tuscani 11.787 Geplaatst: 25 januari Geplaatst: 25 januari 17 minuten geleden, Lefty zei: Ik zou zoiets nooit doen! Inhouden op 160? Idd. 3 Quote
Krikkie 9.828 Geplaatst: 25 januari Geplaatst: 25 januari 36 minuten geleden, Lefty zei: Ik zou zoiets nooit doen! Toch bedankt om plaats te maken als ik linksaf ging naar de e314 (ik maakte uiteraard geen kans) 1 Quote
mrbbs 2.789 Geplaatst: 5 maart Geplaatst: 5 maart Alpina komt met een volledig nieuw model,: alleen al aan de lichten te zien wordt het mislukking 1 Quote
gTa 28.019 Geplaatst: 5 maart Geplaatst: 5 maart Zojuist, mrbbs zei: Alpina komt terug,: alleen al aan de lichten te zien wordt het mislukking De huidige XB7 heeft ook al die lichten die je daar ziet ... en dat is geen mislukking, maar een rasechte ALPINA die overal hard gesmaakt wordt. Quote
Jules_W 4.837 Geplaatst: 16 mei Geplaatst: 16 mei Heeft er hier iemand een idee hoe het zit met de beschikbaarheid bij onderdelen van Alpina? Stel, men koopt een Alpina van een jaar of 10-15 oud en er gaat bv een schokdemper kapot oid. Een groot aantal delen zijn neem ik aan wel wisselbaar met OEM BMW onderdelen, maar wat met de onderdelen die Alpina heeft aangepast? Ik vermoed weinig beschikbaarheid en waanzinnige prijzen? Quote
bt. 7.566 Geplaatst: 16 mei Geplaatst: 16 mei 7 uren geleden, Jules_W zei: Heeft er hier iemand een idee hoe het zit met de beschikbaarheid bij onderdelen van Alpina? Stel, men koopt een Alpina van een jaar of 10-15 oud en er gaat bv een schokdemper kapot oid. Een groot aantal delen zijn neem ik aan wel wisselbaar met OEM BMW onderdelen, maar wat met de onderdelen die Alpina heeft aangepast? Ik vermoed weinig beschikbaarheid en waanzinnige prijzen? Schokdemper is doorgaans gewoon Bilstein, dacht ik? Ik heb me er nog niet al te veel vragen bij gesteld maar denk dat dat niet meteen een groot issue hoeft te zijn… Quote
Vicious 3.886 Geplaatst: 17 mei Geplaatst: 17 mei Op 16/5/2026 om 13:25, Jules_W zei: Heeft er hier iemand een idee hoe het zit met de beschikbaarheid bij onderdelen van Alpina? Stel, men koopt een Alpina van een jaar of 10-15 oud en er gaat bv een schokdemper kapot oid. Een groot aantal delen zijn neem ik aan wel wisselbaar met OEM BMW onderdelen, maar wat met de onderdelen die Alpina heeft aangepast? Ik vermoed weinig beschikbaarheid en waanzinnige prijzen? Alpina Classic leeft voort, onder de vleugels van familie Bovensiepen. Gaat tot bijvoorbeeld de G2x-generatie, dus ik vermoed dat men alle Alpina-specifieke onderdelen kan blijven leveren. Quote
ex-Mooseman 14.565 Geplaatst: 18 mei Geplaatst: 18 mei @B3noît heeft toch al miserie gehad om juiste onderdelen te krijgen voor de zijne, tenzij ik me vergis ? Quote
B3noît 4.400 Geplaatst: 18 mei Geplaatst: 18 mei 9 uren geleden, ex-Mooseman zei: @B3noît heeft toch al miserie gehad om juiste onderdelen te krijgen voor de zijne, tenzij ik me vergis ? Niet onmiddellijk nee, wel als ze BMW stukken bestellen waar er een alpina stuk nodig was natuurlijk... Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.