gereden. Wist ik ook niet dat het maar 1 jaar was dat die mee heeft gereden. Quote
Lefty 19.527 Geplaatst: 18 mei Geplaatst: 18 mei 48 minuten geleden, kefkie zei: De eerste jaren was het inderdaad 163 vanuit een clio. En dan die van vorig jaar had 200pk maar had dan een ongeluk met een GT3R Makes sense inderdaad, thanks Quote
3000 1.084 Geplaatst: 18 mei Geplaatst: 18 mei 2014 BTCC Honda Civic Tourer https://btcc.net/civic-tourer-hits-the-track/ 2 Quote
3000 1.084 Geplaatst: 18 mei Geplaatst: 18 mei Wat een hoop classes zeg https://www.24h-rennen.de/wp-content//uploads/ergebnisse/2026-ADAC-RAVENOL-24h-Nuerburgring/40_24h_Race_Result_Class_Provisional.pdf Quote
Lotuzzz 17.085 Geplaatst: 19 mei Geplaatst: 19 mei Op 18/5/2026 om 12:17, Liquid Li0n zei: Het doet mij eerder denken aan die Volvo 850R vanuit de BTCC 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.