Ga naar inhoud

Het grote veilingtopic!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zeg al 4 jaar dat ik ga, maar elk jaar zit er iets anders in de weg.

Ook vooral veel m'as tu vu aan, Goodwood Revival of Le Mans Classic interesseert me precies meer...

Geplaatst:

Ook vooral veel m'as tu vu aan...

Dat is dus ook mijn grootste "schrik". Maar naart schijnt zou de concours en de rally moeten meevallen zolang je de rest met een grote boog passeert...

Soit, ik zal het wel zien, ik geef het een kans...

Geplaatst:

Valt allemaal goed mee. Concours op zondag is zelfs heel aangenaam. Gewoon wegblijven van de GT-tour :P

Maar ik bedoelde eigenlijk: Gaat er iemand naar de veiling? Nog nooit gedaan, maar zou dat wel eens willen zien. Geen idee hoe dat zit voor toeschouwers.

Geplaatst:

Valt allemaal goed mee. Concours op zondag is zelfs heel aangenaam. Gewoon wegblijven van de GT-tour :P

Maar ik bedoelde eigenlijk: Gaat er iemand naar de veiling? Nog nooit gedaan, maar zou dat wel eens willen zien. Geen idee hoe dat zit voor toeschouwers.

je staat aan de zijlijn... Als er geen waanzinnige wagens of waanzinnige bidding wars zijn, is dat eigenlijk vrij saai te noemen...
Geplaatst:

Het gaat mooi weertje zijn dit weekend, dus dat zit alleszins wel mee.

Geplaatst:

je staat aan de zijlijn... Als er geen waanzinnige wagens of waanzinnige bidding wars zijn, is dat eigenlijk vrij saai te noemen...

Kan je daar zo binnen of moet je een catalogus hebben? Catalogus aan de inkom nog te koop?

Geplaatst:

Kan je daar zo binnen of moet je een catalogus hebben? Catalogus aan de inkom nog te koop?

Als je beetje vroeg bent kan je daar normaal zo binnen, anders een cataloog inderdaad

Geplaatst:

cataloog, aan de inkom te koop... Als je gaat, pik de receptie mee, free booze wette wel... :D
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Denk dat ik gewoon alleszins eens naar de preview ga kijken. Kan me wel voorstellen dat zo'n veiling (zeker daar, ze rijden de auto's niet voor tijdens het veilen) nogal saai uitvalt

Geplaatst:

Vorig jaar veiling gevolgd, was inderdaad eerder aan de saaie kant, en zéér druk dus factor aangenaamheid ging ook de laagte in.

Ik ben anders al alle jaren gaan kijken naar de aankomst van de rally op zaterdag, het fijnste vind ik om de aankomende wagens tegemoet te gaan, zo uit te vissen langs waar ze Knokke binnenrijden en als de gelegenheid zich voordoet, kan je ze ergens op een rustig plekje één voor één zien passeren. Daar is het mij uiteindelijk ook om te doen, om die auto's te zien, horen en ruiken in het passeren :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Daarnet de veiling (deels) meegemaakt en ik volg in wat er hier geschreven stond.

Te veel volk en eigenlijk wat teleurgesteld in de prijzen. Bovendien staat iedereen zo op mekaar dat er gewoon tegen en op die auto's wordt geleund en gezeten.

Hopelijk is 't concours beter zondag!

Geplaatst:

Het verschil tss zo'n event in UK en België kan niet groter zijn, echt zielig [emoji17]

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Veel lelijker kan niet, als je 't mij vraagt. :oops:

Dat een kist van die leeftijd er nog zo goed uit ziet, is cool, dat wel.

Geplaatst:

Veel lelijker kan niet, als je 't mij vraagt. :oops:

Dat een kist van die leeftijd er nog zo goed uit ziet, is cool, dat wel.

ami bumpers eraf en de chroom van de kroonkurken en die kar ziet er totaal anders uit.

• 5 maanden later...
Geplaatst:

Iemand bekend met de website Hammertime?

• 2 weken later...
  • 1 maand later...
Geplaatst:

RM is redelijk zotjes in Monterey...

Geplaatst:

Die Voisin trouwens vorig jaar in Chantilly deftig bekeken. Er zijn toch veel knappere voisins. Niettemin uniek en van een legendarisch merk.

• 3 weken later...
Geplaatst:

FB_IMG_1471763127453.jpg

19,8 miljoen dollar, nieuw record voor een prewar.

En eigenlijk best nog wel een 'batje' wel voor dit model.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in