Ga naar inhoud

ALPINA Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
1 uur geleden zei Maxime S:

Bij de lavalina 1 zit er inderdaad geen dashboard in leder bij, bij de 2 wel.

Hoe komt 't dan dat de bovenstaande foto's, waarop Lavalina-II te zien is (denk ik toch, immers volledige middenconsole, onderkant dashboard, doorcards e.d. zijn in leder), is er toch geen leder te vinden op de bovenkant van 't dashboard en de bovenste deurbekleding (boven de interieurlijst)?

(open vraag)

Geplaatst:

Dak et niet weet godndimme!

verzeker omdat ne slechte foto is!

Geplaatst:

3 slechte fotoots van 2 verskilnd'ottoos?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Bij de lavalina 1 zit er inderdaad geen dashboard in leder bij, bij de 2 wel.

Dan is dat ondertussen veranderd.
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Alles wat in dat geelbeige/magnolia is, lijkt me leder te zijn, afgaand op de foto's. Dus: Lavalina?

Edit: bovenkant deuren is in zwart leder. Stiknaden zijn duidelijk te zien. Bovenkant dashboard kan ik niet met zekerheid zien.
Edit2: en nu ik er aan terugdenk, is 't bij Lavalina in die reeks idd zo dat de kleur/zwart-naad net in het midden van de deurhendelholtes komt, vooraan

lavalina03.jpg

Outtake met zichtbare stiknaden op onderkant dashboard:

lavalina04.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
20 uur geleden zei gTa:

Alles wat in dat geelbeige/magnolia is, lijkt me leder te zijn, afgaand op de foto's. Dus: Lavalina?

Edit: bovenkant deuren is in zwart leder. Stiknaden zijn duidelijk te zien. Bovenkant dashboard kan ik niet met zekerheid zien.
Edit2: en nu ik er aan terugdenk, is 't bij Lavalina in die reeks idd zo dat de kleur/zwart-naad net in het midden van de deurhendelholtes komt, vooraan

lavalina03.jpg

Outtake met zichtbare stiknaden op onderkant dashboard:

lavalina04.jpg

Lijkt me wel nogal gelig te zijn, is dat irl een fijne kleur?

Geplaatst:

No idea, zelfs geen idee welke kleur dat is. Lijkt wel wat op BMW Champagner. Dat vind ik irl alvast ok.

Geplaatst:

@gTa je moet eens bimmerboard in de Alpina-afdeling bekijken, een Belg heeft een vrij unieke D4 gekocht, voornamelijk het interieur is origineel.

Geplaatst:

Ik vind het beter passen bij een compactere auto zoals de E30 B6 3,5 of de B3 2,7 dat waren, en een B1 of B2 dat nu zouden kunnen zij , maar eigenlijk is het ook wel heel vet op deze.

Geplaatst:

Auto is van Jurgen, alpina kerel pur sang! Heeft een Roadster S, B10 3.5/1 en nu deze ter vervanging van z'n D3. 

Ik vind het alpinagroen met goudkleurige striping echt super staan erop! Het interieur is wel speciaal en refererend naar vroeger met die striping, maar kzou die striping toch liever iets minder opzichtig hebben gezien. Toch wel benieuwd om hem eens irl te zien :)

Geplaatst:
5 uur geleden zei B3noît:

Auto is van Jurgen, alpina kerel pur sang! Heeft een Roadster S, B10 3.5/1 en nu deze ter vervanging van z'n D3. 

Ik vind het alpinagroen met goudkleurige striping echt super staan erop! Het interieur is wel speciaal en refererend naar vroeger met die striping, maar kzou die striping toch liever iets minder opzichtig hebben gezien. Toch wel benieuwd om hem eens irl te zien :)

Ik weet't, heeft vroeger ook nog een D3 gehad. Inderdaad een afficionado!

Geplaatst:

Strijk gaan met die reviewer, wat een knulletje :lol:.

Wel rustig fan aan het worden van de B7.

Geplaatst:

Velgen maken/kraken de auto. It's growing on me too. :oops: Ik vrees wel dat ik voor die prijs nog altijd de 760 zou verkiezen, zonder M Pack en gedoe (dus de Excellence versie).

Geplaatst:

14549974_1398337460184675_78790489697188

die type-aanduiding, zo dik

• Vind ik leuk 2
Geplaatst: (aangepast)

16124111_248034395619825_281739378762868

14591079_150284652114538_461402581353103

15046908_1875664265996449_77601789293939

die velgen zijn echt waanzinnig knap eigenlijk, zijn bijna te sportief voor onder een 7 te liggen

aangepast door Stabilo Boss
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst: (aangepast)

15275494_229596914138179_429133288178922

smaak hebben ze daar wel niet

aangepast door Stabilo Boss
Geplaatst:

Monogram "B7" zonder toevoegsel "biturbo" is zo zalig. :inlove: En die velgen zijn out of this world knap, indeed. :inlove: 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid